Wow! Goed zeg! Hopen dat het doorzet! Ik vind t wel handig! Sasha nu voor t eerst met oefenbroekje in bed voor de nacht, spannend ze is al week of wat droog snachts maar toch spannend! Heb geen zin om snachts hele bed te verschonen!
Ja dat is helemaal knap! Op zich, denk ik wel dat hij het snel kan leren, hij plast maar weinig op een dag.
@Marloes...wauwie! Goed zeg! Finn is er de ene dag wel mee bezig en de andere niet. Dan wil hij ineens de hele dag op het potje. Maar omdat ik nooit weet wanneer hij er weer geen erg in heeft of het wil, krijgt ie lekker een luier aan! Super dat Thom er mee bezig is! Wie weet scheelt het dat hij Sam ziet... @Sue...jahahaha! Dat weet ik! Ik heb het filmpje gezien en als ik er aan denk moet ik al lachen! Hahaha!
@saar hahaha de overwinningsdans doet zn werk... Hahahaha moest ook zo hard lachen echt met dat kleine kontje
@Marloes: Wat knap van Thom! Volgens mij is Z. straks de enige juni 'baby' die nog niet zindelijk is. Heeft het veel te druk met andere dingen... Meeting: Mij maakt het niet uit, bij Sarah of Ballorig..
Nee hoor, lieke is oook nog niet zindelijk.... Zo af en toe wilze, maar vaak ook niet. Kan haar niet dwingen....
zo wat goed marloes!!! super! haha flutter nee hoor. Emma heeft nog nooit op een potje of op de wc geplast. Ze wil er wel op zitten maar ze doet echt niks. En als ze echt nodig moet en ze heeft geen luier om dan huilt ze om dr luier
leuk hoor al die kids die zindelijk zijn/worden of nog helemaal niet. hier ook nog niet hoor....komt wel... hier zijn we langzaam allemaal aan het opknappen... lisa inmiddels 5 tandjes...kruipt en staat overal, loopt langs tafel en bank... erg leuk. ben bezig met voorbereidingen verjaardag, merk alleen dat ik nog niet zo handig ben, met ontwerp kaartje.... en nog opzoek naar iemand die taart maakt..... bram doet het ook super! vindt de psz helemaal geweldig!
zindelijk? wat is dat? coll deed plassen op potje, gaf t aan.. maar nu... niks meer hij rent nog net niet gillend weg, maar vertikt het!!
meiden za 4 of zondag 5 liggen nu aan kop! dus hou die zowiezo nog even vrij! willen jullie mij even doorgeven waar jullie voorkeur ligt qua locatie ballorig houten? zaandam? zoetermeer of een andere die ik niet weet, of dordrecht bij saar mag ook in pb als je dat fijner vindt! dan kijk ik gewoon wat de meeste stemmen heeft, wel voorkeur aangeven bv met op nr 1 ... en nr 2 ....die/niet, want anders kunnen we nog geen keuze maken... tamara en sophia willen jullie de datumprikker ook invullen of even aangeven als jullie niet mee willen?
Ik stem voor bij mij! Hahaha! Finn heeft toevallig gisteren uit zichzelf weer op het potje geplast. Maar 100x vaker gewoon in zijn luier. Ik vraag het wel meerdere keren per dag, maar als hij nee zegt, laat ik het meteen. Ik maak er geen big deal van. Dan toch niet! Hahaha!
Ik ga niet mee met de meeting vind het te ver weg, maar jullie veel plezier. @ zindelijk: Danian heeft er ook nog geen interesse in, ach het komt vanzelf.
Sophia wil jij ook nog even reageren want dan zijn we rond! Zoals t er nu naar uitziet is t za 4 feb geworden! Iedereen even aangeven voorkeur 1 en 2 qua locatie en we hebben een date!
mcg ik heb de uitnodigingen via www.wijfotoservice.nl die had toen een aanbieding van 6.95 voor 30 kaartjes. Ik weet niet of die actie er nog is...