Hier ook nog lang niet zindelijk, hij wil er niks meer van weten!! Tijden, had ik niet gezien haha, maar maakt me niet uit.
ik zie dat het 4 feb is geworden om 15 uur... mocht de meeting ballorig worden dan kom ik wel eerder want om 15 uur pas is niet te doen voor mij... kunnen kids uurtje spelen en moeten we alweer weg... ik ga dan liever langer.... maar goed locatie is nog neit bekend zie ik...
s morgens mag ook. Maakt mij echt niks uit. Locatie ook niet. mcg even vraagje. Ben je helemaal niet meer bij de februari mamas? Kom anders ff snel kijken want we gaan waarschijnlijk 27 jan ook meeten... ook leuk als je er bij bent toch?
Ah toch niet de enige die nog niet bezig is met zindelijk worden! Laatst zei ik 'Grote meisjes plassen op de wc'. Zegt ze: 'ik ben nog klein mama!' Weten we al hoelaat en waar de meeting is? Moet even kijken of A. dan thuis is voor N. Wel leuk voor Z. om een keer alleen iets met haar te doen, ze probeert d'r zusje steeds mee te geven aan de kraamvisite.......... haha
Ik kan smorgens niet, en heb van nog niet iedereen locatie voorkeur doorgekregen. Maakt niet uit kan ik niet heel veel mee, want zijn nu net zoveel mensen als locaties...hshaha dus geef t even door! Ochtend kan dus evt wel maar dan ben ik er niet bij.
Ow Sue kan niet 's morgens. 's middags gaat ook hoor dan pitten ze daarvoor maar. Oftewel maakt me niet echt uit . Ha Flut zusje meegeven met de kraamvisite! Doe maar niet
Maar als het verder voor iedereen beter uitkomt dan gewoon doen hoor! Sluit ik volgende keer weer aan!
Ja maar ik wil jouw buik zien! Ik heb al om een foto gevraagd...maar dat negeer je gewoon! Hahaha! Als het bij mij zou zijn maakt het dus echt niet uit. Finn slaapt meestal rond een uur of 15.00 Dus dan kan ik hem wakker maken als iedereen er is. En naar Ballorig ga ik niet mee.
Hahaha heb uberhaupt nog geen enkele foto van mn buik gemaakt! *shame* volgende week 20 weken echo maar voelt echt niet als de helft!
Mijn afspraak is vervroegd!!! Dus zou vanaf uurtje of half elf/ 11 wel kunnen!! Nu locatie nog: laat nog even weten meis heb nu Ballorig houten Ballorig delft/zmeer Bij saar in dordt! En de rest maakt niet uit dus geef even je 123 aan dan hakken we knoop door!
dikke knuffel voor lau en collin collin ligt met flinke longonstekink etc in het ziekenhuis. flink benauwd en krijgt zuurtsof, ab, en prednison. het gaat op en af.... hopelijk hoeft hij niet naar ic, en gaat het snel beter. love you!
Ja erg hè van Collin ik hoop zo dat het snel weer beter gaat! We gaan dit weekend ook al naar ballorig haha! Mijn voorkeur: 1 bij Saar 2 delft/Zmeer 3 houten
Heb gelezen dat het al beter gaat met collin, gelukkig maar! arm ventje. Knap maar snel op hoor!!! Meeting: ik kan alleen smorgens. Dus als jullie sophie willen zien, dan moet het smorgens hihi 10 uur half 11 zou hier prima uitkomen, weet niet hoe de rest zit? Sue kan toch wel smorgens? Locatie maakt me echt niets uit.
Dan wordt het 's morgens denk ik, dat sowieso. Lieve Lau...hele veel sterkte met Collin! Ik las dat het al wat beter gaat en hij heeft kunnen spelen! Dikke kus meid!
lau: dikke knuf! meeting: s morgens of s middags: Lichte voorkeur voor s ochtends maar s middags kom ik ook. locatie: ik vind het wel een keer leuk bij sarah... dus ik stem daar voor.