@Lau: Lekker! Wanneer gaan jullie? @Mcg: Ik heb laatst een heel gaaf jurkje gezien van S&D le ch, maar even geen tijd om terug te zoeken. Zal vanavond even kijken! *duimt dat N een echt meisjes meisje wordt*
Zwaai! We hebben allemaal twee weken platgelegen door buikgriep, maar zijn nu eindelijk weer opgeknapt. Vorige week hebben we Jorts eerste verjaardag gevierd, dus nu een peuter en een dreumes in huis. Was ondanks de ziekte erg geslaagd. Alvast veel plezier bij de meeting .
ja sneeuw... maar zo weinig dat je niet kan sleeen... hier tenminste... Van de week waarschijnlijk wel schaatsen!
mcg emma is niet lekker (heeft geen stem), ik ben nog niet aangekleed en de kids slapen... hoewel ik het dus wel leuk had gevonden.
@deb begrijpelijk, maar als ik vrij ben ben je altijd welkom! en rest of course ook! (als ik het maar weet)
He meiden, Even een kort berichtje, want ik ga stoppen met schrijven hier. Ik heb de laatste tijd gewoon te weinig tijd om op iedereen te reageren en daardoor wordt er ook niet meer gereageerd op mij. Misschien doordat ik nooit bij een meeting aanwezig kan zijn en jullie dus niet persoonlijk ken? Maar ja, voor mijn gevoel is het dan beter om afscheid te nemen . Ik wens jullie en de juni 2009-peuters in ieder geval het allerbeste. Met nieuwe misschien wel nieuwe zwangerschappen en hopelijk mooie baby's voor degenen die nu zwanger zijn. Kom vast nog wel eens spieken hoe het met iedereen gaat. Voor ons staat er binnenkort in ieder geval een verhuizing met onbekende bestemming op het programma. En misschien wel een derde, wie weet. Vond het in ieder geval leuk om de afgelopen jaren met jullie te delen! Groetjes, Emme
emme ik reageer ook niet altijd meer op iedereen hoor. Je hoeft toch niet definitef weg. Kom gewoon af en toe aanwaaien. Zou jammer zijn als je echt weg zou gaan
Ik snap je wel hoor Ik wil je iig een ontzettend mooie toekomst wensen! We zien/spreken elkaar toch nog wel op facebook/Hyves?
Ahh dat is jammer emme, vond t altijd leuk om je verhalen van je mannen te horen! Wat leuk dat er weer een verhuizing op de planning staat, spannend! En druk! Hoop dat je af en toe toch nog komt spieken! @saar, wil je nog even je adres sturen voor zaterdag? En hoe laat? Elf uur ofzo? Enne sasha krijgt een broer.. ff wennen dus!! Hahaha had me ingesteld op nog een meid! Hahahaha
@bloem, hey wat cool een broer voor sascha... ik geloof je ff wennen, maar echt leuk! had ik toen ik hoorde dat lisa dus een meisje was...ik dacht ook altijd 2 jongens... maar nu zo leuk, 1 van elk...