wow bloem dat had ik niet verwacht! maar jongetjes zijn idd ook erg leuk! (al voel ik me wel nog steeds een meidenmama haha)
hier waren er gewoon al kids aan het schaatsen... ik waag het nog niet... staat hier gepland voor vrijdag.
Ik wil ook zo graag schaatsen! Helaas zien man en kids het niet zitten en zal ik dus in mijn eentje moeten Voorheen ging ik altijd met mijn vader, maar door zijn parkinson gaat dit helaas niet meer
@ Bloem: Een jongetje is leuk hoor, maar kan me voorstellen dat het wennen is. @ Schaatsen: Ik kan niet schaatsen en mijn man houdt er ook niet van, dus het zal hier ook wel niet snel gebeuren. @ Emme: Jammer dat je weggaat veel geluk met je gezinnetje Hier gaat het redelijk. Ik ben ontzettend moe en gisteravond viel ik eindelijk wat vroeger in slaap begint Danian te huilen, dus toen werd het mij even teveel. Uiteindelijk was het na 1.00 uur dat ik pas sliep. Vanmiddag met Danian maar ff liggen. Ben ook nog steeds misselijk al heb ik er wat betere momenten tussen zitten. Met mijn suikers gaat het goed gelukkig hoef geen insuline bij te spuiten. Mijn man en ik komen niet uit de naam. We hadden een naam, maar die is best populair en dat wil ik liever niet. Alle namen die ik noem vind hij niks en andersom, dus schiet niet echt op. We willen een Nederlandse naam die ook bij Danian past die dus niet zo populair is misschien hebben jullie nog tips.
Dat probleem met namen hadden mijn man en ik ook Wat dacht je van Mila of Milou? Fijn dat het goed gaat met je suiker Wel balen dat je af en toe nog misselijk bent
Tam ik vind een populaire naam eigenlijk niet zo goed bij Danian passen. Maar ja populaire namen zijn meestal wel juist leuk (vandaar dat ze ook populair zijn lijkt me). Danian is net niet populair maar toch niet te vergezocht. Wat voor soort namen vind je leuk? Ik vind Meline of Felise wel leuk bij Danian, of Axelle
meeting: waar is het eigelijk... bij sarah? Ik weet niet of ik kan komen. De kids zijn heel erg verkouden en er komt snot uit hun ogen. Ik moet morgen naar de huisarts of het een besmettelijke infectie is. Dat doe ik jullie kids niet aan. natja: ik heb vroeger aan marathonschaatsen gedaan. Maar is lang geleden. Weet niet of ik het verleerd ben... Waarom ga je niet lekker met Isabella schaatsen dan?
net berichtje van saar! ze kan niet op zp en heeft mail gestuurd naar zp maar kan nog niet erop! maaaaarrr het gaat door hoor! ze stuurt nog dr adres even en die zal ik dan even mailen of pb-en naar iedereen. het is vanaf 10.30/11 uur bij saar in dordrecht. adres volgt dus nog, (of misschien weet een van de andere meiden dit wel al/nog?? dan graag even rond mailen/pb-en!) Finn is weer beter dus dat is geen probleem meer. ahhh balen deb dat je misschien niet kan komen, hoop dat het gewoon een hoestje is en niet besmettelijk!
Meiden die naar de meeting gaan, ik wens jullie een super leuke dag! Jammer dat het altijd zo ver is, zou dr graag een keertje bij zijn
Je moet er wel echt een ja dat is hem gevoel bij hebben Wat vond je van de namen die ik eerder had geschreven? Mila of Milou? Abigail is ook leuk vind ik
oh, Emme, wat vind ik dat echt jammer. Las je verhalen graag. Wil je heel veel geluk toewensen met je 3 mannen en voor in de toekomst misschien wel 4 Bloem.... jaaaaaaaaaaa een jongen!!! Cool!
Die namen zijn allebei niet onze smaak. Gisteren heb ik nog 2 namen gevonden en een naam die bij mij op 1 staat die vond mijn man eerst niks, maar gisteren leek hij hem toch wel leuk te vinden. Hij moet eerst wennen aan een naam, dus we laten het even rusten, we hebben nog even.