Hey als het morgen gaat met de sneeuw kom ik alleen met M. De kleine man is helaas ook geveld door een virus, 40.2 had ie net! Aaah deb die snotogen: kam geen kwaad zolang het oogwit niet rood wordt, want dan zit er een bacterie in volgens de ha. A. En mijn man hebben het laatst allebei gehad, antibiotica oogdruppels voor gekregen.
Ja laten we even afspreken hoe het gaat morgen met de wegen want is beetje onverantwoord om met alle kids op pad te gaan als het zo glad is. Laten we rond negen uur even checken op zp wat we doen? Ik zal sarah even op de hoogte stellen.
Idd bloem.. Ben nu op weg voor mijn werk, maar is gekkenwerk, ik vind t rijden zelf niet erg, maar anderen zijn zooo gevaarlijk! En tis toch aardig stukkie..
Jaaaaa! Geen idee wat er was... Meiden...kijk maar voor morgen! Uiteraard snap ik het als het niet door kan gaan! Eten we de taart zelf op! Hahaha!
sarah ik kom sowieso niet sorry. Het was niet de besmettelijke variant gelukkig, die snot in hun ogen. Maar sam is echt niet lekker. Hij is de hele dag jengelig, huilerig etc geweest. En ze zijn allebei snotverkouden. Niet echt lekker voor jullie kids. Bovendien ligt hier echt wel een dik pak sneeuw. Om nou morgen met de auto te gaan vind ik maar niks... ik ben echt een schijterd als het om rijden in de sneeuw gaat... sorry volgende keer.
Ben net naar huis gereden maar vind het nu wel te doen, even morgen aankijken of het glad is geworden en of er meer sneeuw bij is gevallen. Iedereen die zou komen heeft als het goed is het Adres als pb binnen, als je het niet hebt gekregen geef nog even gil!
Vooralsnog kom ik morgen tenzij het glad is. En sophie is enorm aan het spugen. Gisteravond ook al 5 keer en vandaag ging het goed, tot rond 17 uur weer alles eruit kwam en de laatste fles ook. Ik kijk dus even hoe ze morgenochtend is. Ik geef morgenochtend hier door of ik definitief wel of niet kom.
Ik krijg net een pb van Sue, was jullie helemaal vergeten Maar N. is ziek van de prikjes dus moet even kijken hoe ze morgen is. A. thuis laten met een zieke baby als ik zo 'ver' weg zit wordt hem niet
Meiden, ik ga me er niet aan wagen.. Helaas, maar er is mist hier, tis glad want ze zijn hier gestopt met strooien omdat het niet werkt als bet te koud is en dat in een auto zonder wintebanden ga ik me niet aan wagen met sasha, vind ik onverantwoord... Dus helaas, had er erg veel zin in, maar moet wel veilig zijn!
ik zat nog even te twijfelen want sam lijkt zich wel beter te voelen maar ik kijk naar buiten en ik ga dat echt niet wagen. Het is hier een ijsbaan. Dat durf ik echt niet met 2 kids achterin.