Dan ga ik me er ook niet aan wagen. Helaas.... Sophie is ook erg aan het hoesten, dus denk dat het sowieso niet handig is.
Ik kom ook niet! Zicht is nog geen 100m hIer en spiegel op de sneeuw. Ook hier gestopt met strooien. Ik zeg gooi er een nieuwe datum in!!
Ik begrijp het hoor! Steef is werken en die zei dat ze hier ook niet strooien. Maar hier is geen mist.
Sue stuurde een berichtje dat ze het er ook niet op waagt. Dan Snieke nog en ik weet niet of Mcg zou komen? Misschien sowieso handig om het te verzetten? Maar als iemand wel wil komen vind ik het prima hoor! Het is alleen misschien wel glad op de snelweg hier doordat ze niet strooien. Jammer hoor!
Zou Flut ook komen? Ik denk dat we beter een andere keer kunnen meeten, maar ik heb geen nummers van flut en Mcg en Snieke . Maar denk sowieso niet dat ze hadden gekomen door dit weer, of wel?
Pfff N. heeft donderdag prikjes gehad en is nu al 2 dagen veel aan het huilen. Heel zielig en vermoeiend...
Ach gossie, ja daar kunnen ze wvht beetje beroerd pieperig van zijn.. Pcm gegeven misschien knapt ze er wat van op. Sterkte! Hoewel onze meeting niet door kon gaan door de sneeuw vind ik het wel erg leuk om met sasha in te sleeen schaatsen en te spelen! Lekker dik ingepakt en gelukkig kom ik nog in mn ski-jas hahahahha anders was het wel koud!
Het was zeker jammer dat het niet doorging! Maar ook Finn en ik hebben genoten van de sneeuw! Gisterenavond nog gaan schaatsen. Hij vindt het helemaal geweldig! EN hij kan het nog ook, na honderd keer vallen...zelfs zn kont is blauw! Morgen op het KDV maar even zeggen dat ik hem niet mishandel, maar dat we geschaatst hebben! Haha! Nu even wachten op Steef en dan gaan we weer! Jeeeej! Haha! @Flut..arme N. die kleine van mn zus is er ook helemaal van slag van geweest. Echt zielig.
Ja heerlijk he die sneeuw! Hier achter is een zandverstuiving met heuvels, leuk met de slee @Sarah: Finn al op de schaatsen, wat knap! Z. heeft al moeite om overeind te blijven in de sneeuw haha Pcm bij de drogist is er alleen nog maar vanaf 3 maanden, die tot 3 maanden kun je alleen nog maar bij de apotheek krijgen en moet in overleg met een arts?! Ze is de laatste week sowieso huilerig, ben vandaag maar weer met de infacol begonnen. Misschien scheelt dat..
Ach ja dat is natuurlijk vanaf drie maanden, vergeten... Jaaaa echo was helemaal goed alles zat erop en eraan en zag er goed uit dus nu lekker groeien! Hihih zelfs blauwe kont...