Oh flutter ging dat niet op leeftijd of gewicht? Dat dacht ik. A. Is weer beter gelukkig. M. Vindt het ijs maar koud en glad, op de slee zitten door de snee ka ie nog wel lijen
Vanaf 3 maanden en 5,5 kg geloof ik. Dat is ze beide nog niet Z. is alweer uitgekeken op de sneeuw. Want alle speeltoestellen in de speeltuin zijn bedekt, nie leuk nie..
haha emma kan nog niet zo goed schaatsen. En die schaatsen vliegen steeds uit. Beetje frustrerend. Misschien morgen weer schaatsen. Vandaag is het zwemmen en dansen. flutter is ze nu weer wat beter?
@Deb: Ja we hebben weer een blije baby! Naja, ze is sowieso regelmatig huilerig, erg veel mamahonger. Maar met N. in de Beco kan ik gelukkig ook veel doen! Jij had S. ook vaak bij je in de draagdoek toch?
flutter ja heel vaak. Maar heel handig met huishouden vind ik het niet hoor. Je hebt toch een baby voor je hangen Maar goed hij huilde tenminste niet. Je kan zo gek worden van dat continu gehuil...
Flutter herkenbaar hoor dat mama honger. Slaapt ze wel regelmatig? Dat je even je handen vrij hebt? Bij s is dr eerste tandje door! Snel!!
Ha hier nu pas 1 tandje Adnalie! Flut dan is n wel wat kleiner dan z of niet? Hier kan ik me erover blijven verbazen hoe geduldig en tevreden A is, ik weet echt niet hoe je dat doet hoor, als je baby huilt en je peuter is verschrikkelijk koppig (dat laatste hebben we hier regelmatig) Leuk zeg dat sommige kindjes al op de schaats staan, hier vindt ie het veel te eng. hij zegt wel: als ik groot ben ga ik ook schaatsen. Dus volgend jaar maar proberen! En A. Gaat nu steeds beter met bewegen, hij maakt een soort slag beweging om zich ze verplaatsen, erg grappig. En hij zegt zijn eerste woordje: Eten!
@Deb: Nee vind ik ook niet, maar huilen is idd nóg erger! @Adnalie: Ja ze slaapt best goed, sowieso na de eerste voeding. Vooral rond de 2 laatste voedingen is ze huilerig.. S. al een tandje, pff wat gaat dat snel! @Snieke: Klopt! Met 8 weken 700 gram verschil, Z. was echt een dikkie . Hier toenstraks een huilende baby en een schreeuwende boze peuter. Oma wilde wel even oppassen, ik ben even gaan winkelen *stoom afblazen* haha. Hahah eerste woordje 'eten', lekkerbekkie!
Dat had Finn de eerste keer ook. Toen 'liep' hij nog met de schaatsen en gingen heel de tijd die bandjes los. Nu glijdt hij echt...en nu blijven ze wel zitten. Gelukkig! Ik zal kijken of ik vandaag tijd heb om filmpjes op mn facebook te plaatsen. Zo leuk! Was wel zielig...Finn wil heel graag kletsen met andere kinderen, en hij zegt dus tegen alle kinderen 'hallo' of vraagt wat, maar allemaal kijken ze hem aan alsof het een buitenaards wezen is. Hij werd er helemaal verdrietig van. @Sniek...hahaha mijn zus haar eerste woordje was ook eten! Echt geweldig! Vanavond uit eten met mijn liefje. Hahaha! Gezellig met zn tweeën. Zo en ik heb toch goede cijfers deze periode! Ben er gewoon perplex van! Hahaha!
Hier alles top! Vakantie, leuke dingen doen, Lisa haar eerste verjaardag gevierd, morgen wordt ze echt 1. Vandaag naar plopsaland geweest, erg leuk! Lisa helaas nog steeds benauwd, all lijkt het wat minder te worden....
marloes dank je wel... zo lang niet hier geweest... haha Maaike geniet er van morgen! Al heb je het al gevierd natuurlijk... maar morgen is speciaal!
Jeeeetje wat is t dodelijk saai/stil hier tegenwoordig! Niemand meer iets te melden? Willen we m nog openhouden of is er een nieuwe mijlpaal aangebroken.. T einde van de juni 2009 mama's... Snik..
het einde is wel erg jammer... kunnen het gewoon open houden toch? Tegenwoordig spreek ik bijna iedereen altijd op facebook. Maar we kunnen hier toch meetings enzo plannen?
Met mij gaat het wel hoor Ben nu officieel met verlof, dus kan nu echt aftellen. Voel me niet top en de misselijkheid is er nog wel, maar door de medicijnen gaat het wel. Ben nu vooral heel moe en begin meer last van mijn bekken en rug te krijgen. Het is hier idd erg stil, maar houdt het van iedereen wel bij op facebook
tamtam ooo alweer 34 weken! Ben benieuwd naar de naam! En bloem al weer 23 weken... begint ook al op te schieten!