~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Sterkte meid!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Bloeden is gister gestopt. Morgen controle van spiraal...

En deb, ja weet wat er gebeurde, en nee daar zijn we nog niet klaar voor!! :)

Sarah sterkte meid, onwijs klote dit. Dikke knuffel

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...ben benieuwd of dat het nog goed zit bij je. Krijg je meteen een echo of gaan ze inwendig kijken of voelen?

Nou goed nieuws en slecht nieuws.

Het slechte nieuws...helaas is vandaag om half vier mijn oma overleden. Ik ben er erg verdrietig van, maar eigenlijk ook een beetje opgelucht. Je zit toch al een week te wachten tot het gebeurt. Of is dat heel slecht?

Het goede nieuws...morgen, als het goed is, naar de dokter om dat ding er uit te laten halen!!!!!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    #3704 marloes80, 12 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
    Gecondoleerd Sarah, hoop dat de gedachte dat het voor oma beter is, je troost kan geven.

En wat een gaaaaaf nieuws, ga duimen dat het snel raak mag zijn. Was je van Finn snel zwanger?

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dankjewel Marloes!

Bij Finn was ik binnen 3 maanden zwanger. Heb alleen geen idee hoe dat zit met zwanger worden na een spiraaltje. Of je meteen aan de slag kan zeg maar...hahaha!

We zien wel hoe het gaat, Ook over school en stage ga ik me nog niet druk maken. De decaan zei dat je gewoon 16 weken zwangerschapsverlof krijgt als het nodig is. Dus dat komt ook goed.

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Gecondoleerd met oma saar. Blijft altijd erg verdrietig, ook al kun je beredeneren dat het misschien " beter" was, toch doet het zeer zeker voor de nabestaanden, sterkte!

En ooooooohhh wat spannend!! Enne je kunt gelijk aan de slag hoor na een spiraal! :) spannend!!!!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Saar, gecondoleerd... snap je gevoel wel..
    En het goede nieuws, wat onwijs gaaf!!! enne na een spiraal kan je gelijk beginnen hoor (mits t zonder hormonen was)

Ik ben ook benieuwd of ie nog goed zit... ze gaan iig inwendig kijken en bij twijfel echo, maar dan moet ik doorverwezen worden, dit is bij de huisarts..

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, gecondoleerd en sterkte meid!

En wauw, wat gaaf dat jullie voor een 2e gaan.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah gecondoleerd meid... niet leuk zulke dingen :(

maar wauw meid, wat een super gaaf nieuws!!! Konden jullie toch niet langer wachten? Volgens mij kan je na een spiraal idd wel direct weer beginnen! Hoe doen ze dat met zwangerschapsverlof dan? Raak je dan niet achter op je studiegenoten? Maar ach, al zou je 4 maandjes vertraging oplopen op je studie... dat is niet het einde van de wereld toch?

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou achter kunnen raken idd, maar zie daar niet zo'n problemen in.
    Voor hetzelfde geld gaat alles voorspoedig en kan ik bijv in het einde van m'n zwangerschap wel gewoon mijn tentamens maken terwijl je normaal al verlof hebt. En stage kan ik altijd inhalen. Daar zijn speciale weken voor. Dus we zien wel! Hihi

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sarah: gecondoleerd:(

Wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Hopelijk is het snel raak

@ aurin: hopelijk zit je spiraaltje goed zoveel en zolang bloeden lijkt me niet goed al heb ik er geen verstand van

Hier sinds zondag ziek, verkouden, hoofdpijn en hoesten, begin nu iets op te knappen, maar fit is anders, dus vandaag nog een dagje rustig aan doen gelukkig kan Danian zich zelf goed vermaken.

Ik las dat een aantal benieuwd zijn naar de naam van ons kleintje nou wij zijn ook benieuwd:p we blijven twijfelen.
    Dacht dat een meisjes naam makkelijker zou zijn, maar dus niet als je man een andere smaak heeft.
    Soms denken we ja dat is hem en dan even later nee toch niet, erg vermoeiend.
    We hebben nu wel een naam mocht ze nu komen, maar we kijken wel verder zolang het kan.
    Verder is alles klaar, dus mag ze komen, maar ik ga er maar van uit dat ik over tijd ga dat was bij Danian ook zo.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Spiraaltje zit goed, zag er goed uit volgens de huisarts, maar toch mocht ik gelijk ff door naar de gyn voor snelle echo, ook daar geen bijzonderheden, oftewel gewoon 12 dagen ongesteld geweest, volgens de gyn kan dit de 1e 3maanden zo zijn, daarna moet het wel iets minder worden.. fijn..

balen tam dat je ziek bent :( t zit je niet mee he deze zwangerschap?

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Fijn dat alles goed was aurin! balen dat het dus gewoon zo lang duurde hopen dat dat snel weer "normaal" is!

en nog een weetje voor de meiden uit rotterdam en omstreken, als je een persoonlijk abbo bij blijdorp koopt net voor de kleine 3 wordt, mag hij of zij gedurende de hele tijd dat je abbo loopt nog gratis mee, ook al is hij/zij dus al drie!
    scheelt toch een boel geld! kijk maar op de site van blijdorp hierover, en misschien geldt het ook wel voor andere dierentuinen? nakijken waard denk ik!

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou bij mij zit ie niet goed hoor! Hij Is gewoon kwijt!
    De 21e naar de gyn...
    Ben benieuwd!

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Topppp!!!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloempje dat is wel een goede tip!
    Abbo van artis loopt 12 juli af maar ik heb gezegd dat ze 17 juLi jarig is (gna gna). Ik wilde eigelijk af zeggen, vind het te duur worden maar als ik voor emma niet hoef te betalen dan denk ik er nog even over na.

tamtam: sterkte ermee meid. Hoop dat je meisje gewoon volgende week al komt... en waarschijnlijk weet je de naam zodra je haar ziet!

aurin: ik hoop voor jou ook dat het na een paar maandjes over is!

sarah: kwijt? hoe kan dat nou? Laat maar goed een echo maken!
    Voel je zelf de draadjes wel of ook niet?

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...ik voelde de draadjes altijd wel. Ook voelde steef ze heel soms tijdens het vrijen. De draadjes zijn wat harder dan die van een gewone koperspiraal, althans...zo voel ik het. De HA kon echt niets vinden. Ik wil zo nog even voelen als ik ga douchen...dus ben benieuwd...normaal heb ik ze gelijk.
    Ik heb wel veel meer bloedverlies gehad deze ongesteldheid en ik heb ook, toen ik gehurkt zat, een pijnlijke baarmoedermond gehad. Dus misschien was dat het wel. Dat ie met tampon en al en later uit is gekomen. Ik hoop het maar. Als ze hem woensdag met de echo zien en er niet bij kunnen moet het gewoon met een kijkoperatie weg gehaald worden! Dus ik hoop maar dat ie gewoon weg is...

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heb gelijk maar even gevoeld....ze zijn echt weg! Dat is toch raar?????

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, jeetje dat is balen zeg! ik voel de draadjes niet en kan er zelf ook niet bij, heb een gedraaide baarmoeder, dus is lastig, erik voelt ze wel soms..
    Hoop dat ze m gewoon vinden!!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @sarah ze zeggen dat het kan, dat het regelmatig voorkomt dat ie eruit kukelt (misschien een voorteken ;)) maar ik heb dat ding gezien toen ie eruit kwam en dacht toen : die kan je echt niet missen!
    Laat sowieso wel een echo maken, want bij mij konden ze hem dus 3 keer (ook met echo :S) niet vinden maar hij zat er toch...

Deel Deze Pagina