Ik heb het eigenlijk zelf onder controle door iets op mijn eten te letten, maar ik eet eigenlijk al goed genoeg. Vervelend dat je zo brak bent ff lekker bijtanken. Hier een rustig weekend gehad. Mijn ouders zijn gisteren geweest was gezellig.
Netjes en goed van je! Word je ingeleid of dat niet? Ja ga zo ff tukken nu de dames allebei in bed liggen. Leuk dat je ouders zijn geweest, hoe is het nu met je zusje? @Sue, gaat het alweer beter met je arm?
Ons meisje wordt gemiddeld geschat, dus ik heb er nog niks over gehoord, maar moet donderdag weer naar de gynaecoloog dus zal er toch is naar vragen van mij mag het met 40 weken als ze er dan nog niet is Met mijn zusje gaat het goed ik weet zo niet meer wat je daar als laatste over gehoord had?
Netjes! Ja geloof het best, laatste loodjes zijn het zwaarst en dan lijkt de geduld aan het opraken zijn. Het wachten is het iig waard! Laatste wat ik ervan heb meegekregen is dat het niet zo lekker ging tussen je ouders en zusje.
Het gaat nu gelukkig allemaal weer goed. Mijn ouders zijn ook getrouwd(daarom ging het eerst niet goed)dus dat is gelukkig allemaal positief
Gelukkig Tam, fijn om te lezen dat het water weer de juiste richting in vaart. Geniet verder van je zwangerschap voor zover dat kan.
En tam? Al aan het bevallen? Hihi! Morgen naar de gyn...ben benieuwd..vind het wel een beetje spannend!
Ja!!! Hij is gevonden! Het duurde even...maar ze hebben hem! Hahaha! Het deed echt fucking zeer! Lekker je bmm uitrekken enzo. En toen ging de gyn een andere gyn halen om te kijken of zij misschien een wonder kon verrichten. Die zij dat we toch maar aan een kijkoperatie moesten gaan denken, en toen PLOEP had ze hem ineens! En dat voelde ik dus niet eens! Maar goed...hij is eruit, en we kunnen aan de slag! Hahaha!
Hier gisteren lekker aan zee genoten van het zonnetje met de kids, vandaag een thuisblijf dagje genietend van de zon op het balkon. M'n jongste heeft 39.5 graden koorts, en een zware hese hoest, dus niet verstandig om ermee de deur uit te gaan lijkt mij.
sarah oooh fijn dat ze hem toch nog gevonden hebben! Ik had dat ook dat ze hem op het laatste moment toch nog eruit kregen... wat een opluchting he? moedertjuh beterschap met je kleine meid!
Echt een opluchting. Ik lach al te janken daar in die stoel toen er een andere gyn werd gehaald hoor. Het zal de spanning geweest zijn, ook van alles rond mijn oma, maar erg happy was ik niet! Nu alleen ff wachten op de volgende ronde, want ik ga er vanuit dat deze niets wordt, doordat ik ongeveer nu en gisteren vruchtbaar ben. Maar goed...we zien wel! Ik heb geen haast! Hahaha! @Moedertjuh...ben je al naar het ZH geweest met je jongste voor die aanvallen?
sarah hoe lang duurde het met finn? Wel spannend hoor! En knap dat je het allemaal gaat combineren met je opleiding! Maar ik snap je gevoel 100%!
Met Finn was het raak in de derde ronde. Het zou fijn zijn als dat nu ook is, maar eerder of later is ook goed. Haha! Ik heb geen haast, maar ik hoop niet dat het heel lang duurt of helemaal niet Met school...ja...kweenie...ik zie het niet anders dan werk. Alleen van school kan je spijbelen en heb ik dus eigenlijk meer vrijheid. Ik pas waarschijnlijk wel m'n twee minors aan op de situatie, maar daar hebben we aankomende maand voorlichting over...dus dat zien we dan. Bijv. Eentje waarbij je geen stage hoeft te lopen. Dan kan ik eventueel lessen via Skype volgen als dat nodig is. We zien wel! Ik maak me er eerlijk gezegd (nog?) niet druk om! Als werkende mensen het kunnen..waarom ik niet. Ik heb het, naar mijn idee, een stuk relaxter! Mensen hebben altijd respect voor hoe ik het doe, maar het is een eitje!
sarah haha een eitje!!! ach ja... en zodra je afgestudeerd bent ga je er financieel een stuk op vooruit... dat is ook een leuk vooruitzicht!
Goedemorgen dames, Ff wennen weer die zomertijd. @Debby, dank je. @Saar, ja ben maandag geweest en op de EEG konden ze niks vreemds zien dus nu verder onderzoeken. @Zw+studie, is zekers wel te doen zolang er allemaal duidelijk afspraken zijn. Kwestie van plannen allemaal. Saar is een diehard die klaart het wel even @Debby, zou je nog een 3e willen?
moedertjuh ik zei altijd van wel maar de afgelopen weken is het mega zwaar hier... maar maakt ook niet uit... reno heeft zich laten sterriliseren dus het kan niet meer.