moedertjuh o dat kan wel denk ik maar hij heeft het niet voor niets gedaan he... hij is niet van gedachte veranderd hoor...
Nee ik bedoelde meer voor het geval hij in de toekomst toch nog een kindje wil. Ik dacht altijd dat dat dan definitief was.
Vaak kan het wel ongedaan gemaakt worden, maar dan is het nog de vraag of dat wel goed komt. Mijn vader wilde dat 10 jaar geleden en die heeft er nu nog ellende van! Het kan trouwens zelfs uit zichzelf weer vastgroeien! Bizar he? @Deb...ja echt een eitje hoor! 4 weken per jaar heb ik het knetterdruk en ben ik tot 's avonds laat bezig, de laatste dag voor het inlever moment zelfs wel eens tot 4 uur 's nachts. Maar verder is het echt relaxt. Je gaat naar school...komt thuis...en stage, ook nog een 'collegevrije dag' zoals ze dat mooi noemen....heel veel vakantie. In de tentamen weken heb je 3 tentamen verspreid over 2 weken en dat dan 4 keer. Dan moet je in die weken 2 of 3 onderzoeken inleveren. en dat is het! Ik snap niet waarom studenten altijd zo klagen hoor! Of komt het doordat ik wat ouder ben en al gewerkt heb?
Jeetje...wij op vakantie...ik denk, ik kijk tussendoor ff, is er gewoon niemand geweest! Schaam jullie dames
moedertjuh het kan wel. Vooral het eerste jaar, daarna hoe langer, hoe meer kans op verklevingen. Verder is er ook nog een methode waar ze zaadcellen direct uit de balzak halen. Maar of het lukt is maar de vraag... sarah hoe was je vakantie? Klinkt wel lekker die school van jou! Heb je nou geen spijt dat je niet voor versnellen hebt gekozen?
@Saar, *shame* . Relaxt die school van je joh, ik zou me bijna aanmelden daar haha. Bedoel je ellende dat het pijn doet? Idd bizar ja. Zo zo toe maar op vakantie, waarheen en hoe was het? @Debby, wat een proces zeg maar ja zoiets doe je idd niet zomaar totdat je voor de volle 100% achter staat. Was gewoon nieuwsgierig als de kriebels naar boven kwamen. @Hier 2 zieke kids. De oudste heeft oorontsteking en de jongste luchtwegeninfectie. Arme meiden. Het is zo grauw vandaag, geen zonnetje te bekennen. Verder alles goed met iedereen?
Hey dames, Hier gaat het goed nog steeds met dikke buik. Vorige week was er een meting gedaan en toen kwamen ze al op 9 pond uit maar de gynaecoloog dacht dat ze misschien fout gemeten had. Gisteren weer heen en de klinische verloskundige kwam gelukkig lager uit, maar wel op de bovenste curve. Ze heeft ook inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoederhals/mond was 3/4 verstreken en had 1 vinger ontsluiting. Ze heeft overlegd en ik wordt morgen ingeleid, omdat het een flink kind is. We moeten ons om 8.00 uur melden, dus dit weekend hebben we ons meisje in onze armen. Het kan lang duren, dus ga er niet vanuit dat ik morgen al beval, maar vrijdag of zaterdag. Na de bevalling moet ik ook 24 uur blijven ivm de suiker, de kleine moet gecontroleerd worden. Mijn suiker is goed onder controle gelukkig gewoon met iets op mijn eten letten. Als ik bevallen ben horen jullie het. Op facebook niks zeggen over het inleiden
spannend Tamtam!!! En 9 pond is goed te doen hoor... zeker als het je 2e, 3e... kindje is. Heel veel succes morgen!
Succes Tam!!! Zet hem op meid! Enne...is best te doen hoor! Hihi! Wel frapant hoor. Tegenwoordig hoor je overal dat moeders worden ingeleid met 4,5 tot 5 pond, omdat het zo groot en zwaar is. Bij Finn wisten ze dat ook van tevoren, maar mij lieten ze lekker verder lopen! Hahahaha!
Het inleiden gaat vandaag niet door. Het was te druk, dus moesten ze keuzes maken nu moet ik morgen terugkomen, dus helaas nog een dag in de stress
balen tamtam! Maar heel veel succes! bijna 9 pond was hier niet te doen. Hij pastte niet, maar ik heb veel goede verhalen gehoord dat het wel ging!