Fijn dat alles goed is gegaan Hechtingen, das wat minder hopelijk genezen ze voorspoedig Geniet van deze bijzondere eerste tijd!
@Marloes, ja hij heeft in september 2010 buisjes gekregen, deze zijn er uit gegaan, iig waren ze toen hij in t ziekenhuis lag allebei spoorloos. en nu dus weer continu oorproblemen en verkouden, woensdag gaat E. met hem naar de kno arts (ik moet werken) dus ben benieuwd, wat mij betreft halen ze alles gelijk weg, ben t verkouden zijn en de keelontstekingen ook wel zat! @tamtam, mooie naam! geniet ervan!
Z. is ongeveer 104 cm (thuis gemeten) en weegt 15 kg. N. is daarintegen heel gemiddeld qua grootte en was met de 4 mnd controle zo groot als Z. met 2,5 maand was haha. @Tam: Hier ook nog een keer: Gefeliciteerd! Heb de foto's op fb gezien, mooi meisje is het! @Bloem: Hoe gaat het met jou en mini?
Tam gefeliciteerd!!! Heerlijk genieten van je meisje nu! S is 88 cm en 11,5 kg, wat een verschil tussen de beebs he? Vooral tussen de jongens en de meisjes dan! Hier alles prima! Vandaag al weer 30 weken, woe 30 weken echo en gaat allemaal prima eigenlijk! Geen klachten gelukkig! Naam zijn we ook al uit dus dat is ook fijn! Kamertje moeten we nog beetje fine tunen maar basis staat ook al helemaal, dus loop voor mn gevoel op schema!
Oow ik had nog niet verteld dat we met A naar de osteopaat waren geweest - zo raar, ik blijf het maar vaag vinden maar hij reageerde er echt op. Die man deed haast niks en A maar nee zeggen en net hoofdje schudden, toen 2 dagen wat jengelig, terwijl hij dat nooit is, en het gaat echt beter met hem, hij kan nu best snel tijgeren, overstrekt minder en we zijn met de maagzuurremmers bijna helemaal gestopt... Nu heeft hij ook wel twee tanden gekregen dus was ie toch wel jengelig, en rond deze leeftijd is er ook een sprongetje, maar goed ik vind het to b vreemd... En M. Is vrijwel helemaal zindelijk! We doen hem in bed nog wel een luier om maar die is meestal droog, en hij heeft demonstratief zijn luiers uit de kast geknikkerd - zo die mag A. Hebben. Ben echt wel trots nu, en echt fijn zonder die poepluiers!!
Fijn dat hij er baat bij lijkt te hebben Wat knap dat hij al zindelijk is! Hier zijn we hard bezig, maar het lukt helaas nog voor geen meter Zodra het wat beter weer is wil ik dr zonder luier laten lopen...
Tam, van harte gefeliciteerd!! En wat een ontzettende mooie naam! J is trouwens rond de 94 en 12.5 kilo. bloem, spannend hoor! Sterkte nog even met de laatste loodjes!! (hahaha bedenk me net dat ik niet eens weet of je me nog wel kent met die nieuwe naam )
Ik herken de naam wel maar weet ff niet welk verhaal/ beeb erbij hoort!Vandaag 30 weken exho gehad en alles is prima!loopt mooi op schema en groeit goed! Dus mag zeker niet klagen deze zw!
Denk niet dat je ze echt kan vergelijken hoor. Als ik het me goed herinner zijn Thom, Finn en Collin samen met Maxim de grootste jongens...bij geboorte sowieso al dan bedoel ik. En het zijn jongens...dat scheelt ook wel toch?
@Sue...ik dacht toevallig vandeweek nog aan je...de laatste loodjes komen er aan! Fijn hoor! Dan zijn er nu toch verder geen meiden zwanger toch??? Of vergeet ik iemand?
Hey allemaal! Ik wilde even laten weten dat ik afgelopen maandag ben bevallen van een prachtige dochter Sofie Jasmijn.
Wow, wat een mooi bericht, Guusje!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje en zusje!
Guusje gefeliciteerd! Hoe gaat het ermee? Lange jongens, ik zal m ook eens opmeten, hij heeft na zijn infectie afgelopen zomer en pfeiffer een beetje een groei stilstand gehad, maar nu is ie al weer een half jaar aan het bunkeren.
Wow meid wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!! Geniet van deze bijzondere tijd!