Guusje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet ervan Hier gaat alles redelijk. Heb last van kraamtranen. Soms begin ik zomaar te huilen door de veranderingen, hormonen noem maar op. Ben ook gestopt met borstvoeding. Ik was er 45 minuten mee bezig en straks als de kraamverzorgster weg is vind ik dat gewoon veel tijd heb Danian er ook nog bij en vooral 's nachts denk ik gaat het me opbreken. Mijn Bv was net goed op gang dus ze vonden het wel jammer, maar ik moet het doen en voel me er rustiger onder. Kan Merlijn ook een fles geven. Heb wel last van stuwing, dus kolf mijn borsten nu leeg als ik er erg veel last van krijg. Maylin doet het goed. Gisteren is ze veel wakker geweest en heeft ze veel liggen huilen van 15.30 uur tot 21.30 uur(wel met tussenpozen stil). De speen gegeven, maar die spuugde ze regelmatig uit of trok hem uit haar mondje. Ik voed normaal om de 3 uur maar gisteren kwam ze zelfs al na 2 uur, dus wat dat was. Om 21.30 uur voeding gegeven en toen viel ze als een blok in slaap, om 1.30 uur wakker gemaakt voor een voeding en toen kwam ze om 3.30 uur zelf weer en daarna om 6.45 uur. Danian vind het wel interessant, maar is ons ook aan het testen. Wil ineens dingen niet meer zoals douchen, maar goed dat zal wel weer over gaan. Morgen is de kraamverzorgster voor het laatst. Manlief is maandag en dinsdag nog vrij, dus dat is wel fijn.
Guusje, super! Gefeliciteerd met jullie dochtertje en mooie naam! Tam, je moet doen waar je je goed bij voelt meid. Dikke knuff, hopelijk ben je gauw af van die kraamtranen. Saar, yep jij bent de volgende! Hier iig niet stiekem bezig.
Vervelend dat je zo'n last hebt van kraamtranen Goed van je dat je kiest waar jij je het beste bij voelt, kijk wel uit dat je niet te vaak kolft, want dan blijf je stuwing houden. De kraamhulp al weer bijna weg, wat gaat het snel!
Wat een super nieuws guusje!!! Heerlijk een mooie kleine meid erbij! Is ze helemaal gezond? Met jou ook alles goed gegaan? Geniet van je kleine meis en laat je heerlijk verwennen door de kraamzorg en je hubbie!! Ah tam balen, hopen dat het wat beter gaat als je de zorg ook beetje kan delen! Sterkte! Ja saar! Nu ben jij!!!!
Oh dan is Finn wel een stuk dikker. We hebben het ook nog precies gemeten vandeweek. 1 meter en een heel klein beetje en 16.7 kilo @Guusje...gefeliciteerd meid!
@guusje, gefeliciteerd! geniet ervan! @tamtam, hoest nu met de tranen? en hoe gaat het met maylin? wat vind danian van zijn zusje? @bloem, jeetje gaat snel zeg! ben benieuwd naar de naam van jullie 2e! Hier alles redelijk. Collin is veel ziek wordt er beetje gek van. weekendje frankrijk geweest, en weer bingo 42 graden koorts, dubbele oorontsteking, terwijl we 2 dagen daarvoor nog bij de kno arts waren en alles er wel redelijk uitzag. Collin krijgt wel weer buisjes, 1 mei mag hij. Zijn amandelen laten ze liever nog even zitten met de zomer op komst en ze hoopt dat hij er over heen groeit Waar ik wel heeeel trots op ben, is dat Collin denk ik wel helemaal zindelijk is! zijn nu 2,5 week hard bezig, en sinds zaterdag is hij helemaal droog en ook gelijk snachts! slaapt nu al 3 nachten zonder luier en geen ongelukjes!! helemaal trots!
@ aurin: Gaat goed hoor met de tranen voel me beter. Het is gewoon een verandering met 2 kindjes, maar ik begin mijn draai te vinden. Morgen ben ik voor het eerst alleen met Danian en Maylin. Maylin doet het goed ze drinkt alleen steeds kleine beetjes ze valt steeds tijdens de fles in slaap en is dan moeilijk wakker te krijgen en komt daarom ook regelmatig om de 2 uur. Haar wakker maken heeft ook geen zin, want dan drinkt ze ook slecht. De wijkverpleegkundige was hier vanmiddag en ze was goed aangekomen, dus nu moeten we op verzoek voeden met overdag er max 4 uur tussen en 's nachts max 6 uur. Ze moet wennen aan grote hoeveelheden denk ik. Verder slaapt ze dus veel, soms is ze wel wakker en dan wil ze gewoon lekker bij mij of manlief zijn. Danian vind Maylin wel interessant, maar is ook opstandig, maar dat hoort er allemaal bij denk ik hij moet ook wennen aan de nieuwe situatie. Hij gaat wel elke ochtend even bij haar kijken zo lief. Dat is niet zo mooi dat Collin weer ziek is. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Hopelijk gaat het beter als hij buisjes heeft. Wat goed van Collin dat hij zindelijk is logisch dat je trots bent. Danian is er nog niet mee bezig, ach komt vanzelf.
Hier leven we nog hoor in Arnhem.... Bewogen tijden geweest hier, Lisa lijkt eindelijk opgeknapt en slaapt al (sssttt) 3 nachten weer door, en bram is nog een beetje ziek, maar gaat hopelijk alweer goede kant op. verder druk met werk, als laat ik dat steeds meer iets los... veel open diensten die opgevuld moeten worden, maar ik zeg niet altijd gelijk meer ja, dus het wordt iets rustiger voor zover dat kan haha.... We genieten volop van het mooie weer dat we sporadisch hebben! heerlijk zoveel mogelijk buiten! xxx
Nou dat weer met Koniginnendag was geweldig! Hier is het sinsdien haast alleen aan het regenen! Keiharde onweer al de hele dag. Twee keer zeiknat geregend! Hahaha! Finn was helemaal blij dat ie naar buiten kon...maar ja,..dat was snel over! Goed dat hje je werk loslaat...ik snap wel wat je bedoelt...ik heb dat in het verleden ook gehad...maar nu is mijn gezin gewoon het belangrijkst en kan werk (in mijn geval stage en school) soms gewoon even wachten of komt het niet uit. Oh...ik heb trouwens een heel lichte test gehad net. (ja om half 11 's avonds...k was ongeduldig!! Haha) Dus even afwachten nog of ik niet stiekem toch ongesteld wordt op mijn NOD...hahaha! Foto is te zien bij het NOD topic 1 tm 15 mei.
Spannend meid!!! Een licht positieve test is ook een positieve test hoor Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!
ooooh wat spannend Sarah!!! Ga zo je foto opzoeken! Tamtam, hoe is het met je kleine meid? Bloem, hoe voel jij je? Sasha al nieuwsgierig naar haar broertje? McG, fijn dat Lisa doorslaapt? Heeft ze een slechte periode gehad, of sliep ze helemaal nog niet door?
Spannend Sarah! @ MCG: Fijn dat Lisa doorslaapt @ Marloes: Gaat goed hoor met de kleine meid. Ze groeit goed. Ze moet haar ritme nog een beetje zoeken, maar dat is ook niet zo gek. Ik begin ook een beetje mijn draai te vinden met 2 kids
Sarah,ik zie een streep hoor!!! Super!!! enne... Meesjes zijn heel lief hoor Tamtam, goed om te lezen! Vind je het wennen, zo van 1 naar 2 kids?
@ Marloes: Ja ik vind het wel een omschakeling moest echt mijn ritme weer ff vinden en aangezien Maylin dat nog niet heeft is het elke dag anders, maar probeer met Danian alles een beetje hetzelfde te doen. Als Maylin meer wakker gaat zijn dan zal het wel weer anders worden.