~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    gefeliciteerd sarah!! wat leuk!

Hier leven we ook nog hoor. Collin heeft afgelopen dinsdag weer buisjes gekregen, allemaal goed gegaan en Collin had eigenlijk nergens last van. Gelukkig maar.

Met mij gaat t lichamelijk nog steeds bagger.. ik blijk een chronische sinusitis te hebben (ontsteking van de bijholtes, voorhoofd en kaakholtes) en er zitten poliepen in mijn kaakholtes.
    Volgende week naar de kno arts, en waarschijnlijk moet ik onder narcose de holtes schoonlaten maken en de poliepen verwijderen.
    Antibioticum werkt niet meer. En ben nu al sinds december aan t kwakkelen, herstel niet goed blijf moe, en ben continu verkouden en heb elke dag hoofdpijn, en erge druk achter mijn ogen.

Verder gaat het buiten t lichamelijke wel erg goed. Mijn studie verloopt prima en ben met laatste certificaat begonnen, klaar in november. de rest heb ik gehaald zonder problemen.
    Met E. gaat het ook erg goed, zijn super gelukkig samen!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lastig Aurin...

wat goed van je studie!!! Mag je daarna nog iets anders gaan doen of is het in november klaar?

En gaaf, van jou en E... jullie zien er op de foto's altijd goed uit samen!!! Mooi gezinnetje, goed van E!!!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey die operatie heb ik ook gehad Lau!
    Moet alleen zeggen dat het geen hol gedaan heeft, want nog kan ik geen ademhalen door mn neus en komt er troep uit mn neus en keel. Beetje jammer!!!

Ik moet ook nog steeds met antibioticaneusspray spuiten, maar dat heeft bnog nooit geholpen, dus dat doe ik niet meer hoor!

Vandaag een iets positievere test gehad! Dus ik denk dat ik misschien wel gewoon echt zwanger ben! Is dat wat. Eigenlijk de eerste ronde. De vorige ronde was namelijk allemaal zo kut gegaan met dat spiraaltje dat ie er de dag voor mn eisprong pas uit was.

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, jeeeej je bent gewoon zwanger! echt goed, lekker snel! :D

Ik heb die neusspray ook, merk er ook niks van.
    Ik ben er helaas echt wel ziek van, zitten dagen tussen dat ik me gewoon ziek moet melden omdat ik me zo beroerd voel. Slik elke dag pcm/ibuprofen. Dus er moet echt wat gebeuren, anders gaat me werk straks flippen.

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @marloes, ik zou daarna als ik wil door kunnen voor verpleegkundige, maar dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk diep in mijn hart nog steeds voor mezelf beginnen als gastouder, wie weet gaat dat gebeuren als E, en ik samen gaan wonen ? (volgend jaar?) Weet iig wel dat ik dit werk niet voor altijd wil blijven doen, wil graag de opvang in, en dan kan dat of thuis met kindjes zijn, of gehandicapten dagopvang of ouderen dagopvang. Het liefst gewoon vaste dagen door de weeks ivm Coll die straks naar school gaat, en omdat E. ook al onregelmatig werkt, wil ik liever vastigheid.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heel erg ziek ben ik er niet van gelukkig, maar het is zo vervelend. Geen lucht krijgen door mn neus, jeuk in mn keel, goor snot...hahaha!

Maaruh...zwanger...ik denk het! Haha!
    Ben alleen zo nerveus als de pest. Het borrelt een beetje daarbinnen. Geen idee of dat er bij hoort. Weet ook niet of ik dat bij Finn had. Dus wie weet wordt ik alsnog wel morgen ongesteld...
    Het is natuurlijk ook erg dom om voor je NOD te testen, al wist ik niet precies wanneer die was! Haha!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaa, dat borrelen is goed. Dat had ik ook altijd... net alsof er iets zit.

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Jaaaaaa leuk leuk Sarah! Borrelen is goed :)

Aurin wat balen van die holtes, mijn moeder en broertje rommelen ook al een hele tijd aan, alhoewel mijn moeder wel baat heeft bij een of ander homeopaat spul, maar daar ben je misschien al geweest?
    En fijn van E, echt al toekomstplannen aan het maken dus :)

Hier gaat het ook goed! Wel veel last van mn reuma maar ja dat moet je maar accepteren. Manuele therapie helpt goed. Eind vd maand naar de reumatoloog dus we zullen zien.

Kleine man is bijna jarig! Het gaat echt goed met hem, en hij is zo vrolijk, en echt een jongen. Lekker wild doen, schateren, geweldig. Helaas iets meer een vroege vogel en een iets kieskeuriger eter dan grote broer maar goed die was ook wel extreem op die vlakken. Met M gaat het ook goed, hij zit nu op de psz want we hebben sinds kort een au pair. Superrelaxt, A. Hoeft helemaal niet meer naar het kdv, want zij past 3 dagen op en man en ik allebei 1. En scheelt ook nog in de kosten, zeker straks in 2013. M kletst nog altijd de oren van je hoofd en is helemaal blij met zijn 'snelle fiets'.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Sarah gefeliciteerd!

Snieke wauw een aupair!
    Kost dat niet mega veel geld en vind je het niet vervelend dat er continu iemand in je huis is?

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dank je!

De kosten van een Aupair vallen wel mee dacht ik, ik heb het eens op tv gezien.
    Voor gezinnen met meerdere kinderen is het vaak net zo duur als het KDV. Wel zitten er veel regels aanvast met werktijden enzo. Het is niet dat ze maar te pas en ontepas voor je bezig kunnen zijn.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    En tegenwoordig heb je ook au-pairs, die niet inwonen!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Al getest Sarah?

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Guusje: Beter laat dan nooit.. Nog gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

@Mc: Wat een verschil bij jou qua slapen. Maar volgens mij kan niemand aan Bram tippen als het om slapen gaat haha.

@Tam: Ja het is echt even wennen met zo'n kleintje erbij he. Gaat alles goed daar?

@Sarah: Wat leuk!! Gefeliciteerd :):)

@Aurin: Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat, buiten de kno bezoekjes om! En eindelijk de ware gevonden, heerlijk :)

@Snieke: Jeetje A. alweer bijna 1, wat gaat dat hard joh!
    Is de aupair er alleen op jullie werkdagen of 7 dagen per week?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Onze kindjes worden alweer bijna 3! Wat is de tijd voorbij gevlogen he?

Hier gaat ook alles goed! Z. praat, zingt en danst de hele dag. Ohja en ze houdt van rozeeee en prinsessen! En van discussieren en bazen :D.
    N. is alweer bijna 5 maanden, heerlijk vrolijk meisje zolang ze maar op tijd naar haar eigen bed kan. Best lastig aangezien ze hooguit 2 uur per keer wakker is ;).

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn houdt ook van prinsessen...hahaha! Zooo mooi...zegt hij dan!

Marloes...JA! en digitale...wacht ik zal hem showen...
    Wel stom dat je dat alleen 1 dag ziet en dan dat ding weg kan mieteren....

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Taddaaaaaa

Bijgevoegde bestanden:

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Leuk he?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah super test! leuk zeg! is snel gegaan zeg...

ja de verjaardagen... zijn jullie er al mee bezig?
    Ik heb de uitnodigingen besteld en die ga ik volgende week voor mijn vakantie versturen.
    Jurk heb ik ook binnen.
    Op koninginnedag heb ik dora slingers gekocht. Ik ga een dora thema feestje doen. Uitnodigingen zijn ook met dora.
    Kado wordt een waterplay. Zo een waterbaan met bootjes en poppetjes. Dus hier alles al rond.

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Idd snel, was bij Finn ook hoor...

Finn krijgt een Cars verjaardag. heb ook al wat dingen in huis. Het schite echt op!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    JAAAAAAAA, gaaf meid!!!

Deel Deze Pagina