~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    een step? Hier 'zeuren' ze ook om een skateboard, dus dat is ook nog een optie...

Anders koop je toch iets kleins... gewoon om een cadeau te geven en neem je bv een abo op de dierentuin of een speeltuin?

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...nog niet echt iets gevonden. Maar misschien gaan we wel voor Playmobil.
    En verder....haast nergens last van! Erg moe...dat wel. Maar alleen heel soms misselijk, nog niet overgegeven ofzo. Wel al een opgezette buik, mn kleren zitten nu al niet lekker meer!
    En last van mn rug,...maar ja dat had ik al eigenlijk.

@Sue...wij hadden hier boeken gehaald bij de drukker. We waren niet zoveel kwaijt, dacht ik. Wel een inlegvel, maar geen rare vouwen of dingen. Mn zus wel...pffff...een 6hoek, met allemaal vouwen en dan nog een touwtje! Heel leuk, maar zoveel werk!
    Wij sturen ook niet zoveel kaartjes. Ik geloof dat we er bij Finn 40 hebben gestuurd.

@Snieke...nou dat dacht ik vandeweek...wie weet laat ik Finn tegen die tijd wel ene mooie tekening maken en laten we die drukken...ff bewerken en dan een leuk kaartje van maken!

@Jo...ik voel me alleen een beetje moe..en soms last van mn rug, maar verder toppie! Vind het ook zo spannend allemaal!

Het lijkt wel of Finn de enige is die nog in zn broek piest~! Hahahaha! Ik ben er wel echt klaar mee hoor!

Verder heb ik heel erg veel zin in mijn echo op 7 juni en in Finn zijn verjaardag...her kan me niet snel genoeg gaan. Aan de andere kant mag het nog wel ff duren, wat dat zijn ook de weken waarin ik mn toetsen en heeeeeeeeeel veel werkstukken in moet leveren en ik moet, zoals gewoonlijk, nog erg veel doen! Hahaha!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee hoor emma ook en ik ben het ook zat.
    En wat betreft het geen luier aan doen. Emma houdt het desnoods de halve dag op als ze geen luier aan heeft. Als ik dr dan in bed weer een luier aan doe doet ze het daar ook in.
    Maar ik kan haar toch niet als ze slaapt geen luier om doen...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja die verjaardag...
    ik heb dus een waterplay gekocht voor emma.
    Maar ik zit toch te denken aan een fiets.
    Ga denk ik aan de visite geld vragen en dan een fiets voor emma kopen.
    Is het niet nog een beetje vroeg voor een fiets?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nee hoor, Sam was ook 3 toen hij zijn fiets kreeg... en dit jaar weer een nieuwe

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    M fiets ook al hoor, hij heeft hem nu al maar is eigenlijk voor zijn verjaardag

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn heeft al een fiets. Hij kan alleen nog niet fietsen! Hahaha!

Zo mn buik is al aan het groeien hoor. Mn kleren ziten echt niet lekker meer! Alleen jammer dat ik bij Finn net en paar kilo lichter was en dus niet alle broeken daarvan nog lekker zitten. Echt gek wat 3 a 4 kilo kan schelen!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah bij sam droeg ik met een week of 8 ook al positiekleding. Kon echt niet anders, deed gewoon pijn (of ik moest de hele dag in joggingbroek lopen). Nu had ik op het einde ook wel een enorme buik van sam dus misschien een voorteken ;)

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    @ marloes, thx! kaartje2go wordt het! 60 kaartjes voor 100 euro incl versturen (dus postzegel) dat is beter! en geen gezeur zelf achteraf! top!

@saar, merk dat tweede echt harder gaat hoor, buik is voor mijn gevoel echt groter dan bij S asha en niet alleen buik, zit ook veel meer op mn billen en benen! hier zijn leggings en wijde jurkjes/rokjes favoriet, die rekken nog lekker uit..:) broeken zijn al snel niet meer lekker

@fiets, sasha heeft in maart fiets gehad, ik wilde m geven voor dr verjaardag, maar ze wilde zoooo graag een fiets met trappers dat ik een goedkope op mp heb gekocht. en om nu een andere te geven slaat ook nergens op.. dus nu een grotere volgend jaar dan kan ze daar op "echt fietsen" ze heeft nu een 12 inch fietsje.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zat eens even in het bevallingsforum van ons te kijken.
    Lees ik van Sam zijn heftige koorststuipen, een moeder die toen zwanger was een mk had en nu nog steeds geen kindje heeft maar wel meerdere mk en bzz. Heftig hoor.
    Maar ook...ik heb vandeweek migraine gehad, op PRECIES dezelfde dag als in die zwangerschap!

Ik gng kijken hoe ik me voelde rond die tijd...ben nu zoooo misselijk! Bah bah bah! Ik kan gewoon niets doen...getverderrie!
    En dan moet ik dinsdag lekker op schoolreis! Hoop niet dat het nog zo warm is.

Ik kan ook zo weinig hebben. Vooral van Finn...als hij dan niet snel genoeg naar bed loopt ofzo, kook ik al van binnen! Hahahah!

Maar dat misselijke is echt vreselijk. Ik weet even niet wat ik er aan moet/kan doen.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik lees ook nog wel eens oude topics terug... ben dan benieuwd hoe het met die, of die.. is...

Balen dat je zo misselijk bent. je zou medicijnen kunnen krijgen he. Waar gaat de schoolreis heen?

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Als ik me vandeweek nog zo voel ga ik dat ook maar even vragen. MOet ik dat bij de HA doen of bij de VK?

We gaan naar het Archeon. Ik ben erg benieuwd. Wilde daar altijd al graag een keer heen, maar ja...niemand die met me mee wilde! Hahaha!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk, ik heb toevallig net een nieuw lesprogramma geschreven (of eigenlijk ben ik er nog steeds mee bezig) en 1 prestatie gaat over het archeon.

Ik denk bij de huisarts voor die pillen...maar dat weet Tamtam vast en zeker.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Sarah wat balen dat je zo misselijk bent ik weet er helaas alles van.
    Je kunt idd naar de HA voor tabletjes of zetpillen als je veel spuugt krijg je zetpillen.
    Emasefene werkte bij mij niet, dus daarom had ik primperan maar misschien werkt het bij jou wel.

15. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    En rust nemen, dat werkte bij mij in combInatie met die pilletjes wel een beetje... Moet je ook zoveel spugen?

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nee dat helemaal (nog?) niet. Ik merk wel nu dat het minder warm is (hier regent het) dat het minder is.

Heb gisteren wel de vk gebeld omdat ik een beetje bloed verlies had. Nu is het alweer gestopt, maar ikheb toch morgen een echo.

Ik moest ook eigenlijk op schoolreis vandaag, maar ben niet gegaan.

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, rustig aan meid, idd naar je lichaam luisteren, en de warmte kan zeker tegen werken bij de misselijkheid.. t is ook raar weer hoor!
    Hoop dat t zakt.. spannend morgen een echo, hoop dat alles goed is

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Zo onze koffers zijn gepakt, morgen is het zover! we gaan op vakantie!
    We vliegen om 19.45. hoop dat collin wil slapen in het vliegtuig??

Nog tips om niet te doen, of juist wel te doen met de reis (vliegen etc)
    En nog dingen die ik niet moet vergeten??
    ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest, laat staan vliegen met een ukkie:p

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb geen tips...wij zijn nog nooit wezen vliegen met Finn.

Heel veel plezier meid!Ik denk vooral dat je lekker relaxt moet doen en dan komt het helemaal goed!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je vooral niet druk maken dat hij wakker is, niet wil slapen, huilt, door het vliegtuig wil lopen, rennen, kruipen...

en misschien iets laten drinken bij het opstijgen en landen.

Deel Deze Pagina