Rustig aan saar! Goed dat je niet gegaan bent! Hoop op goede echo morgen! Xx Lau, kleine puzzeltjes/ boekjes mee om op de stoel te kunnen spelen. Idd wat laten drinken als je opstijgt/ daalt ivm zijn oren en evt 1 of twee kleine kadootjes die hij gelijk kan gebruiken. Bv zo' n reis magic teken ding a 0,50 ct bij de action. En soms zijn ze niet stil.. Tja.. Dat is dan jammer! Hier is de portable dvd trouwens echt ideaaaaal zit zo een uur filmpjes te kijken maar weet niet of je zoiets hebt? O en niet tot weinig snoep.. Kleurstoffen, suikers en verplicht op je stoel zitten zijn geen goede combi.. Onwijs fijne vakantie!! Ga heeeeerlijk genieten!!
tnx voor de tips, portable dvd speler zit al in de handbagage (thank god voor dat ding! gekregen voor mijn verjaardag, ideaal!) Coll heeft buisjes, schijnt dat je dan of helemaal geen last hebt, of extra veel omdat t pijn doet doordat die buisjes erin zitten. tip gekregen van kno arts om voor zekerheid pcm te geven half uur voor de vlucht, dus dat doen we dan maar! geen snoep! goeie tip, nou is t s avonds en krijgt ie na 18.00 normaal al niks meer.. maar goed. ow hij roept dat ie moet poepen! haha
Jaaaaaa fijn saar! Dat is toch altijd geruststelling!!! Genieten maar! Hoe gaat t met de misselijkheid? Kon de vk wat voor je doen?
portable dvd voor in het vliegtuig is idd wel handig. Maar die van ons heeft geen accu dus bij ons kan dat niet. Wij willen volgend jaar misschien ook vliegen. We hebben nu 5 dagen van de 14 heel erge regen gehad en we willen eigelijk naar een zonzekere bestemming volgend jaar. Maar reno ziet heel erg tegen het vliegen op. Vorig jaar vond hij het al lastig (toen zaten ze wel allebei op ons schoot) maar nu is hij erg bang dat ze overlast gaan veroorzaken. sarah goed nieuws! gefeliciteerd! Hier weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad. Morgen weer werken helaas.
Fijn he? Enne de misselijkheid is minder. Dus wacht even af wat dat gaat doen. Ik ben uit de zon gebleven en dat scheelt enorm. En ik doen serieus een middagdutje! Hahaha! Dat zal morgen en overmorgen niet gaan, en volgende week ook 3 dagen niet, maar dan is het ook klaar en heb ik geen hele dagen les meer. @Deb...ik zal leuke vakantiefoto's voorbij komen! Die Disneyfiguren, echt heel tof!
hmm dacht leuk idee even teruglezen.. maar wat blijkt nou.. ten tijde van sasha dr geboorte lag de site er een week ofzo uit.. van 22 mei tot 6 juni is er niks meer!!! zag dat we iets hadden van reserveforum weet iemand nog of dat bestaat en zo ja waar? wilde graag weten hoe ik me voelde deze tijd met sasha, morgen is de grote dag! wordt mn meisje alweer 3, wat gaat het enorm hard'! niet normaal! vier het wel wat klein dit jaar want trek t niet echt om de hele dag te rennen voor visite dat doen we volgende keer wel weer! morgen zit ik de hele dag met mn benen overelkaar, want de kleine man mag natuurlijk niet komen! ieder zn eigen verjaardag is wel zo leuk!!!
Oeh die link weet ik niet meer, misschien Marloes? Maar gefeliciteerd met je meisje! Wat worden ze al oud allemaal! Hahaha!
ja 3 alweer... bizar he? Het lijkt net gisteren dat mijn kleine meisje daar in de couveuse lag... en moet je dr nu zien (en vooral horen haha)... bloem heel erg gefeliciteerd met sasha, hopelij hebben jullie een topdag gehad!
Wij hebben vandaag m's 'kinderfeestje' gevierd. We hebben geen familie met kinderen dus hebben we een paar kindjes uit de buurt met ouders uitgenodigd. Ook goed voor onze contacten. We zijn samen de taart gaan halen, stond ik bij de verkeerde bakker (via internet) dus wij naar pijnacker. En m vertellen dat ie vandaag jarig is! Nou ja zoiets. En inderdaad ze vinden zichzelf al heel wat 'nee mammie je hoeft mijn handje niet vast te houden want ik ben al groot'
@Sarah @Debby Nee hoor, Z. is ook nog niet zindelijk. Vind het ook wel een béétje lang duren, maar ach.. volgend jaar als ze naar school gaan zijn ze vast zindelijk. Toch? @Sarah: Ben je al wat minder misselijk? Leuk het Archeon, daar ben ik vroegerrrrr ook weleens op schoolreisje geweest @Laura: Hoe ging de vlucht met C.? @Bloem: Nog gefeliciteerd met je kleine grote meisje! Ben benieuwd wanneer baby besluit te komen.. Morgen gaat Z. voor het eerst naar de psz, ben benieuwd hoe ze het vindt. Kdv vond ze echt niet leuk meer, veel te veel baby's en bijna geen kindjes van haar eigen leeftijd. Ze heeft weer een periode van flink stotteren, hoop dat het snel overwaait. Zo sneu.. Kleine N. wordt ook zoooo groot, bijna een half jaar alweer en een lekkere dikkerd
Jaaaaa ik heb het gered, geen twee kids op dezelfde dag.. hahahhaha Was een heerlijke dag, s was echt supertrots, voelde zich echt jarig en liep de hele dag te stralen! Gelukkig was het ook topweer dus konden we lekker buiten zitten! Ze is enorm verwend en vind zich ook heeeeel groot, tegen iedereen roept ze dat ze nu ook 5 is net als dr nichtje.. hihihi Merk dat ze ineens veel meer interesse in dr broer heeft uit zichzelf, erg leuk. Ze praat met m, knuffelt uit zichzelf en heeft t over hem alsof hij er al bij is incl alles wat hij niet kan en zij natuurlijk wel.. Toevallig gelezen van de week dat stotteren bij peuters heel normaal is ze denken veel sneller dan ze zich kunnen uitdrukken en gaan daardoor stotteren, is een fase die gewoon overgaat volgens hen. Leuk psz! S vind het echt super ze mag er maandag voor t eerst trakteren en dan ben ik er ook bij en zie ik voor t eerst echt wat ze doen, ben benieuwd. Merk wel dat ze veel er leert bv liedjes maar ook "wijsheden"... hoop dat z het ook leuk vindt! Leuk! Het eerste kinderfeestje! Hahahah verkeerde bakker.. hihihi kan gebeuren, als die maar lekker was! Leuk idee als je geen fam hebt met kids! Ben ook benieuwd wanneer de beeb besluit te komen, heb zelf 12 juni in mn hoofd gezet.. Vraag me niet waarom... Hahhah Merk wel dat ik me steeds meer zorgen maak om het evt scheuren vd keizersnee litteken, @ deb, jij daar over nagedacht? Weet echt wel verstandelijk gezien dat de kans klein is etc etc maar zit gewoon in mn hoofd.. Ook icm evt pijnstilling etc.. Ach allemaal pre bevallingsstress denk.. Woe maar even uitspreken bij de gyn..
Leuk bloem het komt nu echt dichtbij! Ik zat bij nr twee trouwens ook meer in de stress dan bij nr 1. Komt allemaal goed! Gaan we straks allemaal op kraamvisite bij bloem-boy Psz: hier nu ook, en bevalt echt goed. Veel rustiger en schools al echt. M kan daarna lekker thuis pitten, terwijl hij bij het kdv niet meer sliep.
@Bloem: Ja dat weet ik, maar bij je eigen kind maak je je toch meer zorgen haha. Dit is al de 3e periode dat ze zo stottert, niet gewoon haperingen maar echt stotters dat ze er in vastloopt zeg maar. Maar goed, het gaat nu weer een stuk beter nu wij zelf al 2 weken heeeeeel ruuuuustiiiiiig praaaaateeeeeen Oehh nog maar heel even voor jou, spannend!
Alle jarige kindjes gefeliciteerd!!! Vliegen met c. Ging perfect, hij vond t prachtig en viel zowel heen als terug in slaap en heeft t landen niet mee gekregen. Vakantie was ook top! Hebben genoten!echt een aanrader!