~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

@Sarah Wat een nare reactie van die man, dat snap je toch niet? Misschien maar beter dat je niets hebt gezegd, als hij al zo op een kleintje reageert... Bah!

@Snieke Alles gaat goed hoor, maar het blijft wel een beetje raar dat iedereen zo ver weg woont. De afgelopen weken hebben we veel bezoek gehad. Leuk, maar ook erg druk (want iedereen zegt wel dat ze willen helpen, maar stiekem willen ze ook worden vermaakt ;)). Nu een dagje rust en dan de laatste visite voor de komende periode. Zie op je banner dat het voor jou ook al opschiet, spannend!

En nog even een positief berichtje dat er ook beleefde mensen op de wereld zijn. Gisteren waren we uit eten met de kleintjes. We zaten buiten en daar mag je dus roken. De mensen aan de tafel naast ons wilden na het eten een sigaretje nemen, maar vroegen aan de serveerster of ze een tafeltje ergens anders had, omdat ze dat niet in de buurt van kinderen wilden doen. Hartstikke lief en goed!

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sarah: Jeetje wat een onbeschofte man:xIk zou ook echt woest worden. Je schuldig voelen hoeft echt niet je hebt het goed gedaan.

@ Emme: Fijn dat alles goed gaat.
    Kan me voorstellen dat het soms lastig is dat jullie zo ver weg wonen.
    Dat is cker lief van die mensen zo hoort het ook.

@ Bloem & Flutter:Ik ga voor blauw bij jullie allebei:)

Gisteren heerlijk van de zon genoten en dat gaan we vandaag ook weer doen.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Had het al op hyves gelezen, onbegrijpelijk.. Goed dat je je in hebt gehouden, Finn heeft er ook niks aan als zijn moeder als een dolle stier die (bejaarde) man te lijf was gegaan. Maar wat een l*l zeg!

Ben benieuwd of jullie gelijk hebben met al dat blauw! :)
    Eerst maar eens de komende 4 weken tot de eerste echo zien door te komen ;).

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Emme: Wat netjes van die mensen in dat restaurant! Hier hielden mensen ook altijd rekening met Zoë, tot ze 1 jaar werd. Sindsdien is ze oud genoeg om rook in te ademen ofzo?! :(

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emme wow zoooo netjes... zo netjes was ik eerlijk gezegd niet. Ik dacht altijd, dan gaan ze maar binnen zitten... maar goed nu zaten wij gisteren op een terras in de sigarettenrook en dat was echt niet lekker... wow nooit gedacht dat ik dat zou zeggen...

flutter jij nog steeds gestopt? Nu heb je extra motivatie he?

Hier ben ik er gisteren achter gekomen dat kinderen onder de 2 in het vliegtuig alleen bij het raam mogen zitten ivm zuurstofmaskers. Dus reno en ik komen achter elkaar bij het raam te zitten... heel irritant. Als we willen lopen dan moeten we dus telkens over mensen heen kruipen... We zien nu echt tegen de vlucht op. Als we dat geweten hadden hadden we misschien wel 1 extra ticket voor emma gekocht... maar nu is het uitverkocht helaas...

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@debwat raar, dat was bij onze vlucht niet zo, daar zaten kids echt overal...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg nou lekker dan, dan heb ik extra pech ;) Schijnbaar is het alleen bij arkefly zo. We wilden stoelen reserveren via het arkefly systeem en zo kwamen we er achter. We hebben nog extra gebeld erover.
    Het is zo omdat er alleen bij die plaatsen 2 zuurstofmaskers per stoel in dat ding zitten ofzo...

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @deb, wat vervelend is dat, snap dat je tegen de vlucht op ziet zo... beetje jammer dat ze dat niet even vertellen enzo :(
    @sarah, had ook al op hyves gelezen en gereageerd, wat een L*L zeg!! hoe reageerde finn erop??

Hier alles zijn gangetje, gister lekker dagje gehad, op terras gezeten (hier niemand die rekening houd met kids en roken hoor!
    Coll zijn zomer garderobe verder uitgebreid :p wat hebben ze veel leuks!
    Koelkast doet t super :)
    Vanavond werken, morgen dagdienst, en in t weekend ook 2 avonddiensten.. druk druk druk dus..

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Dat is vervelend. Misschien zijn er wel mensen in jullie rij die met jullie willen ruilen zodat je allebei bij het gangpad kunt zitten!

Ik heb gisteren geshopt voor Zoë, heb alleen nog geen zomerjasje. Iemand ergens een leuk zomerjasje maat 98 gezien?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

die moet ik ook nog....
    alleen dan jongens versie..
    2 april zijn hier 2 kledingbeurzen, dus hoop dan wat te scoren...

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ik denk trouwens een meid voor flutter en een jongen voor bloem :)
    kijken of ik het goed heb ;)

ik heb het shop virus te pakken, net behang en verf gekocht, en nog wat spullen voor pinkie. sta ik bij de hema, waar ik een 'hoera een jongen' slinger heb gekocht, staat die caissiere helemaal te zwijmelen, haha. nostalgische gevoelens ;)

zo nu lekker een tukje doen, vanavond verjaardag vieren met m'n man. we gaan ergens heen maar ik weet niet waar :D

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @zomerjassen, leuke gezien bij zeeman, hema en hm (voor jongens en meiden) heb voor coll een rode bij de zeeman vandaan voor 10 euro. En nog een spijkerjack.

Net leuke witte nike sneakers voor coll in de zomer gekocht, maat 25,5 alweer..
    En nog 2 nieuwe spijkerbroeken, maat 98, 92 wordt nu echt te kort! Lange jan is t :p

Ik baal er soms zo van dat mensen op uiterlijk af gaan :( als ze coll zien schatten ze hem zoveel ouder, en verwachten dan ook veel meer van hem.. is zo moeilijk, arm ventje gaat nog wat mee maken daar door ben ik bang!

nu lekker even chillen op t bankje, coll ligt in bed (slaapt nog niet, helaas)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aurin, ik ken het.... lieke schatten ze ook altijd ouder. En ikzelf had dat vroeger ook altijd. mijn moeder vond dat heel vervelend voor mij, omdat mensen mij dan ergens op aanspraken.

jasje, ik ga vanavond naar de v&d, prijzencircus. Heb een leuk jasje zien staan.

geslacht, hebben jullie ook een idee bij mij ;)?!? Wij mogen 8 april voor een geslachtsbepaling.

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jolan, ik ga voor een jongen!!!

jeetje wat een maten, hahaha sasha zit in 74/80 waar 80 vaak nog ruim zit..:) net heerlijk met vriendin bij plaswijckpark geweest grote speeltuin met kleine dierentuin, treintje etc.. sasha 2 x geprobeerd de zandbak leeg te eten, hahahahah met een grote mond vol met zand kwam ze aan..MOAMA.. BAHH!:D

ach frietjes en een ijsje en toen was het weer schoon! ;)

nu ligt ze lekker te tukken en mama in de zon, heerlijk!

deb, heb al best veel gevlogen (keer of 4 met sasha) en hoefde echt niet speciaal aan het raam, wel kun je niet vooraf je stoel reserveren, maar kun je wél met arkefly een duoseat reserveren (dus een extra stoel voor 25 euro) ! dat hebben wij toen ook gedaan met sasha naar egypte, dus had ze gewoon een eigen stoel! ook met arkefly, dus gewoon 3 op een rij.

dat is tenminste nog beetje beschaafd emme! want zelfs in de buitenluncht kun je het best blauw zetten zo op een terras!

ik ben zelf ook nog beetje terughoudend.. eerst goede echo en dan kan ik waarschijnlijk genieten, nu bij elke steekje, krampje of juist geen pijntjes, loop ik naar het toilet? kijken of er bloed is..pfff hoop dat het snel 11 april is!;)

o en voor de shop mama's onder ons.. 2 en 3 april fashionlisst in de rai amsterdam, de grootste sample sale van europa! :D:D:D veel koele merken voor weinig!

15. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Haha jolan ik zal eens even denken... Een jongen! Haha ik heb het trouwens niet vaak goed hoor!

Ha lekker bloem, zand, dat schuurt de maag. Ik kan me voorstellen dat je nog terughoudend bent maar 11 april is al snel!

Aurin balen hè soms. Maxime heeft het ook maar goed als ze hem met mij zien lijkt ie toch nog klein haha, groot kind, grote mama. Maar goed klein zijn lijkt me ook niet altijd fijn. Mensen moeten maar gewoon niet teveel zomaar iets aannemen, dat probeer ik zelf tenminste ook niet te doen :)

Ik ga eens kijken of ik de naaimachine aan de praat krijg haha. Straks naai ik mezelf nog ergens aanvast!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

en de laatste:

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg super mooi!

jolan ik denk een jongen!

bloem die duoseat kan niet met 2 babys. Want je moet zowieso 2 stoelen achter elkaar reserveren dan en dan kan een duoseat op aanvraag. Maar als ie niet doorgaat dan zit je op een plek waar je eigelijk niet zou mogen zitten. Dus het is alleen handig met 1 baby. Ik heb er nog over gebeld maar je krijgt dan dus 2 stoelen bij het raam en 1tje extra. En zowieso is ie op de terugweg niet beschikbaar. Dus we hebben maar besloten om het niet te doen...

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Ik denk dat je goed zit met jouw gok! :)
    En waar zijn jullie heen geweest??

@Lau: Ja we hadden het er laatst al over, erg sneu.. :( Goed in de gaten houden en ingrijpen als je het ziet gebeuren, meer kun je niet doen.

@Jolan: Zit net op de site van de V&D te kijken, daar hebben ze inderdaad leuke jasjes. Misschien morgen maar even naar de stad.. En Lieke krijgt een broertje!

@Bloem: Haha dacht dat ik de enige was, bij ieder krampje/pijntje ben ik bang, maar als ik niks voel ook.. En ik moet nog 10 dagen langer wachten als jou :(

@Mcg: Oh wat een geweldig lieve foto van Bram en Lisa!!
    En die andere 2 zijn ook erg mooi :)

Deel Deze Pagina