~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jeetje! wat leuk Flutter!!! Wat gaaf zeg! Geweldig! Zo eentje wil wel heel graag!

Ik ben stiekem jaloers op al jullie zwangeren!! Maar mijn tijd komt nog wel.....

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dank jullie! :)

Ja hé Lau! Het is hier ook best gezellig haha :D
    Ja jullie tijd komt ook wel, wil E ook kids?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    whaaaaa, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd!!!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik zag dat je reageerde in een ander topic onder mij...Jeeeetje! Tof zeg!

Hier tentamenweken gehad...dus errug druk! Maar tot nu toe 3 van de 5 dingen gehaald zonder moeite...nu die laatste twee cijfers nog terug krijgen.

Verder ben ik er echt al klaar mee...ik hou niet zo van zwanger zijn. Wil veel liever dan ze er is!

Kamertje wordt ook echt mooi!

@Moedertje...ik wil kijken of het lukt om thuis te bevallen. Wie zien wel waar het schip strand! Hahaha!

BV twijfel ik over. Ik zei eerst ja...maar nu weet ik het even niet. Maar ook dat zien we wel. Ik begin gewoon met BV en kijk wel hoe het loopt.

Kan me niet snel genoeg gaan allemaal!!!

5. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saar, geloof ik best laatste loodjes he. Succes met je studie en d'r kamertje. Zou idd ook alles op je af laten komen en kijken hoe het gaat, volg je gevoel dan zit je wel goed.

Flut, hoeveel schelen je jongste straks? Zal drukjes zijn denk ik maar ook gezellig.

Hier toch besloten voor een 3e te gaan, hoop niet dat het zolang duurt als bij m'n oudste maar ook weer niet te snel als bij de jongste haha.
    Vind het spannend.

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    kan me voorstellen dat je zou willen dat het al zo ver was
    heel veel succes met de laatste loodjes meid!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat leuk en spannend zeg!
    Succes:)

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sarah84: Ik kan me zo goed voorstellen dat je wil dat ze er is.
    Hebben jullie al een naam?
    Fijn dat het met de studie ook goed gaat.

@ Moedertjuh: Leuk zeg dat jullie ook voor een 3e gaan.
    Succes:)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he... leeft dit topic nog???

flutter van harte gefeliciteerd!!!

Ben wel jaloers op de aanstaande mamas van een derde hoor...
    hier voorlopig geen derde... denk dat iedereen wel heeft begrepen dat ik ga scheiden. Dus zit even een poosje in een rot periode.
    Met de kids gaat het gelukkig goed.
    Misschien dat een derde er voor mij ooit nog in zit maar voorlopig moet ik daar nog niet aan denken ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi deb, ik was er van geschrokken meid, ging het al lang niet meer goed tussen jullie?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mwa het ging het iets minder sinds we aan kids zijn begonnen en bleef doorslepen. Laatste half jaar ging het echt niet zo goed. Maar echt vreselijk is het nooit geweest.

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Natasja en Tamara, dank je dames.

Debby, ja ik schrok er ook van. Moeilijk joh, wens je veel sterkte ermee. Hoe gaan de kids ermee om, dat jullie niet meer samen wonen? Knuff

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    met de kids gaat het wel redelijk. Het is voor allemaal wennen maar ze zijn al redelijk gewend dat papa en mama niet meer samen wonen. Alleen de wisseldagen zijn een beetje vervelend vaak.

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kwam debby even sterkte wensen..
    Hier hetzelfde verhaal papa en mama uit elkaar...
    alleen papa is gelijk samen gaan hokken met zijn nieuwe vriendin..

helaas is het hier een vechtscheiding... papa wil de volledige voogdij hebben....

Hoop dat dat jullie en vooral de kids gespaard blijft...

liefs joanita

ps verder de groetjes aan iedereen...
    lees af en toe nog wel mee hoor... maar reageren doe ik eigenlijk niet meer....

15. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Jeetje wat heftig. Sterkte met alles!!

Wat is er eigenlijk veel gebeurt in de 4 jaar dat we hier nu samen schrijven he...

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    jeetje meid wat een vreselijk nieuws zeg!!!
    wat naar dat het op deze manier moet zeg:(
    heel veel sterkte meid!!!!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    joanita jeetje meid sterkte!!! volledige voogdij? hij spoort niet... hij begrijp toch ook wel dat het niet in belang van de kids is?
    Ik zou ook wel volledige voogdij willen maar in het belang van mijn kids weet ik dat het beter is om voor co ouderschap te gaan.
    Wat een achtbaan van emoties zal jij nu beleven...

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo meiden,

het is bekend geworden dat hij een ander had (mijn beste vriendin). 1 dag voor dat jamy 3 jaar werd afgelopen jaar...

het is een verschrikkelijke achtbaan.. ben ondertussen 25 kilo afgevallen alleen maar door de stress...

idd die vader spoort niet.. Slapend wordt hij rijk.. hun draaien hun inkomen alleen op uitkering... maar wel een gloednieuwe auto onder de kont hebben..
    wanneer ik me eigen te pleurig werk om rond te kunnen komen...

er valt met vader niet te praten.. als ik wil praten is zijn nieuwe scharrel altijd achter hem.. en valt er dus geen zinnig woord met hem te wisselen..

jamy heeft een spraak achterstand en gaat daar voor 1 keer per week naar de logopedie. hij kan officieel 4 halve dagen naar de ps.. maar papa brengt hem daar niet heen vanwege dat hij zogenaamd woorden heeft gehad met de juffen daar, volgens de juffen is daar niks gebeurd... maar papa weigerd hem te brengen... werkt alleen in zijn nadeel maar jamy is er de dupe van... vind dat echt verschrikkelijk maar op dit moment wel in mijn voordeel zeg maar...

het is echt een rotsituatie, maar hoop toch dat we er snel uit gaan komen ook al ben ik daar heel erg bang voor dat het echt nog wel minimaal een half jaar gaat duren...
    dit heeft mijn advocaat ook wel bevestigd dat er nog wel zeker een half jaar over heen moet gaan... HELAAS!!!! had dit niet zo gewild maar papa doet moeilijk... en ja dan kan ik niet anders doen dan net zo hard schrijden voor mijn kindje..
    MIjn kleine mannetje is me alles en ook al moet ik er volledig aan onder door gaan alles voor mijn kleine man...

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Jeetje wat een *** situatie.
    Ik snap zulke mensen nooit je wilt toch het beste voor je kind.
    Ik hoop voor jullie dat jullie er uit komen.
    Dikke knuffel.

20. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Joanita wat een rot situatie meis, ik zou the same doen alles omwille van je kind! Wens je veel sterkte meid en hoop dat het toch enigzins op een vreedzame manier kan omwille van Jamy.
    De kinderen zijn idd de dupe van dit soort zaken, jammer dat hij dat niet in ziet.

Debby, fijn om te horen dat de kids eraan gewend zijn. Kan me voorstellen dat wisseldagen geen pretje zijn, maar goed als dit de beste manier is dan is dat maar. Jij ook veel sterkte meid!

Hoedje, pfff zeg dat wel ja!

Deel Deze Pagina