moedertjuh: hij vind dat hij het nu op de beste manier doet... ik laat hem maar ff in de waan... hier is jamy gelukkig al wel gewend aan de ruildagen... mama des te minder.. maar het is helaas niet anders.. . hier is papa 2 weken nadat er bekend is geworden gelijk gaan samen wonen.. jamy is er eigenlijk van eigens in gerold.. zoals jamy het zelf zegt mama ik heb 2 huisjes.. en 2 hondjes.. en papa woont met ... en mama alleen met toby (is de hond) he... ik heb 2 bedjes.. en moet zeggen gelukkig gaat dat nu heel erg goed.. tuurlijk in het begin was het voor de kleine man ook heel erg raar... en was het elke keer huilen maar dat is gelukkig niet meer zo...
Joanita, echt smerig ook van je 'beste vriendin'! Had ze niet kunnen bedenken wat het allemaal kapot maakt? Maar goed shit happens. Het gaat je goed meid, met een mama als jij komt het wel goed met Jamy! En idd laat hem maar in die waan, zijn gedrag zal alleen maar in jou voordeel zijn waarna hij volledige voogdij op z'n buik kan schrijven. Aaah gerum Jamy, maar wel fijn dat hij er nu beter mee omgaat doet je toch goed ipv dat die elke keer huilt. Sterkte en dikke knuff meid!
Jeetje wat heftig Joanita.. Zo sneu dat een kind hier de dupe van wordt. Ik hoop dat hij snel in ziet hoe belachelijk hij bezig is! @Debby: Kl*te dat jullie uit elkaar zijn, maar wel fijn dat het op een normale manier gaat. Zeker na het verhaal van Joanita hier. Las op fb dat je twijfelde over een huisje, weet je al wat meer? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar als de baby straks geboren wordt is Z. net 4 geworden en N. 19 maanden. Best pittig inderdaad en ik zie er dan ook wel een beetje tegenop... Had zelf weer gekozen voor een leeftijdsverschil van minimaal 2,5 jaar of misschien zelfs wel pas wanneer N. op school zou zitten. Maar goed, het is natuurlijk een prachtig cadeautje en we vinden vanzelf een ritme!
ik moet zeggen, dat zo'n derde zo van zelf mee gaat in het ritme! Slapen deed Mees overdag vaak in de wandelwagen, zodat we lopend naar school konden. Tijdens mijn verlof liet ik op de dagen dat Thom thuis was Sam overblijven. Was Thom op het kdv, dan gingen we Sam lopend halen... Verder gewoon goed de taken verdelen... ik doe 's ochtends Mees, man de andere 2. Hij brengt S naar de vso, ik de andere 2 naar het kdv... Goed verdelen geeft een hoop rust komt goed hoor meiden!!!
joanita, wat vreselijk zeg! Ongelofelijk dat het zo moet... Sterkte debby, ik ben ook wel benieuwd naar wat je doet met het huisje. flutter, ik herken je gevoel. ik heb er al wat nachten om wakker gelegen hoor..... mijn leven zag ik altijd met 2 kids. Dat is nu heel anders. Ik kan het me dan ook niet voorstellen dat er hier straks 3 kids in huis zijn. Maar wat ben ik blij met dit wonder in mn buik, heerlijk. Wanneer heb je een echo? En hoe voel je je?
@Marloes: Ja dat denk ik ook, hij/zij moet wel meedraaien in het ritme. M'n oma heeft 8 kinderen en zegt altijd dat het eerste jaar een tropenjaar is en daarna kun je alles aan @Jolan: Ik ben er ook heel blij mee hoor! Wij wilden wel een 3e, dus dat beeld zag ik wel voor me, maar dan met 2 wat grotere zussen . Ik heb donderdag a.s. de eerste echo, heb er een heel dubbel gevoel over dus spannend! Ben moe, misselijk en moet regelmatig overgeven 's morgens . Dat had ik de vorige zwangerschappen minder erg... Ben jij in het begin ook ziek geweest?
Ik ben trouwens heel bang dat het er 2 zijn, dat ik daardoor veel meer klachten heb... Dat zou wat zijn, 2 cadeautjes. Haha
haha dat herken ik wel... ik zat op weg naar de echo ook steeds: laat het er eentje zijn, laat het er eentje zijn...
Spanned meiden en zoals Marloes al zei het gaat helemaal goed komen! Joanita en Debby, sterkte dames!
Ja ik weet niet wat ik zou doen als het er 2 blijken te zijn.. Regelrecht naar een psychiatrische instelling denk ik haha. Morgen echo!
kwam ff me mannetje showen... ben zo trots op me kleine kereltje... voor dames die zwanger zijn en op echo moeten... succces!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd flutter!!! Wij dinsdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Geweldig weer om te zien!!!! joanita, mooie foto!
Adnalie, gefeliciteetd met de mooie 20 weken echo! Fijn dat alles goed is. Flutter, gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje!