zoo de sint is vertrokken! jullie deze drukke dagen overleefd? ik ben blij dat t voorbij is, coll was echt wel in de war ervan! Hoest verder met de mama's, zwangere mama's en kids?
Hier wel goed! Twee weken eerder dan gepland met verlof vandaag. Maar eigenlijk ben ik erg opgelucht en vind ik het nu toch wel heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat ik niets meer 'moet'. Ja oke...mijn onderzoeken uitwerken, maar niet meer om 6.15 mn bed uit en een klas vol kleuters leiden. Het wordt ook echt zwaarder nu. Veel harde buiken. Krijg allemaal groeiecho's. Eerst was ze erg klein. Dus ik maat 50 gekocht en gekregen. Vandaag weer een echo, heeft ze ineens een groeispurt gehad en is ze gemiddeld. Dus 50 zal waarschijnlijk nog wel gaan, maar toch. Nu al een dwarse Iemand vroeg naar de naam. Die weten we eigenlijk al vanaf de 20 weken echo. Net als bij Finn was er 1 naam die we allebei op ons lijstje hadden en die we erg mooi vonden. Dus dat is geen seconde een dilemma geweest. Het Kamertje is ook zo goed al af. Nog wat kleine dingetjes, en nog wat dingen aanschaffen. Nieuw waskussen en wat lakentjes enzo. Verder gebruiken we heel erg veel van Finn, maar sommige dingen zijn kapot of kleuren echt niet! Hahaha! Maar wat mij betreft mag ze met 38 weken komen hoor!
Hey wat leuk dat er weer wat activiteit is hier! En wat voor activiteit. Flutter hoe krijg je het voor mekaar, het is wel een eigenwijze hoor!! Maar gefeliciteerd 😃 en ik zag je namentopic en ik vind gewoon doen! Echt een mooie naam, en inderdaad niet perfect bij de achternaam maar kan best. En ze kan altijd nog de naam van haar man aannemen 😄 Joa en deb: sterkte meiden! Ik wist het nog niet, dus schrok wel even. Adnalie: ook al lekker op weg met kindje nummer 3 😃 Voor de rest iedereen: hoi! 😄 Hier alles goed, druk bezig geweest met solliciteren en bedenken wat ik nou wil qua werk, vrijdag weer intern praten over mijn volgende stap, zal in juli aan iets nieuws beginnen. We genie ten echt van de mannetjes, ze zijn zo leuk samen, bijv, haal ik A uit de auto, geeft ie me een handje (jaja hij loopt) en steekt vervolgens hoopvol zijn hand uit naar M. "pak?" dus ik zeg: kijk hij wil zijn grote broer ook een handje geven" M. Met een zoete blik:" A is mijn lieve vriendje" 😍 M. Wil wel graag een baby, een zusje want hij heeft al een broertje. Dus die gaat hij voor Sinterklaas volgend jaar vragen
Marloes, denk het wel ooit maar niet voor Sinterklaas al hoor 😃 Zwanger zijn en bevallen en daarvan herstellen is toch niet mijn grootste hobby dus ik wil echt wel helemaal fit zijn en de jongens wat zelfstandiger hebben. (vooral poepluiers en misselijkheid is geen ideale combinatie). En we hebben om A aan het begin wel wat zorgen gehad en dat neemt ook veel energie. Hij is nu trouwens helemaal normaal, gemiddeld qua ontwikkeling en zelfs heel goed fijnmotorisch, en qua groei iets langer dan gemiddeld maar aan de dunne kant, dus de zorgen waren om niets, maar toch. Hoe gaat het met Thom zijn spraak eigenlijk?
zwangere dames gefeliciteerd met jullie goede echos! sarah 50 moet wel gaan hoor. Sam heeft ook een paar weken 50 aangehad en die was 4320 gram. Over het huisje... de bezichtiging wordt steeds uitgesteld. Eerst was het asbest dat we niet konden kijken en toen een rotte balk. Ik weet het dus nog niet. Op dit moment gaat het niet heel goed met me. Het lijkt of de klap nu pas komt ofzo. Ik hoop nu heel erg dat er nog een mogelijkheid is dat het goed komt... zo stom 2 maanden na het uit elkaar zijn. Ik zie nog wel mogelijkheden maar hij moet het ook willen...
@Deb....lastig meid. Ik zou je graag advies geven, maar kan het niet. Heel veel sterkte! Maaruh...heeft Sam echt zo lang 50 aan gehad? Finn was 4200 en dat zat echt meteen al te krap. Hij heeft het 1 dag aangehad maar het zag er niet uit! Hahahaha! Hier langzaam aan alles aan het wassen e.d. Het gaat nou ineens snel. Haha! Moet ook nog wat dingen voor school doen, mn onderzoeken uitwerken. Dus dat doe ik als Finn er niet is. Moet eigenlijk morgen een boek inleveren op school, maar die heb ik nog nodig. Dus dat wordt kopieren morgen! Hahaha!
Hier alles zn gangetje, dolgelukkig met mijn mannen! @deb, klote meis, maar als hij echt is wat je wilt, denk ik dat je er alles voor moet geven en hem dat moet laten weten/voelen... al is het maar voor jezelf dat jij voor jouw gevoel er alles aan gedaan hebt...
@Sarah: Hier 3925 en 4160 gram en 50 paste goed hoor, soms zelfs ruim! Misschien was Finn heel lang? @Deb: Oeh wat lastig... Waarom zijn jullie uit elkaar gegaan als ik vragen mag? Vreemdgaan is natuurlijk moeilijker te lijmen dan 'gewoon' uit elkaar groeien. Hopelijk voelt hij hetzelfde als jou, zou voor de kids ook fijn zijn @Snieke: Dank je ik vraag me ook nog regelmatig af hoe we dit in vredesnaam voor elkaar hebben gekregen haha. Ach wat leuk, een zusje in zijn schoen. En wat nou als het weer een broertje is? Inruilen? @Aurin: Zie je regelmatig op fb voorbij komen en jullie zien er inderdaad heel gelukkig uit met z'n drietjes. Heerlijk joh!
@deb: Lees het nu pas.. Jij of hij? Had ik trouwens echt nooit verwacht, in jouw berichten kwam jullie relatie altijd zo open en zeker over! Iedereen leuke feestdagen gehad? Wij krijgen de 31e de sleutel, ben blij als we over zijn. Vehuizen is niet mijn favoriete bezigheid. Moet nog steeds beginnen met inpakken.....
ik... en ik had het ook niet verwacht... maar we hadden een slechtere periode, ik was overspannen door baanverlies en bam gooide zo alles weg... achteraf kan ik het nog niet geloven.
Heftig, deb! Denk je dat hij jullie nog een kans zou willen geven... Ooit? Sarah, hoe voel jij je? Kwam Finn vroeger of later? En de andere zwangere dames? Heeft iemand Emme trouwens op Facebook, ben benieuwd hoe het met haar en de mannen gaat! Leuke foto's Aurin!!! Mooi stel! Mvg, tamtam en sue, hoe is het bij jullie?
@ Marloes: Hier gaat het goed hoor Ik heb Emme niet op FB. @ Sarah: Spannend! Succes als het zover is voel je je goed? @ Aurin: Leuke foto's. Fijn dat het zo goed met jullie gaat. @ Flutter: Kan me voorstellen dat je blij zult zijn als je verhuist bent heb er ook zo'n hekel aan. @ Debby82: Jeetje dat is wel moeilijk allemaal Hier gaat het dus goed met de kids ook. Danian is uit logeren voor 4 nachten bij opa en oma. Ze komen oudejaarsdag terug en dan blijven mijn ouders hier tot nieuwjaarsdag. Manlief heeft 2 weken vakantie, dus dat is wel lekker. Zijn er nog meer kindjes die nog niet zindelijk zijn? Danian plast wel als je hem op het potje zet, maar voelt het zelf volgens mij niet aankomen. Heb hem ook al een keer geen luier omgedaan, maar toen plaste hij ook 2 keer in zijn broek. Hij gaat vanaf 8 Januari naar de peuterspeelzaal, dus hopelijk gaat het beter en anders van de zomer maar in zijn blote kont laten lopen. Hij gaat ook pas per 1 September naar school, dus hij heeft nog even. Iedereen alvast een gelukkig en gezond 2013!!!
Tamtam, m is s nachts nog niet zindelijk, hij voelt het gewoon echt niet. Overdag maakte hij ook geen aanstalten voor, en toen heb ik hem gewoon twee weken toen ik vrij was zonder luier laten lopen, overal het potje mee naartoe en een schone broek bij de hand. Ging een paar keer mis maar het was wel lekker duidelijk; hij kreeg gewoon geen luier meer. Was zo verwarrend, thuis zonder, bij kdv wel, etc.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! Hier nog geen baby te bekennen hoor! Die blijft vast, net als Finn, te lang zitten. Alles stond al wel open vandeweek, en ik ben gestript gisteren, maar helaas heeft dat niets gedaan. Ik ben er zo klaar mee. Heb al harde buiken vanaf een week of 30. En wil niet meer!
Succes Sarah!!! Dat ze dat al zo 'vroeg' doen bij jou, strippen. Hier beginnen ze daar pas aan.met 41 weken.