Wat een mooie spam!!! @Flutter. Hier een knalroze spijkerjas gekocht voor Esmee. Moet alleen nog een iets dikkere 'normale' jas bij. Jas Jas V&D Klein egoberichtje.... Stijn trekt zichzelf op aan tafel! Dan staat ie heel trots om zich heen te kijen om vervolgens niet te weten wat ie verder moet.
o over zomerjassen. Emma heeft er 1 van barbera farber, een witte trenchcoat, in de outlet gekocht. En 1tje van bfc maar die vind ik tegenvallen. Deze vind ik ook leuk, maar die kleur vind ik een beetje tegenvallen: Baby Blue Coat set 74-80 t/m 86-92 | Bonnie Baby 74-80 t/m 86-92 | american dreamgirl Verder heb ik een paar boleros die ik denk ik vaak ga gebruiken in plaats van een jas. Van Jottum en van Bakkeboe. Ik weet trouwens niet of jullie bakkeboe kennen, maar dat is mijn nieuwste uitvinding. Echt goedkoop (vergeleken met hoe ik normaal shop) en ze hebben echt super leuke dingen. Voor jongens is het merk "just small" In mijn album staan een aantal bakkeboe dingen die ik heb.
o nu we het toch over kleding enzo hebben wat voor schoentjes hebben jullie? Ik heb een paar sandaaltjes besteld van brakkies. Maar ik wil ook nog wat dichte zomerschoenen. Ik had wat gezien op de site van scapino maar in het echt vond ik ze niet zo mooi. Verder hebben ze mooie van bardossa maar ik twijfel nog...
Esmee heeft een kast vol Bakkaboe. Leuke jas trouwens! En het gaat idd snel. Over twee dagen is ie alweer 8 maand... Zomerschoenen moet ik nog kopen. Nu heeft ze zilveren laarsjes, die kunnen nog wel een maandje of twee mee.
leuk, Emma nu ook Ik moet er 30 km voor rijden, maar koop dan gewoon een hele berg (voor het geld van 1 jottum jurkje ) hier ook veel laarsjes maar emma heeft ook kleding waar ik laarsjes niet zo leuk onder vindt. Ze heeft bijvoorbeeld een capri spijkerbroek. 8 maand is toch hardstikke vroeg om al te gaan staan!
Wat heeft ze veel kleding zeg!!! Ik zou willen dat ik het geld had voor zoveel schoentjes en jasjes. Wij hebben hier in de stad de Tuunte, die verkoopt Bakkaboe. Nou, 8 maand is misschien niet laat, maar Esmee liep op deze leeftijd al rondjes langs de tafel!! Oh ja, hij 'loopt' ook op handen en voeten door de kamer. Net Mowgli, zo schattig!!
@stephanie echt in d burg een tuunte? Ga ik van deb week gelijk kijken, vroeger vond ik dat al leuke wimkel, maar zit alleen in deb buurt waar ik vandaan kom, fijn dat ik weet dat hij bij jou zit, vlakbij dus! en wat goed van stijn!
@Steph: Pff Stijn al staan, tijd gaat echt snel! @Deb: Een wit jasje met mijn rauwdouwer vind ik zelfpijniging haha . Dat jasje in die link is leuk! Bakkaboe: Erg leuk merk, hier in 't centrum zit een winkel die het verkoopt. Helaas past Zoë Bakkaboe niet meer, dus nu Persival. Vond de wintercollectie erg tegenvallen, zomer is wel leuk! Ga morgen toevallig even verder shoppen Ik heb witte allstars met een zilver printje, kan leuk onder een spijkerbroekje en haar zooltjes passen er goed in! Verder geen nog voorjaars/zomer schoentjes. Ik wil nog een paar sandaaltjes en iets met dichte neus en alleen open op de wreef (hoe noem je dat?)
Zit tegenover de Etos idd. Enneh... Als je naar D burg komt, doe even een mailtje. Als ik thuis ben en je hebt zin misschien een bakkie doen? Of ik kom ook naar de stad, doen we daar een bakkie.
Waarom past ze Bakkaboe niet meer? Hahaha ook hier geen witte jas hoor!!! Die is met 2 dagen potzwart.
Zilveren Shoesme Ballerina Wn100214 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Ik heb deze net besteld, ze loopt goed op Shoesme en denk dat de zooltjes hier ook in passen
steph ja emma heeft heeeeel veel kleding. Wat in mijn album staat is echt minder dan de helft van wat ze heeft... maar ik verkoop ook weer veel, dus uiteindelijk kost het niet heel veel en ik koop ook wel 2dehands of in de outlet... Ik heb toevallig vandaag een benneton winterjas gekocht voor van de winter met 75% korting... En vanaf nu krijg ik 2 keer kinderbijslag flutter wat wil je voor jasje? Netjes/stoer? Wat voor kleur? Ik zit veel in het shopaholic topic en ik heb wel al het een ander langs zien komen... Persival ook niks mis mee trouwens. Emma heeft nu een knalroze persival broek en ik heb een blauw geruit halter jurkje besteld waar ik weg van ben. Ik ben echt jaloers op jullie. Allemaal winkels met bakkeboe in de buurt. Misschien moet ik er maar 1 beginnen want hier in noord holland is het niet te krijgen... Wij hebben nu trouwens wel een primark hier in de buurt. De meiden in de buurt van rotterdam zullen het wel kennen. Ben er gister voor het eerst geweest... wat een prijsjes zeg... shirt voor 3 euro en schoenen voor 4 euro... aangezien ik mijn oude maat nog lang niet pas, heb ik daar wat basis dingetjes voor mezelf gekocht gisteren...
@Steph: Bakkaboe gaat maar tot 86 en ze heeft nu 98.. @Deb: Iets stoers, maar ook meisjesachtig. Leuke trenchcoat, geruit of met stippies ofzo Primark is leuk!! Helaas hebben wij die niet in de buurt
Ik krijg morgen 3 vriendinnen op bezoek. Allemaal apart tussen 9:00 en 14:00. Zit er dus niet in helaas.
is tot 86, daarna persival vanaf 92 ach ja, wit is wel besmettelijk, dus ik moet nog een jas voor erbij om te ravotten
Trouwens voor het eerst dat ik zie dat het maar tot 86 gaat. Ik zou toch zweren dat ze ook grotere maten hebben.
Ik ga naar bed! Voordeel van hormonen: ik lig 's avonds/'s nachts geen uren meer wakker, maar slaap zodra ik mijn kussen zie. Héérlijk! Truste allemaal