Flutterby, 5-4 maar de kleine is nu al ingedaald (te vroeg maar zit nog niet vast) Aurin, wat leuk joh het samenwonen en je zw geniet er van! All, hoe gaat die hier?
Ja idd, samen!! Hopelijk blijft ze wel nog een tijdje zitten Moedertjuh! Is het eigenlijk wel een zij? Haha Hier gaat alles goed, lekker druk met die 3 meiden. Z gaat met veel plezier naar school, N is een échte peuterpuber en L huilt nooit en gaat als een speer
Heel veel sterkte Aurin Met D en M gaat alles goed. D vind het leuk op school hij krijgt zelfs extra leerstof, omdat hij wat voor loopt qua intelligentie. Motorisch loopt hij wat achter, maar zit wel vooruitgang in. M is een vrolijk en gezellige meisje, maar als iets niet lukt of ze haar zin niet krijgt dan kan ze flink boos worden. Ze kletst er vrolijk op los.
ach Aurin, wat jammer dat het mis gegaan is (vind jammer trouwens een stom woord hoor...) Hoop dat je er niet te veel last, pijn van hebt. Sterkte meid.
T begon gister middag, en t werd steeds erger. Erge krampen en flink bloedverlies (erger dan menstruatie) Vraag me af hoelang dit gaat duren... En wat dan daarna?
hoi, Bloeden is gestopt. Test bij ha was negatief dus hcg is ook al weg. Vol goede moed hopen dat t weer gelijk raak mag zijn!!
Ohnee Aurin, wat enorm kl*te! Hopelijk is het snel weer raak en mag het dan wel goed gaan *knuffel* @Adnalie: Haha als ik jouw foto's zie moet ik ook altijd aan mijn meiden denken, dezelfde types! @Tam: Wat knap van D! @Smiley: Wow jouw jongste alweer bijna 2 zie ik in je onderschrift, time flies!