Esmee wil gewoon alles wat wij niet willen... Nee is dan ook haar liefste woordje. Trouwens, ze kust en knuffelt tegenwoordig paaltjes langs de weg.... Oh ja, en ook blaadjes aan bomen en struiken.
Misschien hangt Bakkaboe en Persival bij jullie door elkaar, is weleens vaker. Dan is het net alsof het bij elkaar hoort
flutter als ik iets tegen kom dan geef ik een gil. Ik heb weinig leuke trenchcoats gezien nog dit jaar.
leuke kleertjes voor bij zien komen Coll heeft 4 paar schoenen, laarsjes leer, 2 paar "nette" leren zwart met rode schoenen, 1 paar witte nike sneakers... @jolan ik denk ook een jongen
haha aurin mijn favo onderwerp 4 paar schoenen is best veel, vooral voor snelgroeiende collin! Ik heb bij van haren leuke schoentjes gezien online, ik ga morgen denk ik even kijken. Dan heeft ze 1 paar sandaaltjes en 1 paar dichte schoenen. Ik vind het wel even goed. Ik heb trouwens een super gave jumpsuit gekocht van gap. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden: New Gap Baby Girl Formentera Havana Floral Romper 2 2T - eBay (item 310304523144 end time Apr-15-11 11:42:23 PDT) leek me lekker voor de vakantie.
@deb, klopt, heb 2 paar gekregen van mijn moeder en zelf had ik de laarsjes gekocht voor hem, en nu dus net die nikes voor de zomer, ze zijn nu nog wel iets ruim. Maar hij draagt alle 3 die andere paren regelmatig, slijten behoorlijk snel met de hoeveelheid voetballen buiten die we doen haha
thnx! Ik ga nu een shopstop houden. Alleen nog iets ruilen en een paar schoen en een paar rompers en dan wil ik de hele maand april niks kopen... is echt afkicken voor mij. Denken jullie dat me dat lukt????
Hey we zijn naar Paulien cornelisse geweest, was super! Nu lekker tukken. Hier witte nikes met blauw en oranje, vet retro. En dan van de zomer iets van sandaaltjes of crocs erbij ofzo. Ik vind allstars ook super, alleen zo lastig aandoen, vind ik bij mezelf al.
Haha, leuk al die shopverhalen. Ik moet ook aan de slag. L gaat naar 92 en J al naar 68. Het gaat zo snel... Wel wat makkelijker hier: T-shirts, korte broeken en voor de zekerheid 1 lange broek en een vest . McG, mooie foto's! Gaat de borstvoeding deze keer wel goed? Stephanie, wat leuk dat Stijn gaat staan. Heb je straks twee lopende kindjes. Zo, ga nu mijn vader van het vliegveld halen. Alvast een fijn weekend allemaal!
ik zag deze voorbij komen: trenchcoat, meisjesachtig en toch stoer en met stippies. Misschien is het wat voor je. Jas Jas V&D