@ Mcg: Dikke knuffel geeft helemaal niks dat je er soms ff door heen zit. @ Aurin: Werkse en hopelijk knap je snel op Danian was vannacht om 3.20 uur ineens klaar wakker en lag te kletsen heb hem weer neer gelegd en ben toen gelukkig vrij snel weer in slaap gevallen. Danian ligt nu nog te slapen ga hem zo wakker maken, want hij gaat naar de opvang en ik ga werken. Heb alleen al een paar dagen last van mijn linker lies/been, dus hopelijk gaat dat goed met werken.
Kleine man zijn waterpokken zijn weg, wond op zijn hoofd geneest, morgen hopelijk pleister eraf.. Alleen nu weer verkouden, zere amandelen en ontstoken ogen...hij kreeg ze vanmorgen bijna niet open... Ik heb zelf uiteindelijk nog redelijk geslapen.....
mc, knuf voor jou meis. Ik herken je gevoel helemaal! Dat is ook de reden waarom ik dit keer twijfel aan borstvoeding. Probeer ook wat te kolven en via de fles te geven. Dat gaf mij ontzettend veel rust!
haha marloes weet ook altijd alle namen moet je ook zo'n winkel starten flutter! ik ga ff bij je namen topic kijken. Wij hadden de naam ook pas rond de 30 weken hoor! En Maxime nog later.
bv: ik wist het ook nog niet zeker. Ik wilde het gewoon weer proberen. Ik dacht, probeer het een weekje, is het niks dan kap ik weer. En het gaat goed dus ik ben blij. Maar wat mij wel rust geeft is dat ik voor mijn gevoel altijd kan stoppen. Als ik het niet meer ok vind, kijk ik het een weekje aan en dan kan ik stoppen. Er zit voor mij geen druk achter ofzo. Heb vorige week ook een gesprek met de huisarts gehad en zij gaf ook aan dat de voordelen van borstvoeding sterk overdreven worden. Tegenwoordig is het water is westerse landen erg schoon waardoor flesvoeding erg goed is. Uit onderzoek blijkt het ook niet beter te zijn voor de binding ofzo. Ik zelf vind het wel erg praktisch. Ik heb het altijd bij me en ik hoef niet te klooien met flesjes. Nachtvoedingen vallen me nog redelijk mee. Reno werkt dus ook al zou ik kunstvoeding geven dan nog zou ik 9 van de 10 keer het flesje doen... marloes: kan ik bij jou nog wat van die kleefdingen om die letters op te hangen kopen? Ik ben ze kwijt en nu kan ik sam zijn lettertjes niet ophangen...
Hey meiden we zijn met Maxime naar de dokter geweest, met zijn dikke klieren in de nek, daarna meteen bloedprikken in het ziekenhuis. Ik vond het zo zielig, zeven buisjes bloed! Ze gaan kijken voor van alles, nou maar hopen dat het niks ernstigs is.
@ Snieke: Hopelijk is het niks ernstigs en weten jullie snel wat het is. Hier komt de kapster zo weer een ander kleurtje in mijn haar en weer lekker kort. Zoals het er nu uitziet kom ik gewoon door mijn proeftijd heen op mijn werk, want mijn baas vroeg gisteren per wanneer ik op vrijdag kan werken en of ik de dinsdag na pasen kan werken in plaats van de maandag en dat is na mijn proeftijd, dus ik ben blij Danian kan over 2 weken op de vrijdag ook naar de opvang, dus dan ga ik de vrijdag ook werken.
@Snieke: Wat akelig.. wanneer krijgen jullie de uitslag? @Tam: Fijn dat je door je proeftijd heen bent!
Ik had vannacht en vanochtend echt vreselijke buikpijn, geen idee waar het vandaan kwam.. Maar nog geen bloed, dus probeer me maar niet te druk te maken. Misschien m'n darmen ofzo? Er is hier om de hoek iets gebeurd gisterenavond, stond vol met politieauto's, onderzoeksbusjes en een lijkenwagen. Het is hier een mix van kakkers en criminelen met veel geld, dus ben benieuwd wat er gebeurd is. Heb internet al afgespeurd maar kan niks vinden , alleen de 112 melding.
@snieke, arme vent! hoop dat je snel weet wat er aan de hand is! @flutt, leuke buurt @tam, jeej proeftijd voorbij
deb, ook al heb je een shopstop... Girls 92 t/m 170 | Hip & Eco en vandaag 20% korting met de code ladies en stuur maar even een pb met je adres!