~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

werkse en beterschap...

ik kolf nauwelijks wat....
    dus moet ff na ha voor spray denk ik?

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Mcg: Dikke knuffel geeft helemaal niks dat je er soms ff door heen zit.

@ Aurin: Werkse en hopelijk knap je snel op

Danian was vannacht om 3.20 uur ineens klaar wakker en lag te kletsen heb hem weer neer gelegd en ben toen gelukkig vrij snel weer in slaap gevallen.
    Danian ligt nu nog te slapen ga hem zo wakker maken, want hij gaat naar de opvang en ik ga werken.
    Heb alleen al een paar dagen last van mijn linker lies/been, dus hopelijk gaat dat goed met werken.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

Kleine man zijn waterpokken zijn weg, wond op zijn hoofd geneest, morgen hopelijk pleister eraf.. Alleen nu weer verkouden, zere amandelen en ontstoken ogen...hij kreeg ze vanmorgen bijna niet open...

Ik heb zelf uiteindelijk nog redelijk geslapen.....

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mc, knuf voor jou meis. Ik herken je gevoel helemaal! Dat is ook de reden waarom ik dit keer twijfel aan borstvoeding. Probeer ook wat te kolven en via de fles te geven. Dat gaf mij ontzettend veel rust!

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha marloes weet ook altijd alle namen :D
    moet je ook zo'n winkel starten flutter! ik ga ff bij je namen topic kijken. Wij hadden de naam ook pas rond de 30 weken hoor! En Maxime nog later.

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    jolan ik weet het ook nog niet. ik zorg gewoon dat alles voor fv in huis is.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bv: ik wist het ook nog niet zeker. Ik wilde het gewoon weer proberen. Ik dacht, probeer het een weekje, is het niks dan kap ik weer. En het gaat goed dus ik ben blij.
    Maar wat mij wel rust geeft is dat ik voor mijn gevoel altijd kan stoppen. Als ik het niet meer ok vind, kijk ik het een weekje aan en dan kan ik stoppen. Er zit voor mij geen druk achter ofzo.
    Heb vorige week ook een gesprek met de huisarts gehad en zij gaf ook aan dat de voordelen van borstvoeding sterk overdreven worden. Tegenwoordig is het water is westerse landen erg schoon waardoor flesvoeding erg goed is. Uit onderzoek blijkt het ook niet beter te zijn voor de binding ofzo.
    Ik zelf vind het wel erg praktisch. Ik heb het altijd bij me en ik hoef niet te klooien met flesjes. Nachtvoedingen vallen me nog redelijk mee. Reno werkt dus ook al zou ik kunstvoeding geven dan nog zou ik 9 van de 10 keer het flesje doen...

marloes: kan ik bij jou nog wat van die kleefdingen om die letters op te hangen kopen? Ik ben ze kwijt en nu kan ik sam zijn lettertjes niet ophangen...

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marloes, oeps bedenk me net dat je nog een foto tegoed hebt....

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hey meiden we zijn met Maxime naar de dokter geweest, met zijn dikke klieren in de nek, daarna meteen bloedprikken in het ziekenhuis. Ik vond het zo zielig, zeven buisjes bloed! Ze gaan kijken voor van alles, nou maar hopen dat het niks ernstigs is.

10. Emme

Emme Niet meer actief

He bah, wat naar. Hoe voelt Maxime zich nu? Hopelijk is er inderdaad niets ernstigs aan de hand!

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Snieke: Hopelijk is het niks ernstigs en weten jullie snel wat het is.

Hier komt de kapster zo weer een ander kleurtje in mijn haar en weer lekker kort.
    Zoals het er nu uitziet kom ik gewoon door mijn proeftijd heen op mijn werk, want mijn baas vroeg gisteren per wanneer ik op vrijdag kan werken en of ik de dinsdag na pasen kan werken in plaats van de maandag en dat is na mijn proeftijd, dus ik ben blij:)
    Danian kan over 2 weken op de vrijdag ook naar de opvang, dus dan ga ik de vrijdag ook werken.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@snieke jeetje, spannend, wanneer krijg je uitslag?

@tam das goed nieuws!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Wat akelig.. wanneer krijgen jullie de uitslag?

@Tam: Fijn dat je door je proeftijd heen bent!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik had vannacht en vanochtend echt vreselijke buikpijn, geen idee waar het vandaan kwam.. Maar nog geen bloed, dus probeer me maar niet te druk te maken. :) Misschien m'n darmen ofzo?

Er is hier om de hoek iets gebeurd gisterenavond, stond vol met politieauto's, onderzoeksbusjes en een lijkenwagen. Het is hier een mix van kakkers en criminelen met veel geld, dus ben benieuwd wat er gebeurd is. Heb internet al afgespeurd maar kan niks vinden :p, alleen de 112 melding.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

Tot welke groep behoor jij?;)

Is je buikpijn nu weg?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, arme Maxime.... 7 buisjes bloed. Hoop dat er niks aan de hand is

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mcg: Tot de onderdeurtjes van de wijk, wij wonen in de enige straat met kleine huisjes ;)

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    update op besloten

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @snieke, arme vent! hoop dat je snel weet wat er aan de hand is!

@flutt, leuke buurt :p

@tam, jeej proeftijd voorbij :)

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    deb, ook al heb je een shopstop... Girls 92 t/m 170 | Hip & Eco
    en vandaag 20% korting met de code ladies

en stuur maar even een pb met je adres!

Deel Deze Pagina