~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    en? al wat kunnen vinden op internet flutter?
    * hoezo nieuwsgierig..? *

ooo 7 buisjes! dat is niet mis zeg! waar hadden ze zoveel voor nodig? doen ze 1 buisje per onderzoek?

flut, buikpijn kan makkelijk hoor! gewoon het oprekken van je baarmoeder en dat kan soms echt wel enorm zeer doen! dus niet druk maken meis! gewoon genieten!!! geen bloed is goed!

mcg knuf! gaat het vandaag weer beter?

tam, super van je proeftijd!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloem: Nee maar mijn vader kent zijn buurman dus nu weten we alsnog wat er gebeurd is *nieuwsgierig type* ;)
    Hij is dood gevonden door zijn kinderen, die hebben zijn vrouw in elkaar geslagen omdat ze dachten dat zij hem vermoord had. Waarschijnlijk is hij gewoon een natuurlijke dood gestorven...

Nee daar heb je ook gelijk in en de rest van de dag geen buikpijn meer gehad :)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zijn jullie kindjes ook zo uit hun doen door de zomertijd?
    Ik krijg Zoë pas op z'n vroegst om 20.00u in bed en dan ligt ze nog een half uur te kletsen. En 's morgens tussen 5 en 6 is ze alweer wakker, dan kan ik d'r met veel moeite nog tot half 7/7 uur laten slapen. En zeker nu ik al steeds doodmoe ben word ik daar niet vrolijk van... ;)

Komt door die schijtvogels, ze slaapt alleen maar als die stil zijn. Die merel schiet ik morgen uit de boom :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier niks te merken van de zzomertijd aan bram...
    misschien omdat bram geen vast ritme heeft qua tijden?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, ik hou nu al van de zomertijd... ze slapen hier allebei langer!!!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahahah flutt, daar klinken de zw hormonen..:D:D zie je al morgenochtend in je duster uit het raam hangen, buks erbij, paffff, weer een buurman dood, kind janken en merel fluiten...hahahhaha

sasha vind het wel wat vroeg om te slapen, is nog druk aan het spelen, maar als ze eenmaal in dr kamer ligt is ze na wat kletsen/zingen wel stil..

gaan we nou nog een meeting doen in mei? we hebben ook onze sinterklaas date bij lau nog nooit over gedaan..;)

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

Meeting wordt inderdaad wel weer is tijd!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jaaaaah meeeeetinggg

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hier ook eentje uit zijn doen, maar goed hij is ook niet helemaal lekker! ik vind die zomertijd zelf ook k*t, ben elke keer een uur kwijt!

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden!

zomertijd, lieke heeft er geen last van, slaapt eigenlijk alleen maar langer uit en dat vind deze mama niet zo erg, want ben kapot steeds....

meeting, ik zeg ja :D

snieke, wow 7 buisjes, dat zijn er aardig wat. Heeft hij daar nog last van gehad?

Hier alles goed. Ben toe aan vakantie (schaam, want heb net vakantie gehad). Volgende week vrijdag hebben wij geslachtsbepaling, erg spannend.
    Verder alles zo zn gangetje, eigenlijk neits boeiends te melden...

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Zomertijd: Ik weet niet echt of Danian er last van heeft.
    Gisteren was hij erg vroeg wakker wat normaal is voor hem, maar nu ligt hij gewoon nog te slapen.

@ Jolan: Spannend geslachtsbepaling heb je zelf een voorgevoel?

Zo als ik al zei ligt Danian nog te slapen ga zo maar is kijken.
    Gisteravond dacht ik ga is vroeg naar bed(21.00 uur)werd Danian rond 22.00 uur wakker huilend;) zul je net zien.
    Hij was wel snel weer stil gelukkig verder heerlijk kunnen slapen eerst tot 5.30 uur toen moest manlief er uit en toen tot 7.15 uur.
    Vanavond is het koopavond bij Henk ten Hoor 30 % korting op alles, dus daar ga ik wel even kijken.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mcg: Nee als hij nooit vaste tijden heeft weet je het inderdaad niet..

@Bloem: Hahaha ik zie het nu ook voor me :D

Meeting: Goed idee! Mits ik tegen die tijd niet te kotsmisselijk ben ;)

@Jolan: Spannend, ben benieuwd! Of ga je het niet bekend maken?

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik had vanochtend de wekker uit gezet om 06.15u en wilde nog even 5 minuutjes blijven liggen. Hoor ik in de verte allemaal herrie en geschreeuw, kijk ik op de wekker, 07.45u.
    DAMN! Die herrie was het beton dat gestort werd in onze achtertuin en ik moest om 08.00u op kantoor zijn....

Wat een ellende! Haasten, rennen, vliegen en toen was ik om 08.30u op kantoor en nu ben ik helemaal uit m'n doen haha.
    Zoë heeft wel heerlijk geslapen tot 07.45u :D

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

wel lekker 1,5 uur extra geslapen, al is dat gehaast erna weer minder...werkse

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid, wat heftig voor zo'n klein ventje! Hopelijk is er niets ernstigs:(

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het zo goed met je gaat:)
    Spannend hoor, geslachtsbepaling!
    Ik ben bijna net zo nieuwsgierig als jij:D

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hahahaha o jee dat is natuurlijk niet om te lachen, maar kan een keertje gebeuren toch:)

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Meiden even een update:
    Een tijd geleden heb ik jullie al eens verteld over mijn tante die niet te genezen longkanker had.
    Afgelopen zondag is ze overleden, na 2 jaar ziek te zijn geweest.
    Vrijdag is de begrafenis.
    Dit is al het derde familielid in 3 jaar tijd, hopelijk is het nu even klaar:(

Met Isabella gaat het goed, het word een lekker tuttebelletjes:D
    Verstaanbaar praten doet ze nog niet echt, ze heeft overal haar eigen woorden voor. Opa en oma noemt de bijv. haha, dadi (surinaams voor oma van je vaders kant) noemt ze hieha. papa en mama noemt ze allebei mama. en ook voor dr broers heeft ze zelf verzonnen namen.

Met mijzelf gaat het ietsje minder.
    Ik heb eigenlijk al vanaf de geboorte van de 3e wat problemen rondom het bekkengebied, hier ben ik al een aantal keer mee naar de dokter geweest en de laatste keer heeft hij mij doorgestuurd naar de bekkenfysiotherapeut.
    Zij heeft vastgesteld dat ik een baarmoederverzakking heb en dat mijn urinebuisspier niet zo werkt zoals zou moeten. Nu ben ik door de fysio doorgestuurd naar een bekkenbodemcentrum, hier word ik doorgelicht door een gyn, incontinentie verpleegkundige, fysio etc.
    Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
    Ik hoop dat er nu eindelijk eens een oplossing komt.
    Van de week had ik bijv ineens een bloeding tijdens het vrijen:(
    Nou genoeg gezeurd:D

Meiden waar is het zonnetje nou???

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    natja gecondoleerd :( wat naar van je tante...

wat vervelend dat je je nog niet goed voelt... hier nu ook bekkenproblemen maar ja bij mij is het nog vrij recent. Maar ik heb ook nog last van urineverlies... heel irritant...

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zeker irritant!
    Heb je op dit moment therapie?

Deel Deze Pagina