natja je mag wel even klagen hoor! mijn nicht heeft dat ook gehad en zij is uiteindelijk geopereerd. Maar die oefeningen kunnen ook al heel goed helpen hoor!
natja nee nog niet, volgens de huisarts is het heel normaal dat het nog zo is. Voorstel voor een meeting: zondag 15 mei en dan met zijn allen naar ballorig??? Of hebben jullie een ander leuk idee? Kan anders iemand een datumprikker rondsturen?
15 mei kan ik vast, maar balorig met bram en lisa zie ik niet zitten zonder manlief... bram wil alleen maar in de grote speeltoestellen en niet het peutergedeelte. en met lisa erbij kan ik niet met bram mee... dus bij balorig haak ik af... maar laat het gewoon doorgaan! ik schuif de keer erna wel aan!
mc, wij kunnen toch ook allemaal op lisa passen zodat jij ook gewoon achter bram aan kan gaan? Zomaar een ideetje hoor, misschien vind je het niets. Ik denk dat zoiets als ballorig wel erg leuk is met de kids. Dan hebben ze de ruimte etc.
@jolan das lief bedacht, maar lisa moet af en toe ook gevoed worden, en ik kan jullie niet met bram opzadelen want jullie hebben je eigen kids ook! maar zoals ik zei balorig is zeker leuk en laat het gewoon doorgaan zonder mij!
@zomertijd... krijg coll laatste tijd niet voor 20.30 zijn bed in.. maar hij slaapt nog altijd maar tot 6.30... oftewel nog een uur korter nu
ja soms.. soms niet... verschilt echt per dag.. ene dag slaapt ie 2 uur andere dag 30 min andere dag niet.. Eerst sliep ie van 19.00/19.30 tot 6.30... soms zelfs van 18.00 tot 6.30... maar nu dus nie meer
zei ik stil?? foutje zeker.... ligt nu liedjes te zingen, en ondertussen MAAAAMAAAA te roepen.. zucht... Ga zo zelf ook maar naar bed, ben zo moe! Zware dag op t werk gehad, en dan nog tot nu met een hyper ventje.. wat dus nog steeds niet van plan is te gaan slapen...
aurin maxime doet dat ook precies hetzelfde! zit echt te keten in zijn bed. en dan s ochtends moe wakker worden... ik hoop dat het een fase is, hij is ook gewoon heel vrolijk en vindt het machtig interessant, niks helpt dus we laten hem nu maar gewoon keten. leuk ballorig maar 15 mei ben ik nog niet mobiel genoeg vrees ik komen jullie ergens in juni maar lekker hier op kraamvisite. nou wij krijgen morgen de sleutel, en morgen ook naar de vk en naar de dokter, weer een plasje brengen, en hopelijk de uitslagen van maxime zijn bloedonderzoek...
@Marloes: Ja goed idee, of Kids Castle @Lau: Zoë heeft dat ook een paar dagen gehad, de laatste 2 dagen gaat het weer beter. Hopelijk is Collin ook snel gewend aan de nieuwe tijd @Snieke: Drukke dag morgen! Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis? Hopelijk goede uitslagen morgen voor Maxime.. En een dikke knuffel voor Steph!
Vanmiddag kwam m'n vriendin met haar dochtertje van 2 maanden op visite, Zoë is helemaal gek op baby's, zo schattig! Ze wil helpen en kijken en knuffelen Máár ze wil ook de maxi cosi rond sjouwen, de luiertas leeg halen, een fles melk omdat de baby dat ook heeft, het tutje van de baby en vooral alle aandacht. Maar dat is vast over in november
Zoë is vast en zeker in een vorig leven een tweelingzus van Esmee geweest! Kleine kindjes zijn ook heel leuk om op te zitten volgens Esmee!