~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg maar wij kunnen toch ook op bram passen als jij aan het voeden bent? Emma speelt altijd zowieso alleen bij ballorig en anders kan iemand toch wel een oogje op dr houden? En anders sleep je je man toch gewoon mee?
    Ik zou het wel jammer vinden als je niet kwam :(

Verder niet bijgelezen, heb een drukke dag geweest. Heb fotos laten maken van Emma en Sam en we zijn uit eten geweest. Morgen ga ik verder lezen!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

Prenatal mamma mazzeldagen 20% korting op alles!!!

(sorry deb met je shop stop) :)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mcg, ik ga wel achter bram aan joh :) neem coll gewoon mee.. komt goed! Als je maar komt ! :D

@flutter en snieke, hoop dat het een fase is idd...

@snieke, succes bij de vk en ha!

@flutter, wat lief van Zoë!! vooral dat leeg halen van de tas haha

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Debby: Ben benieuwd naar de foto's

@ Ballorig: Klinkt leuk, maar dan ben ik op vakantie en ik gok dat het voor mij ook te ver weg is.;)

@ Aurin: Ik las op hyves dat je goed geslapen hebt en Collin dus ook.
    Danian slaapt sinds het verzetten van de klok langer, dus ik ben er blij mee;)

@ Snieke: Ow leuk de sleutel succes bij de vk en hopelijk krijg je de uitslag en weet je eindelijk wat het is bij Maxime

@ Flutter: Wat lief dat Zoë zo lief is met baby's kan ze vast wennen

Danian is al dagen uit zijn doen wil niet alleen spelen en veel huilen hopelijk is het snel over.
    Voel me ook al dagen niet lekker in mijn vel en erg moe.
    Ben blij dat Danian 's ochtends wat langer slaapt, maar blijf moe.
    Merk dat ik het moeilijk vind om elke dag weer wat te bedenken om met Danian te doen we hebben alles al gedaan.
    Elke dag hetzelfde is ook niet leuk.
    In de tuin heeft hij alleen de bal en een schommel en daar is hij ook zo op uit gekeken, dus als iemand nog tips heeft?
    (hij is aan het spelen voor zolang als het duurt)
    Doordat ik zo moe ben moet ik me ook echt toe zetten.
    Heb mijn bloed al laten onderzoeken een tijdje geleden en alles was goed.
    Hopelijk gaat het beter als het mooi weer wordt.
    Morgen dik 20 graden heerlijk:D
    Vanmorgen heeft Danian tot 7.15 uur geslapen, dus de zomertijd gaat hier goed.
    Ik heb hem nu al 3 ochtenden geen fles melk gegeven mede omdat hij niet zo heel vroeg wakker is en dat gaat goed.
    Nu krijgt hij zijn melk gewoon bij zijn brood.
    Vandaag het huishouden en de was doen en zo naar de winkel.
    Gisteren Danian laten wegen en meten bij het CB en hij weegt nu 11490 gram en is 86,5 cm lang.
    Hij was in de lengte flink gegroeid, maar dat kon ik al merken aan zijn broeken.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

;)dames hebben jullie lisa al gezien bij baby van de maand...;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hey we zitten nu in ons huis en het is mooooi! Baby was weer goedgekeurd, helaas blaasontsteking nog niet weg, zetten het nu weer op kweek. Maxime zijn uitslagen waren er nog niet allemaal maar in zijn bloed was duidelijk te zien dat ie een ontsteking van het een of ander heeft. We wachten af, hij heeft wel weer goed gegeten vandaag.

Tam hmm jij klinkt ook een beetje alsof je erdoor zit meid. Hopelijk werkt de komst van de lente een beetje! Ik wandel heel veel met Maxime, en we praten en zingen heel veel. Ik denk dat als danian lekker gaat kletsen dat je het dan ook wat makkelijker krijgt met hem.

Leuk Stef, op kindjes zitten! Ben benieuwd hoe dat hier gaat straks.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ook op lisa gestemd

fotos staan op hyves.
    hier 1 van emma

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en 1tje van sam

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mcg, gestemd! leuke foto!

@deb, wat een mooie meid!!! gave foto!

update op besloten...

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey meiden,

kom me weer even melden!

Heb het heel druk met mn tentamens en werkstukken.

En we hebben ook Finn zn kamer veranderd, alles is geverfd en behangen. Alleen nog wat dingen ophangen.

Ik las iets over een meeting...lijkt me leuk! Ik moet kijken of het me gaat lukken!

XXX

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hey saar, leuk finn een hele nieuwe kamer :D Succes met tentamens en werkstukken!!

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    he meiden! wat een heeeeerlijke dag!!! genieten zeg! vanmorgen de opening van de grote speeltuin hier, dus lekker vroeg boodschappen gedaan, en daarna heerlijk wezen spelen.

snieke wat heerlijk dat het huis zo mooooi is! heerlijk genieten zeg, zijn jullie nu ook al daadwerkelijk verhuisd? of moet er nog wat gedaan worden?

deb, wat een super foto's!

tam, sasha vindt het heerlijk om elke dag buiten te spelen, elke dag hetzelfde (vind ik dan) maar zij vind het prima, ze geniet er echt van! en als er andere kinderen zijn om naar te kijken is ze helemaal blij! dus voor je zelf is elke dag hetzelfde misschien niet zo leuk, maar voor danian maakt het echt niet uit hoor, vaak vinden ze herhaling juist het mooiste wat er is, en buiten is elke dag anders, dus ik zou zeggen ga lekker naar een grasveld of speeltuintje in je buurt en laat m lekker ravotte, en binnen is een keukentje of werkbank vaak favoriet, of juist kleine diertjes van hard plastic waar ze zeg maar zelf een verhaaltje mee maken, af en toe gewoon juist lekker zelf laten spelen, niet vermaken, dan gaan ze vaak vanzelf spelen, alleen spelen moeten ze in het begin ook gewoon even leren..

saar, koel! een nieuwe kamer voor finneman! hoe gaat het nu met zn buien? beetje beter? en hoe gaat het met je tentamens?

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Snieke: Danian begint ook steeds meer te kletsen, maar ik denk dat het ook door kiesjes komt, want hij heeft ook hele vieze luiers

@ Bloem: Je hebt ook gelijk Danian die vermaakt zich altijd wel in de speeltuin het is ook meer voor mijn gevoel;)
    Die diertjes is wel een goede tip

@ Debby: Mooie foto's hoor

@ Sarah: Succes met alles en leuk Finn een nieuwe kamer

Wij zijn vanmiddag naar een hertenkamp geweest heerlijk in het zonnetje gelopen en gezeten.

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    pfff heb ff genoeg van coll... niks is goed... ik wil hem dan ook nu in bed hebben maar hij gilt als een speenvarken de hele flat bij elkaar! word er gek van! maar ga dit echt niet nog een avond trekken tot 20.30/21.30!

Even heel hard aan t balen, sta op t punt om gewoon weg te lopen:S

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    pfff dit wordt m niet.... morgen geen dutje meer tussen de middag... ga ik maar proberen,.. misschien gaat ie dan op normale tijden naar bed...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aurin lastig zeg.....

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Steph: Haha ja echt he. Dat doet Zoë gelukkig (nog) niet, baby's gebruiken als stoeltje ;)

@Tam: Vervelend als je zo moe bent zonder duidelijke reden. Hopelijk voel je je weer wat fitter door het mooie weer :)

@Snieke: Ergens een ontsteking maar geen idee waar dus?

@Deb: Prachtige foto's!

@Sarah: Zag al op hyves dat je het lekker druk hebt, goede punten ook.. Super hoor! :)

@Lau: Weer zo'n avond :(. Hopelijk slaapt ie ondertussen.
    Anders even een nachtje bij opa/oma/tante zodat jij ff bij kunt tanken?

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook een heerlijke dag gehad, 25 graden in april, zo hoort het :D

Heb alleen geen pijnlijke borsten meer, geen buikpijn meer en eigenlijk nergens last van. Ben een beetje bang dat het niet goed zit en die echo 21 april is nog zooo ver weg!
    Ik denk dat ik dalijk op mp een eigen echo apparaat ga zoeken ;)

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutt, spannend meis.. ik duim duim duim

Deel Deze Pagina