~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, ja vind het heel spannend.. maar tis zijn vader... maar toch.. tis nieuw en vind het heel eng! Hoop gewoon zo dat ie coll niet weer laat stikken, of domme dingen gaat doen..

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hij was om 03.00u al thuis, valt mee! Zoë wilde wraak nemen denk ik, stond vanochtend om 08.00u te roepen: 'papaaaa, waar ben je nou? Papaaa kom hierrrrrr!' :D

@Tam: Veel plezier op de verjaardag vanmiddag!

@Lau: Dat wist ik niet! Wel fijn voor Collin en voor jou natuurlijk :). Hopelijk heeft hij het licht gezien en blijft het nu goed gaan!

@Sarah: Ja zou het gewoon eens proberen, je weet 't nooit! Ik wordt zelf ook dubbel zo chagrijnig als mensen kwaad op me worden :D

Wij gaan dalijk naar de optocht kijken, het is echt heerlijk weer hier! Zonnetje, blauwe lucht, lijkt wel lente!
    Zal straks een foto spammen van m'n pantertje, ze is zooo schattig :D

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @HvJ en Mcg: Hebben jullie je draai al een beetje gevonden met z'n viertjes? :)

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier ineens weer een hangerig ventje. Hoest de longen uit zijn lijf.. Vannacht ook al paar keer horen hoesten maar niet zo erg. Net werd hij wakker van t hoesten en door de hoestaanval kotste hij alles onder:(
    Nu aan de neusspray en hoestdrank pfff dat beloofd weer wat!

*stomme virussen en bacteriën! Laat mijn ventje nou is met rust!!!!*

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Schrijf hier voortaan niks meer over coll zijn vader. Blijkt dat zijn ex mee leest hier. Vind dit niet prettig aangezien het haar niks aan gaat! En als ze wat wil weten kan ze mij dat zelf vragen!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

FIJN MEELEZERS...NOT...hebben die mensen nu niks beters te doen????

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jezusmina... gaat iemand echt al onze berichten mee zitten lezen? Dan heb je echt geen leven volgens mij... zielig hoor.

Fijn hoor aurin dat het nu zo kan met je ex. En anders zet je het maar op het besloten he...

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

He kletstantes,

Hoe gaat het met jullie? Deel 7 alweer, wat gaat het hard!

@Marloes, leuk die hoeslaken.

@Snieke, aftellen is begonnen bij jou spannend!

@Flut, whahaha zatte zaadjes. Hopelijk zit er een bob tussen en is dit jullie ronde! Hier nog niet echt mijn draai gevonden maar dat heeft ook tijd nodig.

@Saar, ik herken het driftige wel in mijn dochter mara niet in die mate. Hopelijk trekt het gauw weg bij Finn, geniet van zijn rustige momenten. Hoest met je studie/stage?

@Debby, terug naar je verslaving meid haha. Ik ben de deur nog niet uit met de meiden alleen, hoe doe jij dat met je kids?

@Aurin, jeetje wat een levenloze wijf zeg een beetje achter je k*** aan zitten. Wat fijn dat het contact tussen Coll en zijn vader weer goed gaat, hopelijk blijft het zo.

@Tam, hoe was de verjaardagfeestje en is je kleine op tijd gaan slapen?

@Steph, je draai helemaal gevonden met je kids en het werken?

@Emma, hoe gaat het met jou en je mannetjes?

@Jolan, fijne vakantie gehad zo te lezen heerlijk!

@Bloem, hoe gaat het met je mooie meissie en je arm?

Hopelijk ben ik niemand vergeten he?? Zo ja mijn excuses en knuff aan iedereen.

@Hier gaat het z'n gangetje. Druk gezellige boel hier met de meiden. Zus is trots op d'r zusje en de kleine is nog snotverkouden. Zelf ben ik nog moe/uitgeput maar ja wat wil je met gebroken nachten en dagelijkse bezoek. Komende week wat rustiger aan doen zodat ik kan bijtanken.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj ik laat de kinderen bij reno :) ik had wat afgekolft. Maar anders dan wil ik de phil en teds gebruiken. Heb hem vandaag uitgeprobeerd. En hij beviel best wel.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow ok op die fiets. Jij ook aan de P&T, en was dat makkelijk te doen met 2 kids in die wagen? Heb heb zelf alleen als enkelvoudig gebruikt en dat ging goed, makkelijk te besturen en heel licht.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik vond hem erg makkelijk. Vind het babynestje nog wel een beetje raar maar Sam lag lekker te slapen onderin en Emma bleef ook lief zitten dus het ging ok.
    Ik heb mijn bugaboo ook nog. Daar was ik van de week mee op pad en dan zo een zitje met Emma achterop maar dat is niet super handig. In winkels gaat ze er steeds vanaf...

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik vindt hem ook fijn!
    babynestje slaapt lisa nu in snachts, de wieg vindt ze nog te groot en te open.
    ik heb het xl babynestje en heb er een zacht matrasje in gemaakt.

@draai vinden, manlief is nog vrij, dus zoalng dat zo is is alles nog anders.
    wel spannend als hij straks weer moet werken hoe dat dan gaat met de kids samen alleen..

ik mag bram ook nog niet echt tillen als het niet nodig is, manlief is daar erg streng in, dus ook dat is straks weer wennen...
    maar dat gaat vast goed komen..

aan lisa ben ik helemaal gewend, en bram ook, ookal zal het ook voor bram wennen zijn als papa weer werken is, dan moet hij echt de aandacht delen..

we zullen zien..

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok. Ik wil morgen op pad met de dames als het lekker weer is, ben benieuwd hoe het me afgaat. Welke P&T heb je en welke kleur?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg nee ken ik niet maar ik vind het wel echt een schatje!
    Sam heeft vanmiddag in zijn babynestje in de box gelegen. Vind het wel handig dat je dat babynestje zo eruit kan tillen...

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...had iets getypt...maar lees dat we meelezers hebben! Het enige wat ik nu dan maar zeg is dat ik het ook hoop! En dan weet je wel genoeg!

@Flut...ik heb het geprobeerd vanmiddag. Het was trouwens de enige klap die ik heb gehad. Ik kan niet goed zeggen of het nou beter ging of niet. Hij was erg dwars namelijk. Hij heeft me niet meer geslagen of agressief gedaan, maar hij ging heeeeeeel vervelend doen. Hij moest even op zn strafplek zitten en toen kwam hij er 73810461x vanaf. Maar goed...dat zal de leeftijd ook wel zijn! Hahaha!
    Enne..goed gedaan van Zoë! Hahaha! Hoe vond papa het om zo vroeg (maar wel heeeeeeeeeeel lief) wakker gemaakt te worden? Ga je zelf ook nog of niet?

@Hvj...het gaat heel goed eigenlijk! Ben nog steeds helemaal blij dat ik hiervoor heb gekozen...al moet ik stiekem toegeven dat kleuters misschien niet helemaal mijn ding is! Hahaha! Hoe is het met je meisje? Hoe vind grote meid het eigenlijk?

@Deb..ow dat lijkt mij ook handig idd...als hij dan in slaap valt hoe je je kindje tenminste niet in de wagen te laten. Dat was hier wel eens zo (die paar keer dan Finn wel in de wagenbak sliep) Maar goed...de wagen kan hier dus niet naar binnen, doordat de doorgang tussen de bank en de tv-kast net 1 cm te smal is! Hahaha! Dus dan kan je idd gewoon dat nestje eruit tillen! Ik zie het al helemaal voor me! Hahaha!

Vandaag een heeeeeeeeerlijke dag gehad. Eerst werd Finn pas om 9.30 wakker, toen hebben we om 11.30 lekker broodjes gegeten met zn drieën. Toen ben ik heerlijk door het zonnetje naar mn moeder gaan fietsen. Finn heeft daar toen heel kort geslapen, maar was wel heel vrolijk. Het zonnetje scheen nog steeds en toen zijn we naar de treinen gaan kijken, Finn heeft het ook 100 keer gezegd (trein kijkuh?) mn broertje van het station gehaald en toen lekker pannekoeken gegeten bij mn moesje. En toen op de fiets naar huis. En dat was zo schattig. Finn ging even vertellen wat we allemaal hadden gedaan. Trein kijkuh, Opa oma etuh, bruce (de hond) pietjuh (de kat) JAAAAA. Het was zooo schattig wat ie allemaal zei.
    Ow en mn moeder haar kat heeft baby's en daar was ie ook zooo lief mee! Hij ging ze helemaal kussen en knuffelen. Hij fluisterde en deed SSSSSST. En toen moest ie ze met rust laten van ons en zei mn moeder dat ze moesten slapen, pakt ie een dekentje en dekt ze toe...lekka slapuh!!! Zo lief! Hij zei ook tegen de hond 'lekkah?" toen hij hem een koekje had gegeven! Het wordt echt een kletskous!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hier een kleine meis die voor de derde nacht op rij krampjes heeft. Dus ik zit rechtop in bed met lisa op mijn buik. Ze wil alleen maar op haar buik liggen met speen in.....(geen slaap voor mij dus...gaaaaap...)

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Hvj: Goed uitrusten hoor fijn dat het met je meiden goed gaat.
    @ Mcg: Vervelend zeg die krampjes hopelijk zijn ze snel over.
    @ Sarah: Leuk zeg dat Finn zo kletst

Gisteren middag verjaardag gehad en ze hadden honden en Danian was er helemaal weg van en maar lachen en eten geven.
    Toen we thuis kwamen was hij ineens aan het rillen koorts gemeten voor het slapen gaan 39,5.
    Vannacht 2 keer wakker geweest en vanmorgen om 5.15 uur had hij 40 graden koorts:( dus maar een zetpil gegeven en nog geslapen tot 7.00 uur.
    Hij drinkt gelukkig wel melk.
    Net weer gemeten en hij had 38,8 dus heb de opvang maar afgebeld en kan dus ook niet gaan werken.
    Ben nu wel bang dat ik er naar mijn proeftijd uit lig, maar ga echt Danian zo niet weg brengen en manlief kon ook geen vrij nemen.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mcg, had je al verteld hoe je bevalling gegaan was? Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar het was erg heftig erna toch?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen dames,

meelezers... bah

McG; nog een beetje kunnen slapen?

Hoe is het ondertussen met danian, Tamtam? Wanneer loopt je proeftijd af?

Sarah, heeft Finn nog geen babypoesje mee naar huis genomen ;)
    Heb jij deze week ook vakantie, of al weer aan de studie/stage?

Deel Deze Pagina