hij ligt er net in... en is stil.. weer na 20.30 dus... @flut, hij gaat van vrijdag aaf tot en met dinsdag naar mijn moeder (heb weekend dienst) dus ik kan dan gelukkig bij tanken..
Hmm waar kan ik die kopen? Babys die sasha kan gebruiken als stoel lekker warm zitten denk ik! Aur, pfff coll ook zo bezig? Hoop dat hij nu lekker blijft tukken en morgen wat vroeger gaat slapen! Flutt! Als je hem hebt,Dan kom ik ook langs hoor! Wil ook een kijkje in de binnenkant!
Yeah....lisa werd om 4.45 wakker nadat ze om 20uur voor het laatst gedronken had. dus wij ook al lang kunnen slapen. Yeahhhhh.... Lisa dronk gulzig har eerste 80 cc via de fles leeg bij papa. Zonder problemen. Even leek ze genoeg te hebben mar wilde toch nog ff aan de borst voor een toetje. Helemaal trost zijn we...
@ Mcg: Wat goed! logisch dat jullie trots zijn @ Aurin: Beetje goed kunnen slapen? Hier weer tot 7.15 uur kunnen slapen, maar ik heb vanaf 4.00 uur elk uur gezien, dus heb ook een beetje hoofdpijn We gaan straks richting Emmen, want mijn broertje is jarig geweest en die viert zijn verjaardag vandaag.
coll sliep van 20.45 tot 07.45... wel goed dus maar vind die tijd van 20.45 maar niks vandaag znder middag slaapje proberen. zitten nu saamen raveleijn te kijken op rtl 4 dat vind coll zo leuk!
Aurin emma lag gisteren ook pas om 20.30 uur in bed. Ik vind dat juist wel een fijne tijd. Kan je rustig eten en zo
@deb, ik vind het echt te laat.. trek het niet om na mijn werk nog tot 20.30 of zelfs 21.30 soms met coll bezig te zijn.. ik heb ook echt even tijd voor mezelf nodig savonds, en dat gaat niet als hij dan nog zo laat op is. Hij ging altijd 19.00 of iets eerder of iets later.. maar nooit na 19.30.. daarbij eten wij om 17.30 dus dan is t nog 3 uur vermaken daarna... want zichzelf vermaken doet ie dan echt niet meer....
Zoë is met d'r babyborn aan het spelen, echt heerlijk om naar te kijken en te luisteren. Kleed ze 'm uit, zegt ze: 'baby heb koud!' Wil ze 'm weer aankleden, wat natuurlijk niet lukt. Zegt ze: 'kom inpiepen baby, lig eens stil, BEEBIEEEE nie zo draaien!'
Bedtijd: Hier uiterlijk om 20.00u, dan hebben we de avond nog een beetje voor onszelf . Heb ik een half uur om op te ruimen enzo voordat alle films en programma's beginnen
Coll vanmiddag 45 min laten slapen, want hij was echt kapot... Nu in bed.... maar tis weer een drama... staat te gillen in bed... (camping bed want zijn eigen bed komt ie uit en ben ik tot middernacht zoet) MAMA NEEE SLAPEN, COLLIN UIT!! MAMA!!! zucht...
@ Aurin: Vervelend zeg dat Collin zo moeilijk wil gaan slapen. Danian ligt er normaal om 19.00 uur in en slaapt ook meteen alleen nu ligt hij er net in, omdat we net terug zijn uit Emmen. Danian heeft in mijn ouders bed geslapen en dat ging helemaal goed. Gezellige dag gehad. Nu lekker op de bank hangen
jeetje lau, wat vervelend, en als jij bijvoorbeeld op zn peuterbed er naast gaat liggen, samen verhaaltje lezen en dan rustig gaan liggen, helpt dat misschien? weet het ook niet, maar zie dat dat wel is werkt..
@Lau: Heb je een vast ritueeltje voor het slapen gaan? Dat werkt hier goed, als we er slordiger mee worden gaat zij niet goed meer slapen..
nou meneer is om 19.45 zonder problemen gaan slapen heb hem daarnet ff rustig gemaakt, gevraagd wat hij wilde,... mauw kusje geven... dus gezegd dat we tot 19.45 met mauw gingen knuffelen, en daarna slapen zo gezegd zo gedaan.. geen problemen meer @flut, ja heb vast ritueel, gaat altijd zelfde en altijd goed.. maar goed als hij daarna niet wil slapen dan houd het ritueel op haha Zojuist nieuwe luiertas besteld.. de mijne heeft t begeven... riem kapot, binnenkant laat los (had hem gekregen dus was al paar jaar oud..) Maar zon tas is toch voor de opvang enzo wel super handig..
@Lau..hij is ook echt cool! Hahaha! Hoop trouwens dat je snel je draai weer vind, zo met dat gedoe over Collin zn vader! Balen hoor! @Tam...Finn doet ook vaak elke dag hetzelfde...en hij speelt ook veel zelf! ik ben er niet alleen om hem te vermaken! Hij kan ook heel goed zelf spelen, gelukkig! Hetzelfde is nu ook niet erg, van herhalen leren ze juist. Heb ik nu op school moeten leren voor mn tentamen! Dan oefenen ze goed de vaardigheden. Zo krijgen ze alles onder de knie. Als je elke minuut wat anders aanbiedt, wennen ze niet en raken ze in de war. @Snieke...ja het gaat wel goed eigenlijk. Het gebruikelijke 'nee' is er wel...en hij gooit soms nog wel...maar al veeeeeeeeeeel minder! Hij kan alleen zo gillen af en toe joh! NIet eens als hij boos is...soms ook zomaar! Echt raar...weet ook niet zo goed wat ik er mee moet! Maar goed...als dat het enige is...ben ik helemaal blij! @McG..wat goed van Lisa!!! Fijn hoor dat het zo goed gaat! @Deb en lau...ik vind dat ook geen slechte tijd...Finn vandaag ook...maar dat was omdat we bij mn oma in het ZH zijn geweest. Normaal ligt hij tussen 19.30 en 20.00 als hij om 19.00 op zou liggen moet ik om 17.00 eten...en dan ben ik vaak nog niet thuis en heb ik echt nog geen trek! Als ik stage heb gehad (6.15 opstaan) dan gaat ie nog niet super vroeg naar bed. Morgen ook...dan breng ik hem om 7.35 naar het KDV en haal ik hem om 17.00 ongeveer op en dan vind ik het wel lekker dat ik nog ff bij hem ben. Anders is ie alleen maar bij het kdv en niet bij mama! Steef werkt haast altijd 's avonds..dus het eten moet ook nog gemaakt worden na 17.15 als ik thuis ben. @Flut...hahaha idd...20.30 beginnen alle leuke dingen! Hahaha! Zo doen wij het ook! @Lau...wat Sue zegt...zo doe ik het ook...Samen lezen..en dan nog ff bij hem zitten of liggen. En dan blijft ie wel liggen...anders komt ie er ook uit. Wel fijn dat ie nu slaapt! Lastig vind ik het soms...als ik niet precies weet wat ie wil...ben blij dat ie zich nu al meer kan uitdrukken hoor!
@sarah, ik doe dat ook... tandjes poetsen, samen boekje lezen, samen lichtje uit, muziek dingetje aan, even er bij zitten.... maar zodra ik opsta, komt ie er al uit.. en dat gaat rustig 3 uur door... hij vind dat prachtig... ik leg hem terug, zeg niks, geen licht aan, geen muziek, maar pfff.. hij houd vol! Maar goed camping bedje is nu nog een uitkomst, moet hem niet te lang laten gillen, of als ie wakker wordt, want hij klimt daar ook uit met slaapzak als ie echt de kolder in zijn kop heeft...
aurin lijkt me zeer frustrerend... hier is het bedritueel bewust heel kort. Ik geef dr vitamine d druppels en dan doe ik haar slaapzak aan op de commode terwijl zij haar tanden "poetst" daarna poets ik nog even snel na, leg haar op bed, kusje van haar apie (knuffel), speen in en muziekje aan en ze slaapt... ik heb daar echt geluk mee.
@Lau...lastig joh! Je zou haast een kooi maken! Hahaha! Grapje natuurlijk! @deb...owww vitamine D....dat heb ik al even niet gedaan zeg! Hahaha!
sarah officieel "moet" het tot 3 jaar maar in de lente/zomer vind ik het eigelijk onzin. Ik geef het vooral omdat mijn kindjes natuurlijke een donkere vader hebben en die hebben meer vitamine d nodig. Maar verder vraagt Emma er echt om want ze vind die druppels heerlijk. Ik druppel ze ook zo in dr mondje. Ze roept al echt: "ruppels"