Haha hier ook een 'pietamientjes' fan! Bedritueel is hier: schone luier, slaapzak aan, 2 minuutjes rondlopen met Zoë op m'n arm en zodra ze gaat duimen leg ik d'r in bed. Muziekje aan en dan zeg ik: 'truste, love you!' en dan zegt zij: 'Lafjoeeeeeeee lekker slapie doen!'
Pff vanochtend voor het eerst misselijk geweest. Was vergeten hoe vervelend dat was, bah! Maar goed, ook wel een beetje een geruststelling Het wordt weer lekker weer vanaf woensdag!
nou breekt mijn klomp... Coll bij de gastouder uurtje geslapen tussen de middag... Komt net bij me zitten, Collin lapen, zooo moe mama! uhh oke? Dus ik hem naar bed gebracht.. en tot nu toe is het verdacht stil, en komt er ook niet uit.. (ligt in zijn ledikant)... zou hij echt zo moe zijn??
He meiden, hier druk bezig in het huis. De twee kinderkamers zijn klaar om morgen behangen te worden, mijn pa en zijn buurman komen dat doen. Maxime heeft pfeiffer, vandaag de uitslag gekregen. Ben er op zich wel blij mee want dat verklaart die dikke klieren, moeilijk in slaap komen en zijn vermoeidheid en bleke koppie overdag. Over een paar weken nog eens testen of het al minder is, maar heb al wel het idee dat het wat beter gaat. Hij is zo blij in ons nieuwe huis, met de tuin die erbij zit en het speeltuintje voor, ik heb niet het idee dat ie het oude huis mist. Hij vond het wel raar dat we zondag de planken van de muur hadden geschroefd, oh oow! zei ie. Vandaag nog lekker bami met koekkoek gegeten, volgens Maxime. Is net zoiets als nasi met uil.
Jeetje...pfeiffer...hoe komt ie daar nou aan??? Lekker hoor...klussen! Fijn dat je hulp hebt! Koekkoek...jammie! Hahahaha!
@snieke, arme maxime, pfeiffer... jakkes, hoop dat ie snel minder moe word! Ik heb t gehad toen ik 15 was... is geen pretje Wat super dat hij zich zo thuis voelt, en jullie de kinderkamers al kunnen gaan behangen. Voelen jullie je ook thuis? wij komen wel op housewarming/kraambezoek hoor! (als dat mag ofcourse)
Tuurlijk aurin jullie zijn van harte welkom, ik woon best dicht bij jou nu. Sarah het schijnt dat heel veel mensen het al krijgen op de peuterleeftijd, maar dat je het dan vaak niet weet. Dikke klieren, keelpijn, hangerig, moe, welke peuter heeft dat nou niet eens. Het viel mij op dat ie zo'n dikke knobbel in zijn nek had, en nou was er bij mijn oom net kanker vastgesteld dus daar was ik dan ook meteen bang voor. In ieder geval, onze huisarts wilde voor de zekerheid toch bloed laten prikken, er zullen genoeg huisartsen zijn die zoiets hebben van, kijk maar aan het gaat vast wel over. En dat gaat het ook wel weer. Meestal zijn die ukkies er sneller overheen dan die pubers Flutter is misselijk zag ik, ik hoop dat het niet te erg is. Voor de rest al kwaaltjes? Lollig trouwens al die slaaprituelen, iedereen weer wat anders. Hier zijn we niet zo heel consequent, luier, tandenpoetsen (meestal dan), liedje zingen of boekje lezen of dag zeggen tegen de knuffels of meteen erin als ie heel moe is. Hij heeft 2 muziekjes en die moeten SAMEN aan! Dan zeggen we slaap goed, en zegt hij slaap goed! Daaaaaag!
@ Snieke: Jeetje Pfeiffer hopelijk gaat het snel wat beter. Wel fijn dat hij zich thuis voelt in het nieuwe huis. @ Aurin: Is Collin goed gaan slapen? @ Flutter: Vervelend die misselijkheid, maar nu ben je vast wat geruster. Hier voor de 4e nacht slecht geslapen en dit keer door Danian. Om 1.20 uur lag hij te bonken best hard ook, dus heb hem goed gelegd en om 4.00 uur hoorde ik hem neuriën, maar dat duurde gelukkig niet zo lang. Hij ligt nu nog in bed ik hem ook tot 8.00 uur gelegen, maar ben nog zo moe. Vanmiddag met Danian maar ff gaan liggen.
Coll heeft geslapen van 19.30 tot 7.30 prima dus! Het tussen de middag minder slapen is dus wel een goed idee...
goedemorgen dames, gister bij de kno arts geweest met bram en bram wordt volgende week dinsdag al geopereerd aan keel en neus amandelen, en moet nachtje blijven ivm jonge leeftijd en kans op nabloedingen.... fijn dat het zo snel kan, eindelijk, hij blijft moe, eet slechter, stront verkouden, ademt moeilijk enz..... dus hoognodig, maar volgende week al. pfff ook wel weer snel.. alles beetje aan het organiseren, veel proberen te kolven, voorraad aanleggen... want ik wil mee naar de ok, en manlief blijft slapen, oma heeft 2 dagen vrij genomen om te helpen, ook met lisa.. pff dan is bv wel ff "lastig" als je nog geen voorraad hebt... maar komt vast goed.. spannend maar eindelijk gaat er bij het kleine ventje verbetering komen, als zal het wel een zware week voor hem (en mama) worden, de operatie en het herstel.... ben benieuwd...
Ow heel veel succes McG!!!! Bij het dochtertje van mijn vriendin (3 maandan jonger dan Finn) is deze ingreep vorige week gedaan. Het was bizar hoe snel ze herstelde...maar de arts zei dat dat bij kleintjes heel vaak is! Mijn vriendin had er meer last van gehad dan haar dochter zelf! Succes!
@Lau...vergeet ik helemaal...Finn slaapt de laatste week ook haast niet meer tussendoor. maximaal een uurtje. Dus wie weet is dat het bij Collin ook wel. Nu ook weer maar 45 minuten...maar hij is verder niet meer moe of chagerijnig ofzo!
datum prikker rond gestuurd,... voor degene die hem niet gehad hebben en wel mee willen... pb me even!
@ Mcgucces hopelijk hersteld hij snel Hier weer een gebroken nacht gehad Het ging een dikke week goed met slapen met Danian elke keer rond 7.15 uur wakker, maar sinds gisteren hoor ik hem 's nachts weer en is hij 's ochtends weer vroeg wat het toch is. Morgen ga ik naar de orthopedagoog, dus hopelijk heeft die tips. Vrijdag gaat Danian ook naar de opvang, maar heb ik nog een dagje vrij dat heb ik ff nodig en dan ga ik misschien ook wel naar de HA, want die vermoeidheid begint me echt op te breken moet me echt tot dingen zetten. We gaan straks bij mijn vriendin en haar dochtertje van 2 weken oud op visite
Even een teken van leven van mij Het is hier erg druk, ze zijn volop bezig met het bouwen van de schuur en er is maandag longkanker geconstateerd bij mijn tante, niet meer te genezen . Dus wil er ook voor mijn moeder zijn die er natuurlijk flink van overstuur is. En ik ben zooooo moe door de hormonen.. Goed excuus om jullie even te verwaarlozen toch?