@flutter, jeetje sterkte meid!!! "gelukkig" heb je flink zwangerschap kwaaltjes, maak je je daar niet te druk over... knuffel
wat een rot nieuws flut, heel veel sterkte ook voor je mams natuurlijk! jeetje en dan maxime pfeiffer en kleine bram onder het mes, heel veel sterkte allemaal!!!! liefs van ons pffff gaat hier trouwens wel spannend worden vind ik nu, maandag naar de echo.. vandaag nog even test gedaan cb, en gaf 3+ aan (dus hoogste) en best snel, zegt niks maar toch vind ik het een fijn gevoel dat er niet ineens 1-2 opstaat ofzo..
mcg opgezette klieren in de nek, lichte verhoging, keelpijn, opgezette amandelen (en daardoor moeite met slikken), en vooral heel moe. Hij kan van 12 u tot 4 u slapen en dan nog moe zijn.
@bloem, spannend, duimen draaien overuren hier hoor!! @de rest... reageren jullie aub even op de datum prikker (als je hem hebt gekregen en wil komen! niet gekregen? pb me even met mail adres! of wil je niet? laat me dat ff weten dan haal ik je uit de lijst)
sterkte met bram trouwens! en flut ook met je tante. en dan bloem voor maandag... ik duim ook! hier gisteren naar de gyn geweest, en voorlichting in het ziekenhuis in belgie, was echt super geregeld. Ik heb er vertrouwen in. pinkie was weer goedgekeurd, de boel zat nog goed dicht vanonderen, en de placenta en het vruchtwater waren ook nog goed moet wel weer aan de ab voor mijn bacterie maar goed niks aan te doen. Maxime is nu bij opa en oma, en morgen komen de verhuizers inpakken, spannend! zo nu nog lekker douchen en dan op tijd mijn bedje in.
aurin ga maar niet van mij uit hoor, tis denk ik te dichtbij mijn uitgerekende datum. mcg lijkt er inderdaad op, je kunt bram ook laten testen maar goed genezen kun je het niet. alleen opletten dat het overdraagzaam is via speeksel.
@snieke bram zijn klachten kunnen ook zijn door zijn keel neusamandelen die eruit moeten,... dus wacht ff af, en onthou t
hi dames, hier druk bezig met mondelingen Nederlands en Duits... dus druk, druk, druk. Volgende week praktijkexamen (per klas een hele dag) en dat is nog veel erger. Vooral het nakijkwerk... Snieke, goed te lezen dat je een goed gevoel hebt bij België en bevallen. +3 op de test van Bloempje... duim duim duim... moet goed komen!!!! Flutter, veel sterkte met het nieuws van je tante!
Hm wij hebben de gordijnen al afgehaald gister, dus nou ben ik al wakker. Mcg inderdaad ka ook van de amandelen zijn, hopelijk gaat het over als die verwijderd zijn. Hoi Marloes, ik dacht nog die heb ik al even niet gezien. Hou je het goed vol met de examens en de zwangerschap? Deb het schiet echt op nu ja, we gaan met Pasen naar belgië
@snieke, goede morgen fijn zonder gordijnen hier was coll om 5.30 wakker.. kroop bij mij in bed.. heb hem terug gelegd in zijn eigen bed en heeft geslapen tot nu net, heb m wakker moeten maken want moeten zo weg, ik moet werken. hij heeft weer een loop oor... komt een bende uit, gatver! nu weer aan de druppels dus.
goedemorgen. bram wilde gister om 16.15 naar bed, zo moe, uit zichzelf, das bijzonder, vanmorgen moest ik hem om 7 uur wakker maken... om 21 wel ff fles gegeven, maar sliep gelijk weer verder... hij had het nodig dus... arm ventje... net 140 cc gekolfd in 3 min, toen maar gestopt omdat lisa ook zo nog moet drinken... kolven gaat steeds beter dus... verder geen plannen, relaxdagje met lisa tot 14 uur en dan bram halen.. doe bram wel naar de go, omdat hij daar afgeleid is met spelen met kindjes en dan vrolijk is terwijl hij thuis nu weinig te genieten is.... voor hem en mama dus beter zo...
@ Aurin: Fijn dat Collin nog geslapen heeft @ Marloes: Klinkt als veel werk dat nakijken succes er mee @ Snieke: Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij België en dat alles goed gaat met de kleine @ Bloem: Ik duim voor je maandag @ Flutter: Sterkte Hier weer een nachtje door kunnen slapen tot 5.00 uur toen was ik wakker. Om 5.30 uur ging man lief er uit en om 5.45 uur hoorde ik Danian. Hij heeft wel zachtjes gedaan tot 6.30 uur dan mag hij bij ons in bed. Vanmiddag naar de orthopedagoog Danian gaat dan even naar mijn schoonmoeder. Zo boodschappen doen en huishouden.