HEEEEEEL VEEEL SUCCES!!! Ga snel verder lezen... maar ik duim Een klein gedeelte (ik ook) heeft de lerarenopleiding gedaan. Ik dus Duits...
helaas meiden.. t mocht niet zo zijn.. wel vruchtzakje en dooierzakje maar geen hartactie, morgen om 15.00 uur naar de gyn, voor verdere actie..
bloem neee!!! wat vreselijk voor je meid. Ik krijg er gewoon tranen van... vind het echt heel erg voor jullie... hier alles ingepakt voor de vakantie. We zijn er klaar voor. Ik spreek jullie over een weekje weer... mcg heel veel succes met brams operatie! Ik zal aan jullie denken!
ach nee, ook al hield je er al rekening mee... hoop op een goede echo blijf je toch houden. Dikke knuffel meid
je hebt trouwens nog een pb Aurin... drukte gisteren op het bolletje voor de nieuwste berichten en kwam dus bij die van McG... die van jou dus overgeslagen... dus bijdeze als nog een voor jou
@Marloes...ja moet daar volgend jaar een keuze in maken dacht ik. Ik heb alleen echt nog geen idee. En van wat ik hoor uit de praktijk, kijken ze er vaak amper naar! Enne...ik wacht denk ik geduldig af...hahaha..wil graag helpen....maar hou ook van verrassingen! Hihi! @Emme...ja ze zijn zeker leuker...of ik vind ze iig leuker! Haha! Maar nog steeds niet helemaal mijn ding hoor! Vandaag ook...dan kletsen ze zoooooooooveel en zijn ze zooooo druk. Dat vind ik zo lastig joh! Het zijn 27 stuiterende energiebonken! Hahaha! Maar het komt wel goed! Het gaat ook goed gelukkig! Wat goed dat Jort zo zijn best doet! Echt schattig! @Flut..alvast gefeliciteerd!!! @Bloem..Finn heeft ook de afgelopen dagen heeeeeeeeel erg gehoest...en vanaf vannacht is het een ziekig vogeltje...zo zielig! Hoge koorts en echt helemaal geen energie. Arm mannetje...hoop dat Sasha niet zo ziek wordt! Owww...nu lees ik het slechte nieuws...Jeeminee...meis toch! Getverderrie! Ik word er helemaal verdrietig van voor jullie! Dikke kus! @Lau...ja heb wel interesse...maar zoals gewoonlijk weet ik nog niet of ik kan. Hangt af van Steef zn werkt natuurlijk. En van waar het is. Dus ik kan nog niet echt iets invullen. Weet alleen dat ik 1 mei liever niet wil doordat ik de 29e jarig ben en de 30e koninginnedag is. Zal ik heb toch in vullen dan? Finnetje is dus best ziek. Zielepiet! Hij heeft maar 5 minuten gespeeld vandaag. Verder alleen maar gehangen. Hopen dat de koorts gezakt is morgenochtend!