@ Jolan, wat superleuk nog een kleine meid erbij Stond toevallig in het ad dat mensen met 2 dochters het gelukkigst zijn
heerlijk dagje gehad, Milan (zoontje van vrienden, vriendje van coll, maandje jonger) hele dag hier geweest.. was echt onwijs leuk, wat een stel! Leuke visite gehad, leuke kadoos, vooral geld voor tafel en stoelen voor op balkon, en bon voor tuincentra voor planten aan t balkon. En een high tea om samen met vriendin van me te gaan doen! Heerlijk nog wat leuke planten en bosje bloemen
Bram gaat "goed" wil niet heel goed drinken nog, pijn natuurlijk. Mcg man slaapt bij hem, en hij slaapt geloof ik goed nu. Mcg is thuis, moe, met Lisa alles goed!
Dank je wel Aurin!!! en toen was McG er ook al weer. Hopelijk mag Bram vandaag weer snel mee naar huis!! Ging het allemaal goed op de OK?
Ben ik ook weer eens, kennen jullie mij nog? @Sarah: Hoe is het met Finn, weer een beetje opgeknapt? @Aurin: Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Leuk cadeeau, een high tea @Mcg: Hoe gaat het nu met Bram?
Hier gaat alles goed, Zoë is heerlijk aan het peuterpuberen. Gemiddeld 10 driftbuien per dag, maar dat gaat weer over he Heb over 2 weken een kennismakingsgesprek bij een kdv, Zoë is er echt aan toe om met andere kindjes te spelen. Ze vraagt er ook dagelijks om.. Dus wil haar nu al 2 dagdelen naar het kdv brengen, ipv wachten tot december voor de psz (als de baby er net is). Hopelijk is het een leuk kdv en is er plek op de dagdelen die ik wil. Zijn er hier trouwens mensen die hun kindje alleen 's middags naar het kdv brengen? Hoe doen jullie dat dan met het middagslaapje? Met baby in buik gaat het ook goed denk ik. Weinig klachten in vergelijking met mijn eerste zwangerschap. Volgende week donderdag de eerste echo, errug spannend!
@flutter, hier zijn geen kdv's die halve dagen doen... dus zou het niet weten! en tuurlijk ken ik je nog!
ik zou Zoë dan iets eerder laten slapen thuis... maar mijn ervaring: slapen doen ze beter thuis dan op het kdv... spelen is veel leuker! Prijstechnisch kan het ook nog veel voordeliger zijn dan de psz he..
mijn werk gaat goed joh!! LG begon vanmiddag over gesprek binnen kort, omdat mijn contract 1-8 afloopt.. en zij half juli tot begin aug op vak is, wil ze t nu al regelen oftewel ik gok op verlening, of vast contract?? Ook maar ff kijken of ik iets meer uren, of 0 uren contract op andere afdeling kan krijgen, of opleiding?? Gaat zo goed