~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

@MCG, hopelijk gaat het nu stukken beter met Bram. Beterschap!

@Flut, weet niet of ik je al gefeliciteerd heb maar bij deze alsnog van hart met je zwangerschap. Geniet ervan!

@Aurin, fijn om lezen dat het goed gaat op het werk!

@Bloempje, balen meid. Sterkte ermee en een dikke knuffel!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

welkom moedertjuh, leuk dat je mee komt schrijven...

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je McG :)

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hoi moedertje! ;)

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen...

hoe staat t met de meeting...????????

hier gaat t redelijk,
    bram lijkt eindelijk iets op te knappen na zijn operatie,
    wat een zielig ventje is het zeg,
    hij wilde echt niet drinken..dus afgelopen dagen moesten we hem dwingen, in de houdgreep met een spuitje met water in zijn mond spuiten... boooos booos dat hij was, gillen en adem in houden tot hij blauwe lippen kreeg..pff zo kende ik hem niet...
    maarja het moest ivm kans op nabloeding...echt vreselijk om te moeten doen en hem zo te zien....

maar sinds gistermiddag lijkt het beter te gaan (onder invloed van de nodige pijnstilling)
    gelukkig hadden we 2 dagen hulp van mijn Smoeder en gister en vandaag van mijn Moeder...
    Want het heeft me echt gesloopt, ook icm lisa.. gebroken nachten, stress, zieknhuis, bram enz... ik zat er gisternacht echt doorheen... ik wilde echt ff dat ik niet meer bestond...pfff, maar nu gaat t beter..
    lisa heeft de nacht van 23.30 tot 5.30 geslapen.... super dus...
    verder doet lisa het ook super, drinkt goed, slaapt goed, is tevreden, lacht bewust en kletst soms al wat terug. ze wordt al wijs! en groeit HARD!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goedemiddag meiden,

kom even spieken hier. Emma, reno en sam liggen te slapen op de kamer dus kom ik hier maar even spieken :D

wat fijn dat de operatie goed is gegaan mcg!
    lijkt me ook niet leuk om dat water in zijn mond te moeten spuiten...

aurin nog gefeliciteerd met je verjaardag!

bloem hoe is het nu?

Hier alles ok. Vliegen met de kleintjes ging goed. Maar Emma viel net in slaap toen we gingen landen en werd vervolgens niet meer wakker hihi. Reno heeft haar dus de hele tijd getild en ze sliep gewoon verder...
    Emma vindt het strand en het "Jembad" geweldig. En ze blijft s avonds best laat op en als ze dan moe is dan doen we sam in de draagdoek en leggen we haar in sam zijn reiswieg. Het past nog maar net maar ze vindt het heerlijk. Toch een voordeel dat ze klein van stuk is...

Nou, ik ga nog even verder kijken op het forum en dan weer lekker van het zonnetje genieten... tot snel!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och die arme Bram (en mama natuurlijk).
    Fijn dat ie nu wel aan de beterende hand is.
    Lief hoor, hulp van je schoonmoeder.
    Knap van Lisa!

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat jullie het zo lekker hebben meid!
    Aaah dat lijkt me een super schattig gezicht, Emma in de reiswieg:)
    Geniet nog maar lekker!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    :(volgens mij heb ik wat gemist, maar wie ben jij:)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zal je een pb sturen...

11. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beetje stom van me dat ik zomaar binnen kom vallen ;), zag de titel juni 2009 mama's en dacht daar kan ik wel meekletsen (als jullie het goed vinden natuurlijk :)) aangezien ik ook een kleine heb van juni 2009 :)

Ik ben dus ook een juni 2009 mama :D

@McG, is ook niet makkelijk een peuter dat geopereerd is (is altijd sneu als die kleintjes ziek zijn :() en dan ook nog eens gebroken nachten door je baby. Een digi knuff kan je wel gebruiken denk ik.

@Debby, wat leuk op vakantie met je kids. Geniet er lekker van, zo te lezen heeft Emma het heerlijk naar haar zin. Aaah wat cute Jembad :D

@Aurin, dank je :)

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Zwaait ff, nog altijd zwanger ;)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Wij hebben een baby erbij in de fam!! Mijn nichtje is bevallen, mijn achterneefje heet Destin :) alles goed!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Ja dat kan idd ook, dat ik d'r van 11.00 tot 12.00u laat slapen ofzo..
    Zou dat voordeliger zijn ja? Psz valt nu toch ook gewoon onder de kinderopvang? Is hier zelfs van hetzelfde bedrijf!

@Aurin: Wat fijn dat het zo goed gaat op je werk! Geeft zeker wel rust, eindelijk een baan waarbij het allemaal lekker loopt :)

@Moedertje: Thnx en welkom!

@Mcg: Ai klinkt vervelend dat water geven onder dwang. Gelukkig zijn ze nog op een leeftijd dat ze het wel weer vergeten!
    En Lisa al echt aan het lachen en kletsen, wat gaat dat snel joh. Tijd voor een lach foto :D

@Deb: Klinkt als een heerlijk relaxte vakantie! Emma in de reiswieg? Fotoooo :D

@Snieke: *Zwaait terug*

@Aurin: Wat leuk, gefeliciteerd!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben besloten onze poes terug te brengen naar het asiel. Zodra er iets van stof op de grond/tafel ligt plast ze erop. En iedereen weet dat er weleens een dekentje, shirtje o.i.d. rondslingert als je kinderen hebt. Echt geen doen, heb nu Zoë's volgepiste ballenbak en lappenpop weer weg kunnen gooien.

En toen ik visite kreeg van een vriendin met baby kon ik ze nog net op tijd uit de maxi cosi jagen, wilde net gaan plassen. Te ranzig!

Baal er wel van omdat ze verder heel lief is :(

Donderdag eerste echo, vind het zoooo spannend!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien het beste voor de kat dan Flutter!!

voor de psz krijg je niks terug van de overheid. Voor het kdv wel en zeker bij meerdere kindjes krijg je veel terug.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb oorpijn... donderdag zat mijn linker oor dicht, gisteren allebei en nu rechts... trekt door naar m'n wang (zal wel neusholte zijn...)

bah

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

Arme poes, maar alles onderpiesen is ook niks, dan zou ik deze keuze ook gemaakt hebben, jammer zeg..

@marloes beterschap,
    hier ook keelpijn, weet ik een klein beetje hoe bram zich voel al heeft hij het 10 keer erger!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aurin gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, wat jammer van de poes :S maar idd, zo kan t ook niet..

Deel Deze Pagina