~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben je al in België?

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Nee nog niet, met Pasen. Nog druk bezig met huis op orde krijgen.

Balen van de kat flutter, toch een kitten proberen?

Aurin gefeliciteerd!

Oe het eten is klaar. Alle klussende hoogzwangeren aanschuiven haha!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoor ik daar al bij... nee nog niet he ;)

Hoe gaat het klussen?

heb je trouwens een tel.nummer van een van ons? In België moet je toch standaard 5 dagen in het ziekenhuis blijven? en we willen natuurlijk wel baby nieuws ontvangen he ;)

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Nee geen kat meer voor ons, ben er van genezen..

Eens met Marloes, je moet ons op de hoogte houden! ;)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sarah, wat is de kamer van Finn gaaf geworden!!!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

Super gaaf...jaloers.....

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zeker super vette kamer heeft finn!

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Oei die kamer wil ik ook zien! Op hyves?

Ik heb wel mijn iPhone mee dus kan hopelijk gewoon op het forum. Maar misschien goed als ik van iemand een nummer krijg voor het geval dat? Stuur maar ff een pb.

Klussen gaat de goede kant op, moet helaas wel terug naar de Ikea want de gordijnrails passen niet. Ik wil deze week nog een paar dingen in de babykamer doen, en dan is de rest voor mijn man terwijl ik in België zit :D

Mac hoe is het met brammetje?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als dat alles is Snieke, een verkeerde rails, dan gaat het goed!

Heb je pb gestuurd.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Jammer van de rails snieke, maar wat marloes zegt, als dat alles is! en de ikea is niet zo ver toch ;)

hoe voel jij je marloes?

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het kamertje staat idd op hyves. Ben er zooooooo trots op! Beetje jammer dat ie deze week amper op zn eigen kamer slaapt! Ik hoop dat het, nu hij zich weer wat beter voelt, wat beter gaat en dat ik lekker languit in mnbed kan! Hahaha!

@Snieke...owwww spannend allemaal hoor! Ga je alleen naar België of gaat Maxime met je mee?

@Flut..jammer van de poes! Maar as het niet gaat dan gaat het niet! Overal pies is ook niets hoor!

Vandaag bij mn vader geweest. heerlijk! Maar ik zit wel helemaal onder de uitslag! Had al een poos last van blaasjes en vlekje op mn handen, maar zit nu helemaal onder!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, hoest nu met finn? aan t opknappen weer? hoop dat ie snel weer lekker slaapt! Balen va je uitslag, hoe komt t/

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed! op de verkoudheid na, maar dat is maar bijzaak he...

volgens mij hier helemaal niet meer vertelt...:)woensdag weer een groeiecho gehad en uk is weer groot. Woog bij de echo al 1500 gram (1000-1100 is normaal)... en die van mij gaan altijd extra groeien tijdens mijn verlof... dus maar goed dat ik pas stop met 36 weken ;)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is je vader weer thuis, of nog niet?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @marloes, weer een lekkere flinkkerd dus!! leuk hoor :D

16. Emme

Emme Niet meer actief

Ik vond het in ieder geval fijn dat je iets had om 'vast te pakken' ;) Lars was zo tenger... Nou ja, dat zijn ze nu allebei eigenlijk wel. Jort ligt ook weer veel hoger in de lengte- dan in de gewichtscurve.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sarah: Mooi kamertje hoor

@ Marloes: Weer een flinke dus, maar als het gezond is maakt het niet uit.
    Danian was ook flink bij de geboorte maar dat zou je nu ook niet zeggen;)

@ Debby: Fijn dat het goed is gegaan met vliegen en dat Emma het ook zo naar haar zin heeft.

Verder weet ik het ff niet meer:)

Hier gaat alles goed.
    Gisteren naar de Efteling geweest en Danian vond het erg leuk.
    Hij had alleen in de auto een uurtje geslapen, dus hij was op een gegeven moment wel erg moe.
    Hij slaapt goed de laatste dagen.
    Vanmorgen wakker moeten maken en zaterdagmorgen ook om 8.15 uur wakker moeten maken.
    Werk nu ook op vrijdag en ik kreeg zelfs complimenten dat ik goed schoongemaakt had, dus dat gaat goed.
    Ga zo ook werken.
    Fijne dag iedereen.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb al gezegd... 9 pond was er met 1 perswee uit, dus een pondje extra lukt ook nog wel... maar dan moet 'ie nog wel even draaien, want in stuit ga ik dat niet doen.

en idd... lekker om vast te pakken...
    Thom was ook een reus en nu gemiddeld... heeft gisteren zelfs nog in de tummy tub gezeten en een lol dat 'ie had.

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...het gaat gelukkig alweer beter! Alleen heeft ie zo'n last van dromen 's nachts! Hij wordt helemaal bang en bezweet wakker elke nacht! Mijn broertje had dat ook en die slaapwandelde ook. En ik ben bang dat ik dat bij Finn ook al een keer heb gezien.

@Marloes...Ja hij is al weer een poosje thuis. Het ging in het begin niet zo goed...maar nu gelukkig wel. Hij is wel voor 100% afgekeurd nu voor minstens een jaar. Hij moet eerst gaan herstellen en dan kijken ze wel verder. Gelukkig gaat het beter met hem nu hij zich daar niet meer druk over hoeft te maken!
    En met zijn medicijnen voor de ADHD gaat het ook goed. Dat was ff wennen...maar nu heeft hij gewoon wat meer rust!
    Enne...ik hou van grote kindjes! Hihi!
    Jij bent ook alweer bijna 30 weken...jeetje!

Morgen naar de dokter voor mn schurft! Hahaha! Neem Finn maar meteen mee...die heeft weer plekken die niet wegwillen. Wat een kneuzen! Hahaha! Maar ja..ik zeg gewoon dat het door mn moeder komt...die heeft een huidziekte.
    Ik moet ook voor controle voor mn KNO-gebied. Ik kan al 3 jaar niet door mn neus ademen en zit altijd verstopt. Nu had ik medicijnen en die moest ik 6 weken prberen maar helaas is er niets veranderd!

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Zo zie je maar geboortegewicht zegt niks. Hier een mager manneke dat het sinds zijn geboorte op een schransen heeft gezet. Hij zegt nu steeds 'mmmm lekker!' als ie zelfs maar een foto van eten ziet haha. En het is hem ook aan te zien trouwens.
    Deze baby heeft trouwens een goede dikke placenta, en heb de laatste tijd zelf ook goed kunnen eten dus heb er hoop op dat deze wat spekjes heeft!

Sarah valt wel mee toch met die kneuzen, gewoon naar de dokter gaan daar zijn ze voor :)
    Hier ook combinatierecepten tegenwoordig, haha.

Zo Maxime is op het Kdv, nieuw bed is geleverd, ik ga nog een stukje behangen. Moet de overgordijntjes op de babykamer nog inkorten en ophangen, en mijn vader komt straks de plinten nog zetten dan is de babykamer af :) lekker op tijd.

Deel Deze Pagina