dat kan niet Aurin... daar hangen al letters aan de muur keek net in het eerste topic juni '09 en over 2 dagen wordt Niek al weer 2!
Haha nee die hangen nog niet hoor! Krijg nog bezoek vanmiddag. Maar ik heb hier nog geen internet en foto's uploaden gaat niet met mijn foon.
Ik heb vanaf vrijdag een andere auto! en mooie leuke zwarte peugot 106 uit 1996. lekker klein en zuinig, goed onderhouden, dus voorlopig een kosten aan hopelijk!
MvM is net geweest, ze waren me vergeten?! Morgen eerste echo, ik ben zooo zenuwachtig.. Willen jullie voor me duimen morgenochtend?
@flutter, staat ze netjes :S nou kan je iig als nog kannen gaan vullen! En tuurlijk duim ik voor je! Ja heb vanmorgen met mijn vader samen proefrit gemaakt, snelweg, hobbelweg alles prima bakkie, reed super!
@Flut///ik duim!!!!!! Gisteren dus bij de dokter geweest...Finn heeft oorontsteking en heeft nu antibiotica. Het gaat gelukkig al een stuk beter. Voor zn eczeem heeft hij voor de eerste keer hormoonzalf gekregen. Het was echt te erg nu en die zalf werkt echt snel. Het wordt nu al minder! Bij mij is het ook eczeem...dus ik heb ff pech! Haha! En ik mag 29 april (op mn verjaardag) naar de KNO-arts. Hopen dat die wat voor me kan doen! En dan nu....WEEKENDDDD!!!! Hahaha!
Dank jullie! @Lau: Dat je maar veel veilige kilometers mag gaan maken met je nieuwe auto! @Sarah: Oorontsteking én eczeem, arme Finn! En jij ook al eczeem.. Jeukt het ook? Hoop dat Finn er overheen groeit, mijn broertje had het ook heel erg tot de puberteit. En nu helemaal niks meer!
@sarah, arme finn, goed dat je er naar hebt laten kijken, coll krijgt ook hormoonzalf, ook exceem, zolang ik daar maar mee smeer gaat t prima.. Op je verjaardag naar de kno, leuke kado
hoi meiden, ik ben weer thuis. We hebben het echt heerlijk gehad! de meeting 14/15 mei maakt mij niet uit welke dag, ik kan allebei. Dus wat mij betreft gaat het zeker door. Komen jullie naar mij? Of zullen we ergens centraal afspreken. Ballorig werd het niet voor mcg geloof ik he? Kunnen ook gewoon bij iemand afspreken die een speeltuintje in de buurt heeft als het mooi weer is? Hier zit een klein speeltuintje op peuterloopafstand... @marloes weer een zware jongen dus... heerlijk... het schiet al op he meid... maar ja bij jou komen ze pas na de 40 weken he @verjaardagen... ja ik ben er ook mee bezig. Maar ik heb het even stil laten liggen. Heb wel al uitnodigingen ontworpen en die moet ik nog bestellen en ik ga eens een taart uitzoeken. En bedenken wat ik voor haar verjaardag wil geven en vragen. Ik heb eerlijk gezegd niet zo een zin in weer een berg speelgoed erbij. Mijn huis wordt al overspoeld... sarah: ik zag je kamertje op hyves. Vind hem echt super gaaf! Als Sam groot genoeg is wil ik ook zoeits voor hem! beterschap voor finn en sterkte met je eczeem! hier alles ok. vandaag veel gewassen en de was lekker buiten in het zonnetje gehangen. Verder naar de laatste bijeenkomt van zwangerschapsgym gegaan en morgen komen de dames bij mij op visite. Sinds kort slaapt sam door en hij ligt nu in de kinderwagen te slapen. Morgen gaat hij voor het eerst uit logeren dus ik ben druk bezig een voorraadje te kolven...
@flutter succes meid. @meeting als manlief meegaat is balorig oké en anders halen wij gewoon af, ook geen probleem hoor. AlsHet bij deb is kom ik wel zonder manlief. MoetEerlijk zeggen dat ik het sowieso leuker bij iemand thuis vindt. In balorig moet iedereen achter de kids aan en spreek of zier je elkaar nog nauwelijks... @deb, goed kolf jij ijn zo korte tijd voorraad? na iedere voeding kolven?
@ Flutter: Heel veel succes @ Jolan: Fijne vakantie @ Sarah: Balen dat jij en Finn eczeem hebben. Fijn dat de zalf goed werkt en hopelijk werkt die antibiotica ook snel. @ Aurin: Leuk een nieuwe auto veel plezier ermee
ja normaal gaat kolven wel beter dan nu. Nu elke keer maar 60 ml. Maar goed ik heb nu iets van 320 gekolft en bij mijn moeder ligt nog 150ml in de vriezer en ik kan nog 2 keer kolven. Mocht het niet genoeg zijn dan geef ik maar een pakje kunstvoeding mee. Jammer maar helaas...
Even snel ego, ben bij mn moeder. Mooi kloppend hartje gezien, alles zag er goed uit! Ben helemaal opgelucht en blij! Uitgerekende datum berekenen ze pas met de volgende echo 17 mei. Zat nu steeds een week verschil in.