@jeeej flutter! super zeg! @meeting, waar maakt mij niet uit.. kies maar. 14/15 maakt me ook niet uit.
Dank jullie! @Snieke: Weg laten halen, zo waren we wel heel googlebaar . Heb laatst toch verteld over die tante met longkanker met uitzaaiingen? Vandaag is ze overleden, 3 weken na het stellen van de diagnose. Ik kan het echt nauwelijks bevatten, zo snel. Echt vreselijk.
@flutter, och meis... de ene dag zulk goed nieuws, en nu dit nieuws. Gecondoleerd, heel veel sterkte voor jou en je familie
flutter knuf!!! Ik heb vandaag Emma dr verjaardagsjurk besteld. Ik zal ff 2 fotos laten zien die ik van internet geplukt heb:
ben dr echt blij mee, wilde deze jurk al lang hebben. verder vandaag geregeld dat ik 3 maanden fulltime ouderschapsverlof op ga nemen. Ik zat echt tegen weer werken (1 juni) aan te hikken en nu hoef ik pas 31 augustus!!!
@ Flutter: Gecondoleerd Dat is echt snel gegaan...sterkte @ Debby: Lekker hoor nog langer vrij. Leuk jurkje voor Emma Ik kan voor Danian nergens betaalbare zomerbroeken vinden of korte broeken. Hij moet er echt wat bij hebben iemand nog tips?
@deb, vette jurk!!! en lekker zeg zo lang vrij! @tamtam, ik koop coll zijn broeken kort en drie kwart nu... bij de h&m, wibra, zeeman
zo, Flutter, wat is dat snel gegaan! Gecondoleerd met het verlies van je tante! Wel fijn dat ze maar kort ziek is geweest en niet nog heel lang, heel veel pijn heeft gehad.
Deb, wat een onwijs mooi jurkje!!!! Ik zou de taart dan ook in die kleuren/stijl doen! Aurin, ook een nieuwe auto dus... lekker makkelijk, zo'n klein ding he. Ik heb vorige week een nieuwe gekocht... Super meevaller, 3x zo goedkoop dan ons oorspronkelijke budget en maar 43000 km op de teller. Handig zo'n vader die dat wel regelt voor z'n dochter Mijn auto reed op zich nog prima, maar we moesten groter met de baby op komst