Guusje, gefeliciteerd, wat geweldig! En LovingMom, wat leuk, ik zie in je banner dat jullie een meisje verwachten
@LovingMom: Wat leuk, een meisje erbij! Pff ik ben in staat om het kdv dinsdag af te bellen, ik vind het maar niks haha. Het is dat Zoë iedere dag heel enthousiast zegt dat ze bijna bij de kindjes mag spelen...
Wat leuk Guusje gefeliciteerd!! Ik voel me beroerd. Werd gisteren wakker met keelpijn en gisteravond flinke koorts erbij. Die koorts is nu weg of in ieder geval gezakt, want ik ril niet meer, maar mijn keelpijn is nog heel erg pijnlijk en ben erg verkouden. Merlijn is met Danian de deur uit, dus heb ik ff rust We wilden gisteren ook de stad in maar dat is er niet van gekomen helaas.
geen idee... meldplicht voor snieke coll ligt al sinds 16.00 in bed... zou hij de nacht door trekken??
@Guus...gefeliciteerd meid! Super zeg! Hier erg drukke, maar leuke dagen gehad! Ik was vrijdag jarig. Goed verwend en het was super gezellig. Gisteren natuurlijk Koninginnendag. Niet super veel gedaan, ff op de vrijmarkt geweest en een glijbaan en een waterbaan voor Finn gekocht. Hij dacht dat de waterbaan voor de treintjes was! Hahaha! En vandaag een stuk gefietst. Foto's ga ik nu op de laptop zetten!
@sarah gefeliciteerd beter laat dan nooit, sry... @flutter, leuk een meisje yoehoeee snieke.... @meeting, dag maakt i. p. niet uit (als ik mag kiezen de zaterdag??)... waar? deb of lau? liever niet balorig.... zowel maak ik aanpassingen....
Joehoe nog steeds rond en gezond hoor! Haha Morgen naar de Gyn eens kijken hoe hij erbij ligt. Guusje gefeliciteerd meid, eindelijk! Ik vind het heel fijn voor jullie! Flutter dat gaat helemaal goed komen op het Kdv. Je mag altijd bellen om te vragen hoe het gaat hè. Tam baken dat je je zo ellendig voelt, beterschap!
qua tijd maakt deb of lau voor mij niks uit. lau is makkelijker rijden voor mij, 1 rechte weg, maar goed dat geeft niet. ik denk dat we moeten kijken hoeveel er komen en bij wie dat t beste past... (al ben ik ook wel benieuwd naar deb der megavolle kasten met kleding en speelgoed!)hihi en bij lau kan ik blijven slapen....hoef ik niet op en neer op 1 dag.... kortom voor mij maakt t niet uit....
bloem en jolan zouden toch ook komen? Maar heb bloem al een tijdje niet meer gezien en jolan eigelijk ook niet... haha mijn volle kasten. Sja, je mag ze zien, maar ze zijn niet zo netjes hoor (verwacht zowieso geen mega opgeruimd huis zoals bij bloem en flutter bij mij want ben een beetje rommelig, maar goed dat hadden jullie vast wel verwacht )