@Aurin: Een meelezer.. die zal zelf wel een heel saai leven hebben! @HvJ: Haha ja dat hoop ik ook, dat er een bob bij zat @Mcg: Geniet er maar lekker van nu papa nog thuis is! Wanneer moet hij weer werken? @Sarah: Hahaha herkenbaar, dat 18934894x uit die strafhoek komen! Wij zitten nu in de fase dat ze na 5 tellen in die strafhoek naar me toe komt en zegt: 'vriendjes maken? Kus!'. En voordat ik kan reageren heeft ze me een kus gegeven en is ze weer gevlogen.. De stinkerd.. @Tam: Beterschap voor Danian! @Mcg: Lastig he, al die regels over rug/buik/zijligging. Ik vind dat rug slapen maar niks, al die platte koppies en voorkeurshoudingen.. Slapen: Zoë sliep ook al heel snel op d'r buik, na 3 weken huilen en nauwelijks slapen bleek dat de oplossing te zijn . Heb haar de eerste dagen alleen overdag op haar buik gelegd zodat ik kon kijken hoe ze dat deed, ze draaide netjes haar hoofdje. Toen ook 's nachts met een angelcare en opeens heeeeerlijke nachten met veel slaap @HvJ: Lekker hoor, even met je meiden naar buiten! Lekker naar de speeltuin of kinderboerderij, kan grote H lekker spelen en kleine H lekker slapen @Aurin: Jeetje Collin weer ziek, arm ventje. Tijd voor de lente, dan zijn er een stuk minder virussen! @Snieke: Misschien krijgt Maxime ook kiezen, dat is hier de oorzaak.. Oooh nu word ik nieuwsgierig, met welke letter begint de naam? @Jolan: Showen die foto! @Bloem: 3 maanden geleden gemaakt? Weer wat bijgeleerd! Heerlijk dat Sasha zo goed zelf kan spelen! Leuke profielfoto trouwens, poppie
Stiekem vind ik carnaval toch wel een beetje leuk, al roep ik ieder jaar weer dat ik niet ga vieren . Gisteren de hele middag in 'het dorp' geweest en vandaag naar DB geweest. Ik heb het nu wel weer gezien, Zoë ook. Die is 2 dagen los gegaan en was vandaag echt OP. Mijn kind heeft echt een voorkeur voor foute muziek.. staat met d'r 20 maandjes helemaal mee te deinen bij die dweilorkesten en 'lalalaaaaaa' te zingen
mcg, lieke spuugde heeeeeel veel dus we moesten wel, anders kon ik 10 keer per dag de aerosleep uitwassen hahahhaa. bloem, lieke zit ook niet veel meer in de wagen. Ja voel me nog steeds super!
thanks bloem, die 2 vind ik al heel mooi... Thom zit gewoon nog in de wandelwagen! Hij vindt dat prima.... en ik ook. Deb, mijn zusje had voor haar zoontje zo'n bandje wat bij hem om z'n pols moest en dan aan de wandelwagen... kon 'ie niet weg lopen. Nu klaar met carnavallen, Flutter... ik vind er echt geen bal aan en dan denk je dat je veilig zit met man uit het noorden, maar nee.... die vindt het leuk...
@Marloes: Heb je speciaal om die reden een man in 't noorden gezocht, zit je nog met die ellende te kijken...
@Tam...je man kan daar als het goed is een zorgdag voor opnemen hoor. Heeft Steef ook wel eens gedaan. Daar zijn die dagen voor. @Mcg...owww lekker dat ze bij je ligt...maar de timing zo midden in de nacht is niet echt lekker! @Marloes...ik ben zelfs vorige week alweer naar school geweest! Ben die vakantie alweer vergeten joh! Hahaha! Het scheelde niet veel trouwens met de katjes...hihi...hij wilde ze zo graag zelf oppakken! @Hvj...een beschermende grote zus dus! Lief hoor! Ik hoop dat het snel beter in de nacht! @SNieke...hahaha...koekje waar ben je! Geweldig! Nog even volhouden in Rotterdam in je upje! @Sue...Wij gebruiken de wagen nog best wel. Maar meer voor ons zelf! Finn is zoooooo vlug en dan is het soms makkelijker als ie lekker in de wagen zit. EN hij vind het nog goed! Maar lopen vindt ie ook heerlijk hoor en dan vooral rennen of achteruit lopen! Haha! NEt als wat McG zegt...Finn vindt het vaak ook wel best zo! Maar in het park ofzo niet hoor...hij weet precies waar de speeltuin is en wil daar dan heel snel heel rennen. Maar naar het park in het park en nog terug is ook nog te ver voor hem. @@Flut...ow hahaha herkenbaar! Finn moet altijd 'sorry' zeggen. Dat kan ie nog niet...maar dan is het 'mama??' en een kus. @Jo...zoo dat is wel duidelijk! Hahaha! Leuk dat het zo snel gaat! Paracetamol...ik lees nu bij Tam ook weer dat ze paracetamol geven...en dat lees ik hier altijd zo vaak...als een kindje koorst heeft dat er gelijk paracetamol gegeven wordt.Ben ik de enige die dat zelden doet? Koorts komt toch niet voor niets en het is toch juist een reactie van het lichaam om "beter te worden" Het komt toch niet voor niets? Of zie ik het nu weer helemaal verkeerd. De HA zei het trouwens ook hoor. Maar het valt me zoooo vaak op in alle topics. Ik ben er net achter gekomen dat 1 van de (dure) nieuwe dekbedovertrekjes van Finn zn nieuwe kamer de verkeerde maat is! Het is voor een ledikant. En daar kom ik natuurlijk achter nadat ik hem gewassen heb! Echt balen! Die dingen zijn al niet goedkoop en nu moet ik nog een nieuwe halen! Maar ik weet zeker dat we hebben gezegd bij de winkel het junior moest zijn. Ik zal vragen of mn schoonmoeder de bestelbon nog heeft. Maar ja dat was ook al met de Sinterklaas! Balen hoor!
sue: hier gebruikten we de kinderwagen nog wel regelmatig. Voor naar de markt bijvoorbeeld, anders is het echt veel te veel voor haar dat lopen en ze loopt ook steeds weg... sarah: ik heb hetzelfde idee over pcm maar goed Emma is ook niet vaak ziek geweest. Ik geef zowieso geen pcm met tandjes enzo. Koorts is een natuurlijk afweersysteem en ik geef geen pcm om koorts te verlagen, hooguit om de pijn te verdrijven. flutter: leuk carnaval. Ik heb nog nooit carnaval gevierd. Kindercarnaval lijkt me wel heel leuk maar voor de rest lijkt het me een groot zuipfestijn en daar hou ik niet zo van... jolan mooi buikje!
@Deb..Finn is best wel vaak ziek geweest....en hij heeft ook best wel vaak een hogere temperatuur gehad. Maar ik zie dan geen problemen...gewoon lekker luchtig aankleden en we zien wel! Bij tandjes heb ik ook nog nooit paracetamol gegeven of iets dergelijks. Paracetamol alleen toen hij die mond/hand/voet ziekte had...en een keer bij de prikjes in het begin. Toen hij zo ziek was met zn keel ook. Maar verder...zo min mogelijk!
@pcm, ik moet van de ha preventief pcm geven zodra coll koorts krijgt, omdat hij eerder koortstuipen heeft gehad. En aangezien we dit graag willen voorkomen gelijk pcm erin. Geloof dat Sam van marloes t zelfde heeft? Maar ik let wel altijd op hoe snel de koorts oploopt, is t een beetje verhoging en blijft het daarbij, dan wacht ik met pcm.. maar coll zit vaak gelijk op 40 dus dan is t helaas niet anders.. Daarbij, net als gister nacht.. coll had geen koorts, maar heeft 4 uur lang gehuild.. ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest.. na een pcm werd hij rustig en ging slapen.. dit was echt mijn laatste red middel om nog iets slaap te kunnen krijgen voor dat ik moest gaan werken. @snieke, leuk de geb. kaartjes besteld En arme jij hele tijd je bed uit en weer naar rotterdam hoest nu met de mannen? @jolan, mooi buikje hoor!! wat zit jij lekker strak in je velletje! @ bloem, heerlijk dat je meisje zich zo lekker vermaakt buiten! @wagen, ik gebruik zelden de buggy, coll loopt eigenlijk alles mee.. Hier een redelijke nacht, moeite met inslapen van coll gister, en heb m vaak horen hoesten vannacht, en t was alweer vroeg opstaan helaas... meneer was klaar met slapen! Hij is nu ook snot verkouden, niest de hele tijd.. en klinkt schor.. Heerlijk die virussen!... kan idd niet wachten op de lente/zomer! (alhoewel ik mezelf lekkerder voel bij de winter haha)
Is het voor een babyledikantje, Sarah? Zou ja... wat voor eentje is het? @paracetamol... Thom krijgt ze zelden... denk 2x in 1,5 jaar tijd. Idd koorts komt niet voor niks, lichaam is bezig om iets op te ruimen/te werken...prima. Sam dus véél vaker, maar wel op advies van de kinderarts. Als hij verhoging krijgt, moeten we een paracetamol spiegel opbouwen en dat zo'n 3 dagen... anders zitten we elke keer in het ziekenhuis met koortsstuipen Alles beter als dat...
@ Jolan: Mooi buikje hoor @ snieke: Ik heb geen idee of ik door mijn proeftijd heen kom. Volgens mij doe ik mijn werk wel goed, dus het is afwachten. Fijn dat je nu niet zo misselijk bent. @ Sarah: Mijn man werkt soms op moeilijke klussen en dan kan hij niet zo maar weg blijven, omdat hij de enige dan is die weet hoe en wat, dus dat maakt het lastig, maar hij gaat het bespreken. @ Paracetamol: Paracetamol adviseren ze meestal tegen de pijn het verlaagd ook de koorts maar dat is niet de hoofd reden. Ze kunnen nu ook niet zeggen of ze pijn hebben, dus dat is het lastige Danian is gelukkig weer koorts vrij en heeft weer brood gegeten. Hij speelt ook weer. Gisteravond was hij heel even wakker en toen vanmorgen om 5.15 uur weer. Maar kijken hoe het vandaag gaat.
Goedemorgen, Hier een vreselijk goede nacht gehad... we vielen om 22 uur in slaap. Lisa had om 19 uur gedronken, Had wekker om 00 gezet dacht ik voor voeding, Maar schrok om 2uur wakker oeps. Dus om 2uur gevoed en daarna om 5 en om 8 uur, wow wat heb ik geslapen.... Ze had gister rond 19 uur al krampjes ipv laat in avond/nacht.... Denk dat ze er ook moe van was... Maar van 19 tot 2uur vindt ik achteraf wel te lang ertussen, Voortaan beter min wekker zeten...
sarah, ik geef zelfden een zetpil. De koorts moet dan wel heel hoog zijn. Mijn moeder zegt altijd dat ze door een zetpil ook snel een ondertemperatuur kunnen krijgen. Balen van het dekbedje. Ken je niet iemand die hem over wil nemen? aurin, hahahah strak in mn velletje?!?! nou dat valt best mee hoor. Tijd voor het voorjaar he, vind je niet? mc, lukt de bv dit keer? Bij bram toch niet? Waarom zet je de wekker? Ik heb dat alleen de eerste week gedaan, maar lieke was al snel op gewicht en snachts heb ik toen niet meer de wekker gezet.