~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Marloes, wat fijn dat jullie dé naam hebben gevonden. Ben heel benieuwd...

Over rommel in huis: wij hebben sinds de geboorte van J een ochtend in de week een poets (schaam, verwende expatvrouw ;)). En ja, dat helpt echt, want zo hoef ik de rest van de week alleen alles een beetje bij te houden en is ons huis eigenlijk altijd wel netjes - als de heren slapen dan, anders wordt er natuurlijk volop gespeeld.

Over de verjaardag: ik vind het ook moeilijk dit jaar! We hebben een knutselpakket, moeilijkere puzzels en nieuwe (Nederlandstalige) boeken gevraagd, maar wat we zelf gaan geven, weten we nog niet.

Snieke, succes met de laatste loodjes! En voor de rest een snelle zwaai. J wil eten :).

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Haha emme hier ook een poetsvrouw hoor! We hebben nmweinig zin en tijd om het zelf te doen, en zo worden we tenminste 1 keer in de week gedwongen alles netjes te maken voor ze komt poetsen!

Die hippyskippy is leuk! Die gaan we kopen.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede morgen... een poetsvrouw... zucht nee dat kan ik niet betalen..
    Ik stofzuig zelf elke dag. en dweil om de dag (mag ook wel met 2 katten en een Collin :p)
    Verder 1x per week, eigenlijk altijd op zondag, de bedden en de badkamer en toilet..
    Moet zeggen.. tis meestal wel netjes hier :p

Coll zit nog aan t ontbijt..
    we zitten al aangekleed klaar, want pim moet zo naar buiten (die logeert bij ons deze week)

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau das mooi op tijd.
    hier (ssstttt)slapen de kids nog...
    verder nog leuke plannen vandaag?

poetsvrouw..zou ik ook wel willen maar helaas ook geen geld voor....

wie van jullie was er zo aant schreeuwen...
    bram is wakker hahaha....

hopelijk is lisa vandaag beter in der hum...
    vanmiddag w.s. ff op de koffie bij een vriendin, verder weinig bijzonders....

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb Zoë net weggebracht *snik*
    Ze kwam binnen, had niet eens tijd om d'r jasje uit te doen en vloog gelijk op de andere kindjes en het speelgoed af. Geen tijd voor een kus, alleen maar 'daaaaag mama'.
    Heel fijn voor haar, maar mijn hart brak wel een beetje ;)

Zo maar die berg strijk wegwerken op mijn kinderloze ochtend...
    Als troost zit ik nu aan een boterham met knakworstjes en mayo, was toch al misselijk :p

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, meis toch... is toch super dat ze t leuk vind!! dikke knuffel, wees maar trots op je meisje! Coll had de laatste weken weer veel moeite met afscheid..

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Haha die flut! Toch fijn dat ze er zo'n zin in heeft! Hier is het meestal een groot drama bij het afzetten, en zodra we weg zijn is ie ons meteen vergeten.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat een schatje!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heerlijk mannetje!

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat geweldig voor jullie!
    Gefeliciteerd meid!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Knap hoor dat je het als verrassing wilt houden!
    Ik moest het zou het altijd weten:D

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fantastisch zeg een meisje na je heerlijke ventje!

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Spannend!!!!!
    Succes met de laatste loodjes!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik snap je wel hoor, maar geweldig toch dat ze het zo naar dr zin heeft:)

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zou nog even updaten over hoe het mij is vergaan bij het bekkenbodemcentrum.

De conclusie is dat ik mijn bekkenbodem te weinig ontspan, daar krijg ik therapie voor.
    En mijn baarmoedermond hangt te laag en om dat op te lossen heb ik nu een ring gekregen om de boel wat omhoor te duwen.
    Tot nu toe lijkt het al aardig te werken, zowel met hoe vaak ik moest plassen op een dag en de rugpijn, maar ook op het intieme vlak:)
    Over 5 weken weer terug voor controle.

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden!!!

Ik ben weer terug van vakantie. Heeeeerlijk genoten, echt super! De vliegreis ging ook echt helemaal perfect, 100 keer beter dan met de auto! De heenreis hadden we wel geluk: 3 stoelen en ook nog eens bij de nooduitgang dus volop beenruimte! LIeke kon gewoon op de grond spelen. Terugvlucht heeft ze alleen maar geslapen en 1 keer wakker geweest om te spugen :( Arm kind!
    Ze is nu wel van de leg, moe moe moe, maar dat komt vast goed. Dat krijg je van 7 uur tijdverschil.

Maar de vakantie was helemaal geweldig. Zo leuk! speciaal waterpark voor kinderen met allemaal glijbanen, lekker spelen op het strand, kidsclub: soort ballorig. Helemaal top!

En vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles zag er helemaal perfect uit en de kleine meid is een echte drukteschopper :D
    De eerste dag van de vakantie kon niek haar vanaf de buitenkant voelen, erg leuk!

Nu nog een weekje vakantie. Donderdag jarig, vrijdag vieren we het en dan is het weekend ook druk. Maar leuk!

Verder alles goed hier? Nog schokkende dingen gemist?

17. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hoi jolan, je hebt wel een paar leuke nieuwtjes gemist, twee nieuwe zwangerschappen van lovingmom (een van de oude rotten die anoniem is gegaan ;)) en van Guusje!

Voor de rest zijn de zwangeren nog zwanger ;)

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, kom je nog naar de meeting? nog voorkeur voor waar?

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @natja, super dat t tot nu toe goed helpt! houden zo!!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh geweldig, 2 nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!!!!

snieke, jij dus nog steeds met een bolle buik :D, kan niet lang meer duren.

aurin, ligt er aan waar de meeting is. Ik heb zo'n ontzettend last van mn stuitje. Ik ga straks naar de fysio. Kan amper zitten. Heb ik sinds de bevalling, maar is weg geweest. Nu weer terug en ook last van mn bekken... heel fijn.
    Maar goed, lang verhaal in het kort: korte afstanden wil ik nog wel rijden, maar kan niet beloven of het lukt om volgende week een lang stuk te rijden.

Deel Deze Pagina