~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan... consequent blijven, hoe moeilijk ook..
    Coll is hier elke avond aan t gillen, en boos omdat ie naar bed moet
    komt er minstens 10x uit..
    helemaal over zijn toeren als ik hem terug leg... maar ja.. geen idee wat ik anders moet doen dan hem gewoon terug leggen en beetje kalmeren..
    Eruit mag hij gewoon niet..anders ben ik om 23.00 nog bezig

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jolan, perforatie is dat ze met de het slangetje/zuigertje dwars door je baarmoederwand gaan..dus een gat maken per ongeluk, consequenties is dat je langer moet wachten met zwanger worden (zeker 2 cyclussen) want de kans op scheuren van de baarmoeder als je zwanger bent is dan groter (en die is al groter door de ks) dus dat risico moet je niet lopen, dus wachten tot het gat zelf geheeld is, moet 1 juni terug op controle, maar dat is in principe standaard, bij perforatie doen ze verder niets behalve wachten.. moet vanzelf weer dicht groeien..

hoop dat lisa baat heeft bij de osteopaat, hoor er altijd veel goede verhalen over..

hoop dat lieke snel gaat slapen jolan! kun je ook lekker rustig zitten zelf! hier nog gewoon babybed, dus ze kan er lekker niet uit.. wel geeft ze af en toe dr knuffels vliegles, maar verder kan ze niet veel dus dat vind ik wel prettig!

15 mei top! gezellig! hier mag ook hoor meiden! maakt niet uit!

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bloem, jeetje wat klote zeg. Dus even een rustperiode voor jullie :(
    Lieke ligt ook nog in haar baby bed hahahaha, maar ze kan er dus wel degelijk uit! Vind het maar niets, want straks valt ze op haar hoofd!!!! En dr knuffels gooit ze er idd ook uit, heel irritant, want zonder gaat ze zowiezo niet slapen :(

aurin, we zijn vandaag begonnen met zeer consequent zijn. Ik ben benieuwd, tot nu toe is er een kleine verbetering....

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry jolan, is vast niet grappig in het echt, maar het klinkt wel grappig ;) hoop voor je dat lieke snel gaat slapen...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloem sjee meid het zit je ook niet mee... knuf

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee het is zeker niet grappig :( ik voel me een beetje machteloos.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is ze nog steeds bezig jolan :( dat is wel heel vervelend... heeft ze het sinds de vakantie? misschien last van jet lag?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee gelukkig heeft ze het dit keer niet lang volgehouden. Nadat we haar 2 keer terug in bed hebben moeten leggen is ze gaan slapen.
    Ze werd een half uur geleden wel wakker, maar hebben niets gezegd, haar getroost en weer terug gelegd, ze ging slapen! Hopelijk een vooruitgang!

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloem... dikke knuffel..

@meeting.. waar o waar... opties Deb, Bloem of bij mij...

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    dames dames... ik heb zaterdag een date!!
    Was t zo zat... dus heb de stoute schoenen aan getrokken en mezelf op een datingsite gezet :p
    na 2 weken msnen met een leuke jongen gaan we de poging wagen en zaterdag avond uiteten :p

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue...lekker dan...dus zij hebben een gat gemaakt? Komt dat vaker voor of ben je een pechvogel? iig een heeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie!

@Flut...joh...dat doet Finn wel vaker...en als mama dan uit zicht is, gaat ie lekker spelen. Ze moet ook de kans krijgen om te wennen heh?
    Komt wel goed...en niet zoveel zorgen maken ;)

@Jo...consequent zijn! Nadat Finn zo ziek is geweest hadden we ook ff moeite...omdat ie gewoon bij ons wilde liggen (of wij bij hem moesten) toen hij ziek was deden we dat. Nu heb ik 1 avond mezelf helemaal te pletter gelopen met hem terug leggen (eerste keer nog wat zeggen...daarna alleen terug leggen) en toen na iets van 35 keer snapte hij het. Nu is het als ik weg ga uit zn kamer...'Mama...liggen" En dan klopt ie op zn kussen. Maar ik zeg gewoon dat het tijd is om te slapen dus weltrusten en ik hou van jou. Dan is het ff miepen en dan is het goed.
    Oke heel soms komt ie er 1 keer uit. Maar goed...hij ligt natuurlijk wel in een groot bed. Als ze eruit valt zou ik toch ook een ander bed doen hoor! Dat was voor ons de voornaamste reden!

@Lau...spannend hoor! Kijk je uit dat je jezelf niet te snel er helemaal ingooit?! Ben zo bang dat je anders weer wordt gekwetst!

Las bij Lau op haar hyves dat Collin goed stil was geweest.

Finn ook...ik heb hem ook echt uitgelegd wat de bedoeling is...niet dat ie dat al snapt...maar goed. Ook omdat een groot gedeelte van mn stieffamlie is omgebracht, vind ik het belangrijk dat ie dat meekrijgt.

Hij was supergoed stil! En toen het Wilhelmus klaar was begon ie te klappen en te roepen 'Waaaauwwww!!" Hahaha het was zo mooi om te zien. Werd er al haast weer emotioneel van. Dodenherdenking en ongesteld is geen fijne combi!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Sarah, wat lief van je!! Ja pas goed op en loop absoluut niet te hard van stapel hoor beloofd! Learned from my mistakes!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk lau! ik ken reno ook van een datingsite

dodenherdenking: emma lag al in bed en sam begon precies om 8 uur te krijzen... ach ja van een baby kan je niet verwachten dat ie stil is he ;)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ dodenherdenking... wij hebben muzikaal talent ontdekt bij Thom ;)... deed feilloos het melodietje van de trompet na en daarna het hele wilhelmus... haha... vond het wel knap!

Leuk, Aurin... spannend weer dus!
    Woont deze wel een beetje in de buurt?

Jolan, goed gegaan met Lieke?

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Eindelijk eens tijd om bij te lezen! :)

@Natja: Misschien wil ik het uiteindelijk toch wel weten hoor! ;)
    Fijn dat je al verschil merkt!

@Jolan: Fijn dat de vakantie zo leuk was! Ai lastig dat slapen.. geen idee wat je er mee moet, maar het is wel sneu zo'n jetlag :(. Werkt met haar rondlopen tot ze rustig is en dan weer terug leggen ook niet?

@Bloem: Ohjee ook dat nog, het zit je niet mee zeg. Ik blijf duimen voor een broertje/zusje voor Sasha :)

@Mc: Arme Lisa, hopelijk voelt ze zich snel beter na de behandelingen!

@Aurin: Leeeuk, spannend!! :D

@Sarah: Nee je hebt gelijk hoor en ze heeft het verder heel leuk gehad! Maarja, die hormonen en ik ben gewoon een watje ;)

Dodenherdenking: Oh wat erg, ik heb er helemaal niet aan gedacht. Volgens mij waren wij in de tuin aan het werken.. *sorry*

@Marloes: Ik zie je banner, wat ga je hard! Leuk leuk :D

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik geef Zoë net een bakje aardbeitjes, begint ze heel enthousiast het smakelijk eten liedje te zingen. Heeft ze op 'school' geleerd, zo schattig :D

Zoë had van m'n broertje en schoonzusje een heel mooi jurkje van Vingino gehad, hadden ze de verkeerde maat. Een 92 ipv 98, gelukkig valt ie groot maar het is echt maar net aan. Zonde :(

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    leuk, spannend, veel plezier!!!

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    AHHHHH lief, smakelijk eten smakelijk drinken..hoe schattig..

ja ben gewoon pechvogel denk ik.. arts assistenten en ik gaan niet zo goed samen..volgende keer geen geklungel aan mijn lijf maar een "echte" dokter.. ze kunnen de pot op!

fijn dat het consequent zijn goed helpt jolan! effe moeilijk maar straks heb je er veel plezier van!

meeting, laten we stemmen!
    gewoon meeste stemmen gelden! anders komen we er nooit!
    als iedereen gewoon wat meeneemt jagen we niemand op kosten.

lau, (voorburg) 1
    sue (bergschenhoek)
    deb (zaandam)

ik stem voor bij lau! sinterklaas meeting is niet doorgegaan en ben nog steeds zeer benieuwd naar je huisje!

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke is vanmiddag, na 3 keer terug in bed leggen, op de grond in slaap gev allen!!!!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien wordt het tijd voor een peuterbedje/ groot bed?
    maar arme Lieke, uit bed vallen en dan weer wel gaan slapen op de grond...

Thom is trouwens druk met het potje... poepen gaat overdag al helemaal goed!! Helaas wordt hij 's morgens nog wel wakker met een volle luier... maar komt goed

Deel Deze Pagina