@Marloes...aaachhhh! Helemaal dat kijken of de deur al open is! Zo schattig! @Snieke...Zeg ff tegen baby dat het tijd is! Hahaha! @Lau...hoe was je date! Heb het er vanavond nog over gehad zelfs! Mijn vriendin is single (van die vriend die haar tijdens de zwangerschap in de steek liet) en we hadden het dus over datingsites enzo...en zij heeft pas een date gehad. Dus moest gelijk aan jou denken!
Hier even een verslagje! Was Heel gezellig! Uiteten geweest en gepraat en gepraat en gezoend ( verder niks) Hele leuke jongen! Hoe nu verder? Geen idee haha Maar de klik is er van beide kanten iig...
@Lau..fijn dat het leuk was! @Deb...vind je? Ik moet er juist niet aan denken dat ik weer zo zenuwachtig enzo ben! En ouders moet ontmoeten enzo 'vinden ze me wel leuk...doe ik niet te raar' enz. Maar de kriebels zijn wel leuk...maar die heb ik natuuuuuuuuuuuurlijk nog elke dag! Hahaha! Alle mama's lekker aan het genieten van moederdag denk ik zo! Het is ook wel weer heerlijk weer ook hoor! Ik heb van Finn de cd van Adele gekregen. Steef was al werken en we werden wakker en toen lag die cd nast ons! Hihi! Ow en Steef heeft gisteren zo'n leuke foto van mij en Finn gemaakt! Ik had nooit gedacht dat een foto van mij in badpak leuk zou zijn! Ik zou hem ff spammen.
Ik zie trouwens op die foto dat ie toch wel een beetje op mij lijkt! Dezelfde vorm ogen als we lachen en dezelfde bolle wangen! Hahaha!
ha meiden!!! hele fijne moederdag allemaaaaaaal!!! allemaal mooie knutsel en kleurwerkjes gehad? hier een hele mooie "vaas met bloemen" gehad! zo schattig! "doooootje maaaama, bloemen maakt" daarna met zn allen (moeder en zus en aanhang) wezen picknicken met de bakfiets, erg gezellig en leuk! sasha wil elke dag zelf op de wc en daar plast en poept ze dan af en toe op, ze geeft zelf aan dat ze op de wc wil zitten, (met verkleiner) meestal met luier verschonen, dus dat neem ik dan op in t ritme, ga niet heel moeilijk doen, als ze t wil prima, wil ze niet, ook goed, straks komen ze in een fase dat het meestal in een week of 2 lukt en zindelijk blijven. laten we uurtje of half elf/11 doen? zijn alle kids nog gezellig en niet moe kan deb naar de verjaardag en voor de mensen die moeten rijden is dat ook nog beetje te doen toch? idee? en ik zeg gewoon bij aurin! iedereen wat lekkers en drinken mee, leuk! en flutter, niet twijfelen doe maar wel hoor! gezellig!!! 1, 15 uur is wel redelijk toch.., kan zoe lekker oefenen (en jij ook op snelweg) zondagochtend is het lekker rustig op de weg en kan zoe lekker met de rest van de kids spelen! doe maar wel. leuk om je weer is te zien! en leuk dat de date leuk was aurin! nog een nieuwe afgesproken? mooie foto saar! erg gaaf! hahah deurtje al open.. hoe kool.. en dopje erop! hahahahha wat een mooie ideeen he? ik liet mn nichtje ook altijd in mn navel kijken toen ik zwanger was, om te kijken of de baby wakker was.. dan zei ze..ik zie niets.. "ooooo dan slaapt ze" hahahahhaha spannend tam! goodluck! hoop dat het snel raak is! wordt aftellen snieke! in belgie ook zo warm? trek je het nog een beetje met die warmte? fijn dat de bv zo makkelijk gaat meiden, geniet ervan! en voor de rest weet ik t ff niet meer...
Haha zeg dat maar tegen die kleine. Nee hoor veel te warm om te bevallen, ik wacht mooi tot het wat minder warm wordt!
Hier ook nog eet trotse eigenaar van weer een heel mooi kunstwerk Klinkt supergezellig zo met zijn allen picknicken. Wat knap van dr dat ze toch al af en toe op de wc gaat!
Ja dat is ook wel zo...maar ik hoop toch dat dat lekker weer nog ff blijft! Het is nu toch lekker? BABYYYYY....kom maar!!!!! Hahaha!