Bv gaat goed! Ik zette de wekker alleen voor de laatste voeding, voor de nacht niet hoor. En dan nog vind ik max 6 uur ertussen wel genoeg. Bij bram ging bv niet goed nee, gelijk al kolven enz...dus toen na 2 weken gestopt.
mc, super dat het nu zo goed gaat! Hoe lang wil je het gaan geven? Ik ben er nog niet over uit of ik er mee ga beginnen, maar heb gelukkig nog even om daar over na te denken
@jolan hoe lang hen je bij lieke gevoed? Ging dat goed? Sorry weet tn ff niet meer. Ik wil zo lang mogelijk voeden...zo lang het gaat. Maar niet tot ze 4 is hoor haha....
Collin heeft koorts net gemeten, want ik vond hem toch wel warm, en hij heeft een verschrikkelijke hoest.. 38.2 wellis waar, maar t blijft koorts.. Hopen dat t niet opgaat lopen en hij niet zieker word.. tis 11 dagen na de vorige keer 5 dagen koorts.. kan niet anders dan het zwaar klote vinden en veel te snel na t vorige virus.. Zo kan mijn mannetje toch geen weerstand opbouwen!!
Bij lieke heb ik tot 3,5 maand bv gegeven, maar op gegeven moment ging ze constant huilen aan de borst. Gevolg: ik ging het afkolven, zij dronk het super goed op, maar bv liep terug. Ook 'durfde' ik het huis niet zonder haar uit. Dat is natuurlijk onzin, maar toch voelde het zo. Plus dat ik erg onzeker was door de bv: heeft ze wel genoeg etc, terwijl ik meer dan genoeg bv gaf en uiteindelijk bleek dat ze gewoon heeeeel snel dronk. Kortom, ik voel me deze zwangerschap heel anders dan bij lieke en hopelijk blijft dat zo en hopelijk ben ik ook een beetje relaxed na de bevalling :d
wow dat is wel lang hoor mcg van 19 tot 2, ik ben jaloers! Wil je wel voeden tot ze een jaar is bijvoorbeeld? Ik heb nu een half jaar in gedachte omdat dat overal aangeraden word maar het kan ook zo zijn dat ik het volgende week zat ben hoor of als ik weer ga werken.
Ik kijk gewoon hoe lang het goed gaat, zolang bv goed loopt, lisa goed drinkt en goed slaapt en groeit zie ik niet in waarom ik zou stoppen. OokAl zou ik het zat zijn vindt ik dat niet reden genoeg voor mij om te stoppen, Bv Is het beste voor lisa en dat telt voor mij. dus we zullen zien hoe blijft gaan..... Gaat het tot één jaar goed doen weer dat, Gaat het snel niet meer goed, dan tja...dan is er fv...liever niet maar als het zo is dan is het zo...
o nee zo denk ik niet, bv is wel het beste maar ik vind dat er niks mis is met fv en als ik me daar beter bij voel dan doe ik dat. Emma is ook groot geworden met fv en ze is bijna nooit ziek...
daar ben ik het helemaal mee eens debby! Ik vind het juist belangrijk dat een moeder zich er goed bij voelt. Ik denk dat dat nog veel belangrijker is dan bv. Daar wordt zo heilig over gedaan. Een kind heeft niets aan een moeder wat niet meer achter de bv staat.
Ik zei ok alleen hier ik er voor mijn situatie over denkt, Zoals je wert is bram ook met fv grote geworden. En daarbij vindt ik en respecteer ik zeker dart iedereen zelf moet doen waar zij zich goef bij voelt! Want dat is het belangrijkste! Hopelijk voelde ker je niet aangevallen, want das niet de bedoeling, ik beantwoorde alleen je vraag...
Zo en nu ga ik verder slapen! Jammer dat mijn antwoord zo opgepikt wordt, terwijl ik heeeeel duidelijk over mezelf en lisa sprak.... Fijne dag allen!
?!?!?! er wordt toch alleen een mening gegeven? Dus jij mag wel je mening geven en een ander mag daar neit op reageren?!?! Hm zal aan mij liggen, maar volgens mij is er neits verkeerds gezegd. Trusten!
mcg was niet verkeerd bedoeld hoor meid ik zei ook alleen hoe ik er over denk, was niet rot bedoeld naar jou toe. ik snap ook wel dat jij zo denkt hoor alleen zit ik zelf niet zo in elkaar. knuf.
@Natja, denk idd ook dat het regeldagen zijn. Was even vergeten hoe dat ook alweer was. @Bloem, leuk joh dat Sach al zo goed buiten speelt. Ik hoop ook dat die krampjes gauw over zijn want is zo sneu voor haar ook. Goed in de gaten houden dan die arm. @Flut, er is toch altijd een verstandige tussen hihi. Nou ben gisteren naar buiten gegaan, heb de kou goed gevat want sindsdien heb ik het onwijs koud (voelt in mijn botten). Maar idd leuk voor de oudste om buiten te spelen met dit weer, de jongste die slaapt toch constant. @Jolan, mooi buikje meid. @Aurin, fijn dat de nacht redelijk was. Beterschap met Coll. @Mc, slaapkoppie haha. Lekker toch? Slaap lekker alhoewel je nu al wel wakker zult zijn geworden inmiddels. @Pm, grijp er zelf ook niet gauw naar. mijn oudste heeft het in totaal 4x gehad sinds haar geboorte. @Bv, hier ook tot het goed gaat en het er is.
@Hier, gisterennacht 6 uurtjes mogen slapen van mijn kleine. Ze sliep van 23.30u tot 5.30u heerlijk! Heb d'r voor het eerst in haar babynestje laten slapen en dat ging goed zo te zien, zal dat elke avond doen. Helaas wordt mijn oudste wel vaker wakker s'nachts, huilt ook regelmatig, slaapt moeilijker in en wordt vroeg wakker. Een sprong of iets anders?
Paracetamol: Hier overdag eigenlijk nooit, 's avonds alleen als de koorts echt hoog is (39/40), omdat ik het niet prettig vindt als ze met hele hoge koorts naar bed moet. Vaak slaapt ze dan heerlijk en is ze 's morgens weer koortsvrij! En een keer toen ze 4 tanden tegelijk kreeg en maar blééf huilen van de pijn.. Denk dat ze er tot nu toe 8 gehad heeft, valt mee in 20 maanden . Kinderwagen: Ik gebruik hem in de winkel en in de stad, omdat Zoë wegloopt en ik bang ben dat ik d'r kwijt raak. En bij een lange dag met veel lopen, omdat ze echt nog geen uren kan lopen. @Mcg: Heerlijk zo'n goede nacht! Hoeveel weegt ze nu? @Aurin: Snap dat je er een beetje doorheen zit, weer ziek... Hopelijk knapt hij gauw weer op @Jolan: Fijn om te lezen dat je zo positief en zelfverzekerd bent, echt een heel verschil! Heerlijk genieten van deze zwangerschap @HvJ: Ja het is idd wel koud buiten! Balen dat 'grote H' steeds wakker wordt, misschien ook kiesjes? Wij gaan vanmiddag lekker naar de dierentuin, laatste dag dat het zo'n mooi weer is . We hebben weer 3 meelezers, HOOOOI!
Lees hier de bv 'discussie'. Ik vind het knap dat jullie het proberen! Heb het zelf niet gedaan en heb er zo'n spijt van... Zeker omdat ze allergisch voor koemelk bleek te zijn en nog steeds reageert op bijv. kiwi. Vraag me regelmatig af of dat ook zo zou zijn geweest als ik wel bv had gegeven. Bij een volgend kindje ga ik het dus zeker proberen!
we zijn wel interessant geloof ik flutter, ja ik voel me zo anders als bij lieke. Ben erg blij daarom, want ik zag daarom best tegen een nieuwe zwangerschap op.
@Jolan: Ja kan ik me voorstellen dat je daar bang voor was, maar gelukkig ben je er nu zo een die met een big smile op die roze/blauwe wolk zit Ik zie meer op tegen m'n kraamtijd.. maar ach, het gaat nooit 2x hetzelfde!