Veel plezier vandaag dames! Ik zie het echt niet zitten om met krijsende peuter bijna 1,5 uur te moeten rijden.. We moesten gisteren een half uur rijden en toen kreeg ik al de neiging haar eruit te mikken Ben ook hard aan het overwegen de vakantie naar Kroatie te annuleren en een vliegvakantie te boeken! Zo erg is het...
@snieke, jeeej naar huis geniet ervan !! @sarah, arme, finn hoest nu? @flutter, och jeetje, zo erg in de auto... ja rijden naar kroatie.. lijkt me ook niks, zelfs niet met coll die autorijden leuk vind! Nou alles hier is er klaar voor hoor! kom net uit de douche gehuppeld.. haha
pfff, Nee Flutter, als 1,5 uur al te veel is... dan zeker niet naar Kroatië!!!! Hier vinden ze het allebei gelukkig wel heel leuk
Ja ik had gehoopt dat ze het wel leuker zou vinden als ze 2 zou zijn. DVDtjes, speelgoed, wat lekkers. Maar helaas!
Lijkt me verschrikkelijk Flut! Ik ben erg blij dat Finn dat niet heeft! @Lau....het gaat opzich wel. Hij heeft nog wel verhoging. Hij benoemd echt dat ie 'auw' heeft in zn mond. Dus het zullen die kiezen wel weer zijn. Hij zit weer te kwijlen en te kauwen. Maar ja...zou het dan allemaal daarvan komen? Ook zo'n verhoging? Hij is er echt helemaal van ontdaan. Hij heeft zelfs al weer anderhalf uur geslapen. Normaal gaat ie nu een uurtje naar bed. Dus denk dat het twee slaapjes worden vandaag. Het is niet de Finn zoals ie normaal is! Meiden...ik hoop dat het gezellig is! Volgende keer ben ik er weer bij hoor! @Snieke..owww lekker naar huis toe! Succes!! Ow hoed vind Maxime zijn broertje eigenlijk?
Zooo de rust is terug gekeerd! Was erg gezellig!! Foto's en filmpjes zal ik vanavond uploaden en mailen en op Hyves zetten! Wat een heerlijke kids hebben we toch!!!
T was weer top! Was erg gezellig lau en je hebt een mooi huisje zo! En natuurlijk de kids zijn erg leuk zo met zn allen lekker spelen en in "bed" 
Mooi om te horen dat het zo leuk was! Binnenkort kraammeeting hier? Sarah oei wat sneu voor Finnemans, hopelijk gaat het snel weer beter met hem. Flutter het is lastig hè? Maxime heeft ook een hekel aan autorijden maar wij moeten toch geregeld ver voor mijn ouders en schoonouders. De dvd van Bumba zorgt hier nog wel voor enige afleiding, of een liedjes cd waarmee we dan meezingen. Kroepoek en rozijntjes als ie echt vervelend begint te worden. Slaapt Zoé wel in de auto? Want anders kun je ook nog overwegen om 's nachts te gaan rijden... Kroatië vind ik wel dapper van je. Maar goed als je de tijd neemt komt het vast wel goed. Vliegen vond ik ook niet alles eerlijk gezegd.
Hier heelhuids thuisgekomen, het is zo fijn om eindelijk in ons nieuwe huis te zijn met z'n allen, ben echt een hormonale zwijmel muts nu. Morgen meer, het manneke wil zijn flesje!
wat fijn dat jullie nu thuis zijn snieke! en kraammeeting binnenkort als je helemaal je draai hebt gevonden, ik ben voor!!!
veel van jullie hebben t al gelezen op hyves. Maar mijn contract (loopt 1-8 af) is vanaf dan verlengd met een jaar! en ik mag de opleiding tot verzorgende ig, af gaan maken, heb een verkorte verzorgende opleiding tot kraam verzorgende, dus mis een paar certificaten, super dus
dames van de meeting, heb ik toestemming om fotos op hyves te zetten?? (mijn hyves is alleen te zien voor mijn vrienden)
@Snieke: Heerlijk hoor, thuis met z'n viertjes! Spam eens wat foto'tjes @Lau: Wat goed!! Het geluk is eindelijk echt aan jou kant! Meeting: Leuke foto's! Vind het zo jammer dat ik er steeds niet bij kan zijn. Maar dat autorijden is echt vreselijk.. Of Arjan moet mee zodat ik haar achterin kan entertainen. Maarja dan zit die weer tussen die kakelende vrouwen