~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik heb deze ;)

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Leuk!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    thanks saar :p simpel, en geheel in coll zijn style haha :p

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Wat een leuke jurkjes! Mooi poppie is het toch :)

@Sarah & Lau: Leuke uitnodigingen!

Het is de laatste tijd rustig hier zeg!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik bedacht me vandaag opeens dat ik toch echt even wat dingen moet regelen voor Zoë's verjaardag, aangezien we zo kort van te voren pas terug komen. Maar ik ben zo chaotisch op 't moment.. haha

Zoë is nu echt ziek, 39 graden koorts en echt zielig. Dus graag allemaal even hard duimen dat ze donderdag weer helemaal beter is! :)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wat een gave uitnodigingen zeg!!!

Iemand die mij kan helpen met een leuke uitnodiging :D??!!?!?!

aurin, ik reageer morgen even op je mail, heb een TE druk weekend gehad.......

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    knap hoor sarah! ik heb toevalling vandaag paintshop pro x3 gedownload en ga eens proberen wat te maken ermee! Vind het wel een lastig programma...

lau ik vind die van jou ook super leuk!

Hier die van mij, heb de mijne bij albelli gemaakt (fotos waren door de fotograaf gemaakt tijdens de fotoshoot die ik toen had). Ik had een kortingscode in de blije doos zitten dus het was niet zo heel duur.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en de achterkant: (zal hem morgen wel ff weghalen ivm adresgegevens...)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hebben jullie trouwens allemaal een thema? Ik zag bij sarah thomas de locomotief en bij laura voetballen toch?

Ik heb een beetje zwart wit thema. Maar de kaart heb ik daar niet op gemaakt. De taart wordt in dezelfde stijl als de jurk en ik wil zwart witte ballonnen ophangen.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuke dingen heb je op finn zn lijstje gezet sarah!

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...ow die is ook heel leuk!
    Wij hebben het thema Thomas idd...maar dat is meer omdat dat bij Finn haast niet anders kan...die leeft voor zijn treinen! En hij krijgt van ons ook Thomas 'spul'.
    Vind je de dingen op zijn lijstje leuk? Ik heb hard moeten verzinnen! Dat ventje heeft alles al! Hahaha!
    Hij krijgt wel een keukentje (die van Ikea) met houten eten enzo. En dan van mn vader Chuggington speelgoed....en van ons Thomas. En van mn oma moest ik wat gaan kopen...dus dat wordt denk ik ook Thomas. Ik vind het erg moeilijk.
    Ik heb hem zelf ook al kleren en schoenen gegeven. Ik had mn oude Iphone verkocht en heb dat (op een hoesje voor mn nieuwe Iphone na) allemaal aan Finnetje uitgegeven. Hij heeft nu hele mooie Vans (schoenen) en een heel tof shirt voor zn verjaardag. Met een Chimpansee met een zonnebril. Heeft ie zelf uitgekozen. AAAAPPPIEEEE!!!!!! Hahahaha!

@Jo...een paar pagina's terug gaf Marloes een link. Daar kan je echt super makkelijk hele leuke uitnodigingen maken. Daar stonds alleen niet met treinen of Thomas bij...dus heb ik het zelf ff gedaan.

Deze week gaan we naar Thomas de Trein in het spoorwegmuseum. Ik ben echt bang dat Finn helemal hysterisch wordt als hij Thomas in het echt ziet! Bij een gewone trein gaat ie al helemaal uit zn dak! Hahaha!
    Vandeweek twee keer een half uur op het station treinen gekeken! En dan nog brullen als we weg gaan!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jo...als je er echt niet uitkomt wil ik je wel helpen hoor!

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    VErgeet helemaal te reageren op zieke Zoë! Arm poppetje! Ik ga hard voor jullie duimen Flut! Maar meestal duurt zoiets niet lang toch?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, arm meissie, hoop dat ze snel opknapt!

@deb, leuke uitnodiging zeg!! mooie foto;s!
    En ik gok dat collin de komende 16 jaar voetbal thema heeft whaha :p de bal gaat tegenwoordig zelfs mee naar bed hoor (ja de grote leren bal!)

ik heb mijn uitnodiging gemaakt met een foto van een uitnodiging (die bal) die je gewoon in de winkel kan kopen.. (8 voor 3,25 met zon stomme tekst op de achterkant wat je in kan vullen)
    Toen op vista print een leuke kaart gezocht, die foto geupload, printscreen gemaakt, op maat gemaakt op me pc, en toen via foto.com aflaten drukken, 1e 20 gratis haha :p kost me in totaal 2,65 met verzenden..

@jolan, is goed hoor no problemo!

ik voel me weer, of nou ja nog.. beroerd, dacht dat t beter ging, maar nu weer slechter.. darmen ook weer van slag sinds gister avond.
    en me hele hoofd bonkt, gok op bijholte/voorhoofdsholte ontsteking, dus ik ga de huisarts zo maar even bellen voor een afspraakje.. gok dat een kuurtje ff nodig is.

nou ik ga naar mijn werk....fijne dag!

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Aurin: Das minder dat je je weer beroerder voelt beterschap leuke uitnodiging.

@ Flutter: Arme Zoë hopelijk knapt ze voor donderdag weer op fijne vakantie alvast.

@ Sarah & Debby: Leuke uitnodigingen ik wilde eigenlijk geen uitnodigingen doen, maar als ik dit zo zie vind ik het wel heel leuk.

Hier gaat alles goed.
    Spannende dagen komen eraan ivm mijn cyclus.
    Heb soms sterk het gevoel dat het al raak is, maar het zijn ook tekenen van ontpillen, dus ik ga nergens van uit.
    We wilde deze maand ook eigenlijk alleen kijken hoe mijn cyclus is en daarna er voor gaan, maar ja....:p
    Ik ga straks werken dat wordt zweten met dit weer pff.
    Danian is sinds zaterdag wat uit zijn doen.
    Zaterdag iets koorts 38,8 en wilde bijna niks eten.
    Gisteren 37,8 en ook weinig eten avond eten helemaal niks.
    Vanmorgen had hij 37,5 en heeft gelukkig wel 2 boterhammen gegeten.
    Ik denk dat het de kiesjes kunnen zijn hij is verder op zich wel gezellig alleen wat sneller huilerig.
    We zullen zien hoe het gaat.
    De komende week een erg drukke week.
    Donderdag ben ik jarig en dan vier ik het ook voor de familie.
    Vrijdag weer werken, zaterdag middag verjaardag vieren voor vrienden en zondag gaan we met mijn familie naar de dierentuin in Emmen, want mijn zusje viert dan haar verjaardag en dat combineert ze met de dierentuin, omdat we nog iets gingen doen met het geld wat ze gewonnen had met de postcode loterij.
    Tussendoor moet ik dus nog boodschappen doen, wassen en huishouden, dus dat wordt plannen, maar wel allemaal leuke dingen gelukkig.
    Iedereen een fijne week toegewenst en geniet van het mooie weer:)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tamtam ik hoop voor je dat het raak is hoor meid! En druk druk druk maar wel leuke dingen toch? Leuk te horen dat tenminste iemand iets wint in die postcode loterij. Buiten mijn schoonvader om (die 25.000 gulden heeft gewonnen) ken ik niemand die meer dan de ijsprijs heeft gewonnen daar ;)

aurin super slim zeg! Hoe maak je eigelijk een printscreen? Ik denk dat ik het de volgende keer ook maar zo doe... maar eerst maar eens paintshop uitproberen...

sarah wat lief dat finn zo treingek is! Emma vindt Chuggington ook hardstikke leuk om naar te kijken en bij mijn ouders voor de deur rijden treinen en echt elke 10 minuten als ze een trein hoort rent ze naar het raam (die is tot op de grond) en roept :daaaag trein en zwaait en geeft kushandjes hihi... (zou zeggen dat ze het een keer zat is maar nee...)

o een aaapie wat leuk. Emma heeft een knuffelaap en die heet apie en die is heilig. Die moet overal mee naar toe maar dat mag natuurlijk niet (veel te bang dat ik hem kwijt raak) en dan moet ie in bed blijven en dan zegt ze apie moe en apie slapen en af en toe roept ze ineens : apie wakker maken! En rent dan naar boven (traphekje helpt hier niet want ze klimt gewoon via de achterkant van de trap naar boven...) om hem te halen ;)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :( ik kan die site nergens vinden die marloes gezegd heeft..... Iemand die link nog?

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he meiden die geinteresseerd zijn in een kraammeeting, welke dag willen jullie het liefst? voor mij wel bij voorkeur door de week want onze weekenden zijn nogal vol!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik kan doordeweeks alleen dinsdag en soms vrijdag of woensdagmiddag

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    tamtam spannend! ik ga voor je duimen!

aurin, o nee, voorhoofdsholte of bijholte doet erg zeer, hoop voor je dat het meevalt!

en dan zoe ziek!! nee nee nee... je moet lekker zwemmen op vakantie dus snel beter worden meis!!!

mooie uitnodigingen! hier ook eentje maar wel digitaal verstuurd.. zal m zo is plaatsen. thema van de taart is hello kitty, rest beetje van alles wat.. gewoon wat ik leuk vond hou het dit jaar wat kleiner denk nu sasha er meer van meekrijgt ze beetje overweldigd zal zijn anders..

snieke, doordeweeks ben ik vrij op woensdag en vrijdag!

ahhh die finn, helemaal gek op treinen hahahah ik zie m (en jou saar) al staan op het station..:) reizen jullie ook wel is met de trein?

hier vakantie italie in september ook geboekt, heerlijk heb er zin in!
    vrienden gaan mee ook met kleintje dus dat is helemaal leuk!

rest, dikke knuf!

Deel Deze Pagina