~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë is heel dramatisch aan het huilen en schreeuwen 'ik wil zusjeeeeee'. Na een half uur kwam ik erachter dat ze denkt dat dat iets lekkers is dat je kunt eten :D

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hahaha flutter.. zusje eten ... lol!

nee ik heb dvd van david de kabouter :D

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Mochten jullie zin hebben.. (juni mama's natuurlijk niet de rest van zp haha die hier mee lezen!!!! of andere mensen die niet welkom zijn) 9 juli collin zijn feestje! wees welkom. (vieren t niet thuis.. pm voor adres mocht je willen komen)

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau....*Leeeeer te kijken...naar wat achter bomen leeft!!* Ik ken hem ook! Hahaha!
    Ik zal eens kijken of ik dan wat heb...9 juli.

Zo mijn eerste tentamen gehad...ik was er bang voor...maar het viel me reuze mee!
    Nu de rest nog en al mijn verslagen. Helaas is toevallig mijn inkt ineens op vanavond! Dus dat wordt vroeg naar school!

Ik zal morgen ook eens de foto's van Finn zn verjaardag op de computer zetten...kunnen jullie zijn mooie taart zien!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahah je hebt nog een aantal weken om zoe te leren dat zuuuussjeeee niet iets is wat je op kunt eten.... voordat ze dr tanden in dr nieuwbakken zusssjee zet..hahahahahah wordt dan trouwens wel een meisje..hihihi

spannend marloes, duurt zowiezo niet lang meer dus!

9 juli, ga even kijken lau! is bij je paps nietwaar

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, mare t wordt toch geen zusje toch? :p

@bloem jup bij mijn paps. leuk als je komt :D

@sarah, kijk jij even in je agenda.. hoe ging je tentamen? en t uitprinten nog gelukt?

@marloes, beeebie kom je al :p

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aurin...kadotips?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...nou daar zeg je wat...dat printen...pffffff
    Hier dus mijn inkt op...ik een uur te vroeg naar school. Zijn alle printers op hol geslagen en kapot! Ik heb er dus uiteindelijk een uur over gedaan om het te printen! Een helft was in kleur en de andere helft heel lelijk zwart wit...maar ja...ik moest wat. Je mocht geen tentamen doen zonder dat verslag. Je moest vragen beantwoorden over dat verslag. Ik dus helemaal over de zeik...ik was 1 minuut voor aanvang binnen (gelukkig met nog iemand) maar zat helemaal te stressen en kreeg gewoon een black-out. Had ook wel niet zo heel goed geleerd...geef ik toe...maar ik weet echt niet hoe deze is gegaan!
    Psychologie van gisteren ging wel heel goed! Dus daar heb ik wel vertrouwen in!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Misschien met veel geluk een zesje Sarah?

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    wat een KUT nacht!!

heb de laatste dagen elke avond strijd met Collin, hij wil gewoon niet gaan slapen! terwijl hij wel dood moe is.
    Elke keer tot 21.30 bezig.. en als dat t enige zou zijn.. maar daarnaast komt ie ook nog 2/3x snachts! en hij slaapt dan wel na een knuffel weer in, maar ik niet.
    Vannacht dus maar 4 uurtjes geslapen bij elkaar.
    en om 5.30 was meneer wakker.. hij heeft zelf dus ook nog geen 7,5 uur geslapen!

Krijg ik ook net nog smsje van mijn go.. dat ze in t ziekenhuis is vliezen zijn gebroken, veel bloed verlies.. dus Coll kan niet komen.
    Thank god voor mijn beste vriendinnetje die ik gelijk wakker kon bellen dat Coll naar haar komt! (die was achterwacht vandaag)

Ergens wel fijn, want volgende week hoef ik alleen maandag en vrijdag te werken, en maandag was de go al vrij, dus gaat coll weer naar mijn beste vriendin, en vrijdag naar mijn zusje. En daarna werkt de go weer zegt ze.. :p (moet ik eerst maar is zien, nou ja ze doet het met haar man samen..)

Maar pffff.. iemand tips voor een kind wat niet naar bed wil (en dus zelf zijn bed en kamer uit komt, en er savonds een soort pakkertje van maakt om terug gelegd te worden) En ook snachts zo onrustig slaapt...

misschien maar weer aan de kindival? Op dagen dat ik niet werk vind ik t niet erg als ie laat naar bed gaat (niet dat ie dan uitslaapt..) maar op dagen dat ik hem dan om 6.30 wakker moet maken voor mijn werk, en ik dus ook echt me slaap nodig heb, trek ik t niet en word ik heel erg gefrustreerd en machteloos en boos..

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aurin, heftig hoor, pfff heb niet echt tips voor je maar misschien haakje op zijn deur, dat hij zijn kamer niet af kan...en hem dan daar maar laten spelen of razen tot hij in slaap valt...

en kindival kun je altijd proberen.

zouden alle verschillende oppassen hem onbewust toch te veel zijn?

dikke knuffel

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Lijkt me niet hadden juist net 6 dgn samen gehad

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff lastig Aurin...

misschien zou je een vast ritueel kunnen maken...
    uur voor het slapen gaan de tv uit, boekje lezen, tanden poetsen, dag doornemen etc... (noem ook maar wat he)

Het is een slimme jongen, dus misschien een beloningskaart maken voor elke goede nacht... en na 3 goede nachtjes (steeds verder uitbouwen) een mini cadeautje of iets leuks doen samen.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Goed idee die beloning doe ik ook voor toilet nu en dat werkt.
    Ritueel hebben we al, maar goed ga niet elke keer dat

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Goed idee die beloning doe ik ook voor toilet nu en dat werkt.
    Ritueel hebben we al, maar goed ga niet elke keer dat Ie uit bed komt opnieuw boekje lezen en tanden poetsen.. Haha.

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...ik denk dat het een fase is hoor. Ik geloof dat ze het allemaal al hebben gehad hier. Finn iig ook. Ik ben niet zo van de middeltjes geven...dus kindival zou ik niet doen.
    Hoe leg je hem terug op bed? Ik heb met Finn een avond gehad dat ik hem SERIEUS 36 keer heb moeten terug leggen. Ik zeg dan niets en leg hem alleen terug.
    Dat werkt nu dus. De eerste keer zeg ik dat het tijd is om te slapen. Daarna zeg ik niets meer ook al begint hij te kletsen.
    En ik denk dat het bij Finn ook wel uitmaakt dat het nu nog later licht is. Hij gaat nu dus ook iets later naar bed. Liever later naar bed en rust..dan vroeg op bed en een strijd!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Debby, gefeliciteerd met Emma's 2e verjaardag!!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Gefeliciteerd met Emma! :)

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Is Zoë trouwens de enige hier die nog helemaal niet bezig is met zindelijk worden? Als ik er iets over zeg of het potje tevoorschijn haal zegt ze gewoon dat ze niet gaat plassen en gaat wat anders doen ;)

Mijn idee was de ene uit de luiers, de andere in de luiers. Gelukkig hebben we nog ff :D

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Emma gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

@ Aurin: Ik las dat je vannacht wat beter hebt geslapen hopelijk blijft het zo.
    Danian komt ook zijn bed uit en die pakt boekjes en die legt hij in zijn bed en dan valt hij in slaap en als hij 's ochtends wakker wordt gaat hij met de boekjes spelen tot dat hij het zat is dan gaat hij zijn bed uit, maar alles beter dan dat gebonk.

@ Flutter: Danian is ook nog niet met zindelijk worden bezig, dus Zoë is niet de enige.

Ik ga Danian zo weg brengen en om 10.00 uur werken.
    Gisteren naar het CB geweest en alles was goed.
    Danian was in de lengte niet heel veel gegroeid, maar hij kan zo weer een groeispurt krijgen dat was een paar maand geleden ook zo.
    Gewicht ging hij mooi met zijn lijntje mee.

Deel Deze Pagina