Nou, de controle afspraak voor volgende week is weer gepland... nog niet inleiden dus, had niet anders verwacht...
o jammer marloes o nee je wilde graag nog even wachten he nou dan hoop ik dat het nog even duurt voor je...
Leuk Laura!!! Alles goed gegaan? Moet nu de 27e weer op maandag, diploma-uitreiking is op de 29e... dus dan de 30e maar...
ik hoop het voor je marloes... zou je toch nog voor je uitgerekende datum bevallen deze keer? Maar als je inleidbaar bent, willen ze dan wel nog 3 dagen wachten? En willen ze je niet gewoon gel geven om je inleidbaar te maken? lau feli voor je gastouder!
@marloes, ja zelfde als bij 1e zoontje Elias, ong 1,5 uur.. 5 min persen.. kleine knip.. ze zijn nu net thuis
Deb, stel maandag is er wel iets mogelijk, dan vraag ik gewoon of het ook donderdag mag... Dinsdag of donderdag maakt ook geen pondje meer uit
Even snel ego.. Zoë krijgt een zusje!! Alles zag er prima uit, een druk beweeglijk meisje met lange benen. Net als mama en grote zus Wij zijn weer helemaal verliefd!
Gefeliciteeeeeerd! Owwww leuk leuk leuk! Ik zou het ook wel willen hoor! Zucht... Hahaha! Kwam ff koekeloeren of er al wat was gebeurd bij Marloes...niet dus! Ik wacht geduldig af...maar ben zooooooo nieuwsgierig naar de naam! Zaterdag heeeeeeeeeerlijk (in de regen én de zon) naar Festival Mundial geweest. Mijn held (nouja...held is ook overdreven) Paulo Nutine gezien! Het was geweldig! Verder nog wat bands en acts en heeeeeeeeerlijk gegeten. Ondermeer een pannenkoek met geitenkaas, walnoot en vijgenjam. Vorige week een nieuwe tv gekocht, Steef dan...hahaha. Dus nu kunnen we 3d kijken (Yes???? zijn we daar blij mee...hahaha!) En de oude hangt op de slaapkamer..dus kan nu ook heerlijk vroeg naar bed en flim kijken als Steef bijvoorbeeld is werken! Verder heb ik de foto's van Finn zijn verjaardag eindelijk op de computer gezet. Heb zo'n drukke week gehad met al die toetsen e.d. Nu maar hopen dat ik alles heb gehaald en dat ik mijn P heb. Vrees het ergste. Ow...Finn moet 7 juli geopereerd worden. Hij krijgt dan buisjes. En als er dan binnen een bepaalde tijd nog geen evrbetering is, moeten zijn amandelen er ook uit. En het zou ook TOCH kunnen komen door allergiën voor de beesten. Maar dat hoop ik dus maar niet!
Even twee spammetjes.... Thomas de Taart. Ben er trots op..hij is niet zo mooi als dat ik wilde...maar zeker mooi genoeg!
Flutterby, leuk, een meisje erbij. Fijn dat alles goed was! Aurin, gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je gastouder. Sarah, wat een leuke foto's en wat heeft hij toch mooi haar. Een vriendin van mij wordt vandaag ingeleid, spannend. Ben heel benieuwd wat het wordt.
@flutter leuk nog een meid!! Nou toch een naam verzinnen!! @saar, ik duim voor je p! Mooie taart!! En succes met de operatie, komt vast goed. Coll z'n buisjes zitten er nog steeds in en gaat wel btr sindsdien. Hoop dat finn niet ook nog allergisch is
@ Aurin: Gefeliciteerd met je GO @ Emme: Ow Spannend van je vriendin @ Marloes: Nog ff geduld dus en de 30e is ook een mooie datum(Dan is Danian ook jarig) @ Flutter: Gefeliciteerd nog een meisje @ Sarah: Hopelijk gaan de buisjes helpen bij Finn en is hij niet allergisch. Altijd fijn een nieuwe tv. Ik duim voor je dat je de toetsen goed gemaakt hebt. Zal zo de foto's ff kijken en mooie taart hoor zo creatief ben ik niet. Danian ligt alweer in bed. Vanmorgen om 6.00 uur stond hij al bij ons op de kamer en net was hij niet te genieten, dus heb hem weer op bed gelegd. Ik heb voor zijn verjaardag een speciale wekker gekocht die zijn oogjes open doet als het tijd is, maar ik zit te denken om hem nu al te gaan gebruiken, want zo vroeg is ook niks. Zo meteen komt de kapster en ik ga weer wat aparts met mijn haar doen. 2 kleuren blond en rood en dan elke kleur aan 1 kant heb ik al is eerder gehad en mijn vriendin vond dat zo leuk moest ik maar is weer doen, dus ben benieuwd.
flutter, jaaaaa nog een meisje gefeliciteerd! sarah, gave taart! Heb je die gezichtjes van thomas allemaal zelf gemaakt of is dat een uitsteker ofzo? 7 juli onder het mes, hopelijk is er daarna verbetering!
@Emme..dankje! Stom...maar ik vind het zelf ook zo mooi! Hahaha! @Lau...ik hoop het ook. DIe buisjes daar maak ik me niet zo'n zorgen om...gebeurt zo vaak tegenwoordig. Maar dat die man dat zei van die allergie...pfff...daar baal ik toch van hoor! @Tam...ow de kapper! Leuk! Moet ook maar weer eens gaan...net voor we op vakantie gaan denk ik! Enne...ik zou die wekker gewoon gebruiken hoor! Je kan het proberen...gewoon goed uitleggen! @Jo...ik heb de uitsteker zelf gemaakt! Ik heb een mal gemaakt van fondant met tylose en een deel gumpaste...toen die gezichtjes erin gedrukt en laten drogen. Die grote heb ik geboetseerd...maar dat viel me toch tegen hoor...vind het niet zo mooi geworden. Maar goed...FInn zei meteen dat het Thomas was! Hahaha!