Dank jullie! Ja ik heb ook steeds zo'n twijfel gevoel, maar ze heeft 2x gekeken en wist het zeker... @Sarah: Leuk een 3D tv, denk ik.. Ken ze eigenlijk niet haha. Hopelijk scheelt het met de buisjes! Bij mij als kind was het toen helemaal over . Wat heeft Finn toch een mooie warme kleur haar! @Aurin: Namen.. pff hou maar op! @Tam: Ik kan me geen voorstelling maken van je omschrijving, plaats eens een foto van je nieuwe coupe!
Zoë mocht vanochtend trakteren op het kdv. Ze voelde zich echt belangrijk en was helemaal trots op de traktaties, zo schattig Net naar het cb geweest, een echte GROTE zus met haar 95,5 cm en 13,5 kg . Haar gewicht begint ietsje harder te stijgen, krijg ik de opmerking dat ik haar eet en drinkgedrag in de gaten moet houden?! Moet ik die 2 koekjes en dat bekertje sap schrappen bij die slungel? Ohja haar spraak was ook erg goed, máár ik moest wel echt stoppen met die fles melk 's avonds. Ja natuurlijk, anders praat ze volgende week vast niet meer...
@ Flutter: Zoë is echt lang Danian is net 87,5 cm soms moeten ze wat te zeuren hebben op het CB Als ze de fles nog lekker vind waarom niet. Hier komt de foto van mijn coupe
ach ja dat CB.... vorige week was ik voor de laatste keer met Sam... die begon pas een beetje te praten toen hij 2,5 was ofzo... veel te laat dus (en Thom is net zo) en nu zei ze: wat praat hij toch goed en netjes he...
flutter gefeliciteerd meid! Gaaf nog een meid erbij! zoe is wel een lange slanke dame zeg! Wij mogen maandag naar het cb... ben benieuwd maar emma is zeker wel onder de 90cm (maar misschien wel even zwaar) Sarah: WOW!!! Ik vind hem echt super super mooi! En die foto van Finn is ook super schattig! Is het wat 3d kijken? Heb geen idee hoe dat eruit ziet op je eigen tv... Meid nog even geduld, over 3 jaar (of 2???) ben je juf en dan kan je ook voor een brusje voor Finn gaan! Spannend dat Finn geopereerd moet worden! tamtam lijkt me handig zo een wekkertje! Lekker kort koppie! Marloes sja het cb... ik luister altijd zeer selectief... ze vonden Emma te dik de vorige keer. Ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen maar ze wilden haar ergens rapporteren ofzo... wat dacht je zelf, echt dus niet dat mijn meisje nu al als dikkertje te boek komt te staan... zoveel eet ze helemaal niet (en vergeleken met Collin en Finn al helemaal niet ) Zo ben weer bij... Gisteren geprobeerd Emma zonder speen te laten slapen. Was geen succes. Na 2 uur slapen ben ik overstag gegaan (ja slecht he...) Ik stel het nu even uit tot we wat uitgeruster zijn want Sam slaapt nog steeds niet door. Borstvoeding (of kolven dan) gaat steeds beter. Ik kolf steeds iets meer daar ben ik wel blij mee. Ik heb een afspraak gemaakt voor een mirena spiraaltje (iemand al bekend ermee?) Ik moet hem alleen tijdens menstruatie laten plaatsen. En ik weet dus nooit wanneer ik ongesteld moet worden. Laatst was ik het om de 3 weken en nu is het al weer 5,5 week geleden. Duidelijk te zeggen dat de pco terug is helaas...
sarah, ik vind het super hoor je trein! Ik heb zoiets nog nooit gemaakt. knap dat je zelf een malletje gemaakt hebt, ik zou niet weten hoe dat moet cb, ach ja..... ene oor in...... andere oor uit en opslaan wat je nuttig vindt hahahaha. Ik ben benieuwd wanneer lieke weer mag.
Hier duurt het nog heel lang. In de zomer mogen de oudere kindjes nooit naar het bureau, alleen de baby's i.v.m. onderbezetting. Toen ik vorige week met Sam was, zei ze dat ze Thom en de baby samen ging plannen bij de 3e controle... dus dan is de baby 3-4 maanden... lekker laat dus
Haha hier ook, het kind zegt spaghetti en bordercollie, maar nee die fles moet eraf. Zoé is echt lang, toch niet dik toch? Maxime weegt 13 kg en is 90cm en dat is wel ok? Raar hè. Gefeliciteerd nog met de tweede meid. Ik vind nog steeds Lynn, Britt en Mila leuk bij Zoé
Echt mooi Sarah! Hier lui een taart van de bakker besteld Jolan hoe gaat het met jou? Al mooi rond? Aurin hadden we nou al een datum geprikt?
hier ok spiraal, ideaal! eerste weken veel spotting maar nu niks meer... hoeft niet perse tijdens menstruatie! vraag het dan aan de gyn ivm pcos! die plaatst hem ook wel tussendoor! bij mij destijds ook!
@ marloes wat jammer en idd dan maar de 30ste is ook een mooie dag om geboren te worden! en niet zo warm want ik zag dat het de 29ste 29 graden gaat worden op buienradar hihi en de 30ste maar 21 @aurin fijn dat je gastouder is bevallen!! en ze heeft het snel gedaan :O @flutterby wat gaaf nog een meisje!!!! gefeliciteerd!!!! @sarah spannend 7 juli! maar gelukkig is z`n operatie zo voorbij en wat voor dieren hebben jullie? yustin zou allergies zijn voor honden maar hij bleek koemelk en kippeneiwit allergie te hebben.. dus wij hebben onze honden voor niets weggedaan maar nu hebben we weer een pup hihi gave taart hoor!!! vind hem heel mooi geworden! @ tam lekker hoor naar de kapper! is het geworden zoals je in gedachten had??? en z`n wekker is wel leuk en handig idd! denk dat het hier niet gaat werken hahahaha @flutterby zo lekkere flinke meid!!! heerlijk hoor yustin zal ook wel weer naar het cb moeten binnenkort ben benieuwd hihi en het cb lekker verder laten kletsen hoor yustin krijgt ook nog steeds een heerlijk flesje mee naar bed. @ tamtam o zie de foto hahah maar staat je goed @debby ik heb een spiraal gehad... die kwam er de zelfde avond weer uit.. en heb daardoor zelfs een operatie moeten ondergaan .... voor mij noooooooit meer een spiraal! maar het merendeel van de verhalen is positief! hier verder weinig bijzonders... yustin is een beetje aan het boevenkoppen en lindsey is lekker op school ik ga me zo maar eens aankleden en dan lindsey halen en dan straks naar delft naar me ouders. daar gezellie een boterham eten
oh ja, dan liever 21 graden tijdens het bevallen... al was het bij die andere 2 ook hartstikke warm, merk je toch niks van. Hier nog steeds niks aan de hand. Door het gewroet van de gyn wel stukken slijmprop (sorry) verloren.. dus dat is al iets. Maar geen harde buiken, voorweeën of iets anders voor in de plaats gekregen...
Aurin zullen we dan vrijdag de 22e doen? Dan kan ik donderdag rustig wat boodschappen doen alleen met Axel. Hoe laat doen we? Ergens 's morgens? Gaby ook nog interesse? Jij woont ook best in de buurt zie ik.