~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussion in 'De mama's' started by marloes80, Mar 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @gaby uitnoding is verstuurd! (snieke woont in de buurt van je ;))

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hoeveel is in de buurt? kan niet echt lang auto rijden ivm me rug :(
    want ik moet om 12.00 naar de fysio om me rug weer eens te kraken :( en om half 9 lindsey naar school brengen :D hihi

maar klinkt gezellie:D

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau..dank je! Hihi!

@Flut...weet niet zeker of ik het al had gezegd...maar gefeliciteerd! Een dochter! Leuk leuk leuk!
    Hier op het cb zei die vrouw juist dat ze het best wel snapte dat Finn nog een fles krijgt. Omdat het zo'n knus moment is! Haha! Ik ben nu begonnen met de ochtendfles. Die kreeg Finn ook nog steeds!
    En nu eet hij al twee dagen heel goed brood in de ochtend! Alsof hij gehoord heeft wat die vrouw zei!

@Deb...ik weet het...maar geduldig zijn is zoooo moeilijk. Maar het zal wel moeten! Hahahaha! Maar helemaal als je dan overal om je heen zwangere vrouwen en baby's ziet is het wel lastig, maar goed. Ik mag blij zijn met Finn. Helemaal nu het zo goed gaat allemaal!
    3D is erg mooi, maar je ogen moeten wel wennen. Bij mij erger dan bij Steef. In de winkel werd ik er ook echt misselijk van...maar thuis niet. Het is wel supermooi! Maar die films zijn zo duur joh! Wel tof...we hebben ook internet op de tv nu. Dus kan gewoon youtube kijken e.d.!
    Ik zou ook nog ff wachten met die speen hoor! Bij Finn zijn we nu zover dat hij hem zelf in zijn bedje legt als we naar beneden gaan. Dat vind ik al heel goed. Hij doet dat zelf en dus geen drama's. Als het alleen in bed is vind ik het goed. Ik heb hem wel altijd bij me als we weggaan. Net als vandaag met mijn zus naar prenatal, hij had te kort geslapen en was dus moe. Hij zat in de kinderwagen en helemaal rode wangen, en moe. Dus dan geef ik hem ook. Verder niet meer. Hij weet het ook en zegt als we beneden zijn "Peesje nee!" Dat is zijn woord voor speen! Haha!
    Ik heb wel een spiraal, maar één zonder hormonen. Weet even niet hoe die heet, Sue had die ook. Het is niet het gewone koperspiraal.

@Gaby...wij hebben drie katten en een hond. Finn heeft KMA gehad totdat hij 1,5 was...dus het kan zomaar dat hij andere allergieën krijgt. Ik ben ook voor vanalles allergisch. Yustin ook kippeneiwit joh? Is dat niet vreselijk lastig?

@Lau...ik denk trouwens niet dat ik het red om on Collin zijn verjaardag te komen ivm Finn zijn operatie. Denk het slimmer is om dan even rustig aan te doen. Sorry!

Finn dus ook bij het CB geweest. Hij doet het heel goed en ze merkte ook dat hij een stuk rustiger is. Ze dacht dat hij waarschijnlijk gewoon vroeg last heeft gehad van dat peuterpubergedoe! En het scheelt dat hij nu kan praten. Hij kan heel veel duidelijk maken nu.
    Hij is, in verhouding, wel zwaarder dan langer. Dus daar moeten we op letten. Hij is 91 cm en 14.7 kilo. Echt raar...had het thuis gemeten op 93...maar goed...scheef dan waarschijnlijk! Haha! Hij is ook minder in de lengte gegroeid dan eerst. Zijn boogje loopt minder snel op. terwijl zijn gewicht wel het lijntje volgt. Maar niets om ons zorgen over te maken.
    Als die flessen eraf zijn scheelt het ook wel.
    Ik vind het altijd wel leuk bij het cb. Het zijn ook echt leuke mensen!

Nog steeds geen cijfers! Ik wordt er erg ongeduldig van!

Zo...ff Finn op bed leggen!

4. Kaardebol

@sarah ach best nog veel beestjes ook :( maar heb je al een allergie test laten doen? en kippeeiwit en koemelk samen is best lastig.. maar we geven wel gewoon... maar als hij te veel krijgt is niet goed.. hij krijgt kleine beetjes zodat hij er evt nog overheen kan groeien :D

ik ben trouwens ook voor veel dingen allergies :

1. frambozen
    2. codeine
    3. vogels
    4. knaagdieren.
    5. pleisters

en er zal vast nog wel wat bijkomen in de loop der jaren whahaha :D
    maar ja :D

ik ga zo maar eens slapen... morgen om 6.00 me wekkertje weer ..pfffff

5. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @gaby, uhhh ik twijfel nu tussen pijnacker en nootdorp... maar 1 van die 2 woont snieke iig! dus in de buurt..

@sarah, geeft niks meis, geef je groot gelijk!!!
    Hoop ook dat je snel je cijfers krijgt. En ze kunnen toch maar 1 kant tegelijk op groeien, finn heeft nu de breedte weer gehad gaat ie straks de lengte weer in.
    Coll groeit nu juist harder in de lengte.. lijntje gaat stijgend omhoog, terwijl gewicht geleidelijk doorloopt.. ben benieuwd wat ze van col zeggen :p

6. Kaardebol

o dat is wel in de buurt ja :D:D:D
    lijkt me wel gezellig dan :D is idd niet te ver rijden :D

7. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    hoelaat verwacht je ons snieke?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Gaby...hij is er op getest, maar toen was hij nog best jong. Dus de uitslag kan nu best anders zijn. We zien wel. Ik hoop dat die buisje helpen en dat dat het is hoor!
    Las trouwens vandeweek dat je jouw naam niet op zn Hollands uitspreekt...dat wist ik echt niet! Hahaha! Leuk...nog een lotgenoot bij wie de naam waarschijnlijk vaak verkeerd wordt gezegd! Hahaha!

@Lau...ja dat is ook...Hij is ook een poos terug echt ineens hard de lengte in gegaan...alles werd toen tekort.
    En ik denk dat het dus ook echt scheelt als die twee flessen eraf zijn. Daar zitten zoveel voedingsstoffen in die hij eigenlijk al niet meer nodig heeft! Alleen extra dus! Maar het gaat goed met twee ochtenden aan het ontbijt!

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Nootdorp :) officieel is het den haag maar volgens iedereen hier is het grond van nootdorp die door den haag ingepikt is haha.

'S morgens lijkt me het beste eigenlijk, dan zijn ze nog fris :) uurtje of 10 doen? Ik stuur nog ff een pb met het adres. Gezellig meiden :D

10. Kaardebol

ja de uitspraak van mijn naam is soms drama..... ik ben al een gabbie gaaaabie maar het is keebie :D en me vader is me maar kees gaan noemen whahahaha

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    net als die van mijn man :D

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Gaby...hahaha Kees! Hier ook hoor...naja geen Kees natuurlijk. Maar mijn stiefvader noemt me altijd expres Saar. Terwijl het toch echt Serra is. Als serre maar dan met een a op het einde.

@Marloes...is het bij jouw man ook keebie? of wel Gaaabie...dat dacht ik namelijk!

Morgen beoordelinggesprek....ben benieuwd! Hahaha!Gaan ze mij vertellen of ze denken dat ik geschikt ben voor het vak! Hahaha! Vast niet :p

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marloes moet jij vandaag niet weer voor controle? Of vergis ik me?

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nee ik lees het al maandag...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ook Keebie... maar hij is in Brabant komen wonen he... dus die harde K is toch wel een beetje een G geworden :D
    Ik noem hem trouwens alleen maar Gab(geeb)... Gaby is een meisjesnaam :p

en jouw beoordelingsgesprek... geen zorgen voor nodig toch!!!
    Juf Sarah komt er aan!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    maandag idd ja! Zullen we eens kijken of we dan een datum kunnen prikken.

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...ja vind het ook wel meer voor meisjes eigenlijk! Hahaha! Gaaabie dan weer niet...dat kan ook voor mannen!

Mijn beoordeling ging goed! Had goede cijfers! Nu nog één cijfer afwachten en als die voldoende is het ik mijn propedeuse! Fijn hoor!

18. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, geweldig!! onwijs goed gedaan!! ben trots op je!!

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dankje! Hihi!

20. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind het ook super knap van je sarah!
    Weet je al of je het vervolg in 2 of 3 jaar gaat doen?

Share This Page