@jolan, zeer logische gedachte, maar meid, gewoon gaan en genieten!!! komt zeker goed! jij bevalt pas op je uitgerekende datum!
dank je wel meiden!!! Komt goed hoor, hoop dat er niet te veel vrouwen vannacht spontaan gaan bevallen Zo, nu eerst nog even naar de diploma-uitreiking... na de herkansingenis 100% geslaagd!!!
ik zeg alle vrouwen benen bij elkaar want marloes is aan de beurt! wow wat een topscore marloes, kan ook niet anders met zo een goede juf!
@marloes, wow 100% geslaagd jeeej!! Heel veel succes morgen! ben benieuwd naar jullie 3e ventje! @flessen, coll krijgt in principe geen flessen meer. Soms bij de gastouder nog, maar dan met thee. En heeel soms savonds, maar geef hem meestal zijn beker met lauwe thee, of water mee.. maar soms gaat hij daar niet mee akkoord, en dan ben ik ook de moeilijkste niet. 9 van de 10 keer drinkt hij geen slok eruit, maar is t puur de fles vasthouden om in slaap te vallen..
Flessen: Hier 's avonds nog een fles warme halfvolle melk en 's morgens een bekertje melk bij het ontbijt. @Jolan: Je moet maar zo denken, de gezondheidszorg in Spanje is ook erg goed. Dus stel dat er iets mis gaat, zit je niet in een 3e wereld land ofzo . @Mc: Klinkt heerlijk! Een goed slapende Lisa die het goed doet op de fles en een mama die weer beter in haar vel zit @Marloes: Hoelaat moet je er morgen zijn? Ik ga voor je duimen voor een snelle, pijnloze bevalling en weer zo'n prachtig gezond kereltje! Ik zenuw een beetje met je mee
Marloes! heeeel veel suc6 morgen en zet hem op!!!!! ben benieuwd hoor hihi!! en idd andere dames daar in de buurt niet gaan bevallen komende nacht! marloes gaat voor
Ik geef groeimelk voor kinderen vanaf 2 jaar. Dit doe ik eigenlijk omdat Isabella al aan de lichte kant is en ik bang ben dat ze gewone melk niet lekker vind
marloes meid heeeeel heeeeeel heeeel erg veel succes morgen! Laat je ons snel weten hoe het is gegaan?
Marloes succes! Ik ben benieuwd naar Jim Klinkt goed Mac. Hier gaat het super eigenlijk, wel weer last van de reuma maar goed dat was te verwachten. Voor de rest is Axel een chille baby en Maxime meestal een leuk maar soms opstandig peuterpubertje
marloes, ik wil je even heel veel succes wensen vandaag! Hoop dat jullie de kleine man snel in jullie armen mogen houden!!
o meid om 12 uur pas! Hopelijk gaat het razendsnel en heb je de kleine snel in je armen... pfoe wat zal jij zenuwachtig zijn nu zeg...
DANIAN gefeliciteerd grote jongen!!!!!!! o lekker om 12 uur komen hoe lang duurde je andere bevallingen? misschien wordt het wel een juli kindje hihi haha en knap dat je niet zenuwachtig bent haha ik zou op van de zenuwen zijn hihi