~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

jaaaaaaa super!!!!!!
    van harte gefeliciteerd meis!!!!!!
    en zijn naam is super :D:D

lekkere flinke kerel dus!!!
    en wat heb je het snel gedaan zeg :O
    echt wow gewoon!

nu lekker genieten!!!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Marloes super gefeliciteerd!!!

Mees vind ik super mooi bij sam en thom... ik heb echt dezelfde smaak qua namen als jij (mees en thom zijn ook voorbij gekomen in ons rijtje :D)

meid, doe rustig aan en geniet er lekker van!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Gefeliciteerd marloes! Lekker snel gegaan en inderdaad een flinke kerel. Naam past goed bij de andere twee! Maarre hoe heb je dat nu met zijn namen gedaan? Ook weer een afkorting?

Nou kom maar lekker bij, ben benieuwd hoe Sam en Thom reageren op hun broertje.

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Jaaaa marloes gefeliciteerd!!! Harstikke leuk en mees ook super! Hoe vinden sam en thom hun broertje? Genieten meis! Enne wat een records zet jij neer zeg! Qua snelheid en qua gewicht!

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Marloes, man Thom en Sam GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Mees!
    Geniet ervan

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor Danian.
    Leuke dag gehad we zijn net thuis een Danian ligt er net in hopelijk slaapt hij nu morgen wat langer.

6. Emme

Emme Niet meer actief

Gefeliciteerd Marloes, wat fijn dat hij er is! En echt een superleuke naam, past erg goed bij Sam en Thom!

7. Emme

Emme Niet meer actief

En Tamtam, fijn dat jullie zo´n leuke verjaardag hebben gehad. Nog gefeliciteerd met jullie grote man.

Twee jaar klinkt alweer zo oud, vinden jullie ook niet? Gisteren naar het baby'tje van mijn vriendin geweest (die vorige week was ingeleid), zo klein en lief, bijna onvoorstelbaar...

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Wat vinden Sam en Thom van hun kleine broertje? Wat een rijkdom, 3 gezonde jongens :)

@Emme: Ja dat vind ik ook, 2 jaar klinkt zo 'oud'. Vindt dat ze ook echt groot worden, echt peuters!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn Buzz klapt niet meer in, manlief wil hem laten repareren (garantie is verlopen) maar ik wil een andere. Nu verkoopt een oude klasgenoot van me haar Mura 4 Botanic Luxury (errug leuk printje) die ze maar 9 maanden gebruikt heeft. Manlief vind het zonde geld omdat die Buzz nog zo goed als nieuw is verder, maar ik ben erop uitgekeken :). Dus ik hoop dat ze akkoord gaat met ons bod :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Verkopen Flutter!! Ik heb mijn kapotte buzz op mp gezet en was hem binnen 2 dagen kwijt!! Was 3 jaar oud en verkocht voor 250!!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sam en thom zijn gisteren nog even met oma komen kijken en vooral sam is er helemaal vol van. Toen ze weer thuis waren kon hij over niks anders praten en hij ging dromen over mees! Thom wil de hele tijd aaien... Die....aaien ;) net zijn ze weer geweest met lekkere broodjes voor mij, eindelijk. Vanmmiddag nog 1x glucose controle voor Mees en dan naar huis.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heerlijk lekker naar huis meid! Hoe voel je je? En ben benieuwd naar een foto...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik voel me prima!! Wel wat last van naweeen, maar voor de rest helemaal niks. Geen schade bij mama ;)

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Ooh mensen ik lach me kapot hier, Maxime na het douchen afdrogen, zo je armpje en nu je oksel! Maxime trekt de handdoek weg en rent de gang op 'nu naar Axel!' haha moest hem ff uitleggen dat je oksel onder je arm zit en Axel in bed ligt :D

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hahahaha sniekie wat geweldig!!!!!! heerlijk is dat die kinderlogica

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Natja...Niet goed is ook weer zo groot. Slecht zal het niet zijn natuurlijk. Maar in het geval van Finn is het gewoon overbodig, omdat ie goed eet en het eigenlijk niet meer nodig heeft. In zijn geval zou dat dus wel eens kunnen zorgen voor zijn bolle buikje. Hij is ook niet te dik hoor...maar een magere lat is het natuurlijk ook niet ;)

@Snieke...Finn krijgt peutermelk...maar wel die je gewoon aanmaakt met water. Nu dus nog eentje..maar die gaat er dan binnenkort af voor een fles rooibosthee. Finn drinkt graag melk of karnemelk en hij houd erg van yoghurt en kwark enzo...dus hij krijgt nu eigenlijk teveel zuivel.
    Weet je wat je in de zomer ook kan doen om er zuivel in te krijgen: ijsjes maken met yoghurt of kwark.
    Ik maak nu ijsjes met vers fruit. sap maken in de sapcentriguge en dan in van die vormpjes in de vriezer. Als je dan yoghurt met geperst en gepureerd fruit mengt heb je een heerlijk ijsje.
    Hahaha! Oksel en Akel lijkt ook wel errug op elkaar! Haha!
    @Marloes...massief....dat is een goede omschrijving! Dat heeft Finn ook wel. Ze hebben gewoon zware botten! Hahaha!

@Jo...gelukkig! Het zou zonde zijn als je je toch nog rot gaat voelen! Tuurlijk is het logisch hoor...het is iets vreselijks...en als je dan zelf zwanger bent en het gebeurt in je omgeving, denk je er alleen maar meer aan!
    Wil je nog wel op vakantie gaan?

@Marloes..ik had het op je hyves al gezegd, mar nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Mees!
    Grappig joh...vandeweek las ik die naam ergens en dacht ik dat ie wel leuk was bij Finn (voor ooit!). Maar dus ook erg bij Sam en Thom! Super!
    Ben ook wel erg benieuwd naar een foto! En als ik een verzoekje mag doen...eentje van je drie kleine mannen bij elkarar ;) Hihi!

@Emme...twee jaar is inderaad al oud! Hahaha! Als ik ook zie wat Finn allemaal kan! Hij kletst de oren van mn hoofd, komt spontaan 'kjoelen', wil alleen buiten spelen (in de tuin) en loopt met een winkelwagentje bij de plusmarkt! Geweldig hoor!
    Ik heb serieus elke dag wel een momentje van trots!

Owwwww ik ben zo lui! En dan moet ik nog iets van 8 weken! Hahaha!
    Heb nog zo weinig actiefs gedaan. Ja...leuke dingen wel. Maar niet echt in het huis.
    Maar ik heb een plan met daarin alle dingen die ik in huis wil doen.
    Heb vandaag mn boekenkast (gedeeltelijk) uitgezocht. Nu de rest van het huis nog! Hhaha!

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    *inbraak*

Marloes: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Mooie naam :) Geniet er lekker van..

*uitbraak*

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel allemaal!!!

foto komt Sarah!!! maar toestel ligt beneden...dus wordt morgen

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...hihi! Leuk leuk leuk!
    En meteen een mooie nieuwe avatar! Super! Maak je die zelf?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, ik zag deze op een site voor geboortekaartjes...

Deel Deze Pagina